“چرا خودت را به آن استاندارد نگه نمی‌داری؟”

سناتور تد کروز از تگزاس برای سومین دوره نامزدی می شود در حالی که از محدودیت دو دوره ای برای سناتورها نیز حمایت می کند.

  • تد کروز

    کروز پاسخ داد: “گوش دهید، من یک مدافع پرشور محدودیت های دوره هستم. من فکر می کنم که اگر هر سناتور به دو دوره محدود شود، اگر هر عضو مجلس به سه دوره محدود شود، کنگره بسیار بهتر عمل می کند. من یک اصلاحیه قانون اساسی را ارائه کرده ام. آن را در قانون اساسی قرار دهید.”

    برنان سپس مداخله کرد: “آیا برای ریاست جمهوری شرکت می کنی؟”

    سناتور تد کروز از تگزاس.AP Photo/John Locher

    • سناتور دو دوره ای تد کروز روز یکشنبه تلاش کرد تا پس از ارائه اصلاحیه قانون اساسی که سناتورها را به دو دوره ریاست جمهوری محدود می کند، از سؤالات در مورد قصد خود برای انتخاب یک دوره سوم دور بزند.

      برنان گفت: اما تو هنوز در حال دویدن.

      اما علاوه بر ترامپ، که در حال حاضر در رقابت حضور دارد، او با نیکی هیلی فرماندار کارولینای جنوبی که قرار است اواخر ماه جاری به رقابت بپیوندد – به همراه نامزدهای بالقوه ای مانند معاون رئیس جمهور سابق مایک پنس، فرمانداران، روبرو خواهد شد. ران دیسانتیس از فلوریدا و گلن یانگکین از ویرجینیا و سناتور تیم اسکات از کارولینای جنوبی.

      مارگارت برنان، مجری برنامه CBS News “Face the Nation” روز یکشنبه بر موضع کروز تاکید کرد.

    • او گفت: “دلیلی وجود دارد که من امروز در تگزاس هستم. من در آیووا نیستم. من در تگزاس هستم و برای 30 میلیون تگزاسی می جنگم.”

      “شما همچنین لایحه ای برای محدود کردن دوره های ریاست جمهوری به دو دوره شش ساله برای سناتورها ارائه کردید. برنان پرسید. گفتی که برای سومین دوره نامزد می شوی.

      “محدودیت های مدت برای رفع مشکل واشنگتن دی سی بسیار مهم است. بنیانگذاران دولتی متشکل از قانونگذاران شهروندی را پیش بینی کردند که برای چند سال خدمت کنند و به خانه بازگردند، نه دولتی که توسط گروه کوچکی از منافع خاص اداره می شود و مادام العمر و به طور دائمی استقرار یافته است. او در آن زمان گفت: سیاستمدارانی که شکست واشنگتن را برای حکومت کردن به شیوه‌ای که برای مردم آمریکا کاملاً غیرقابل پاسخگویی است، شکار می‌کنند.

      با این حال، کروز در طول مصاحبه CBS تلاش کرد از صحبت در مورد نامزدی ریاست جمهوری چشم پوشی کند و دوباره تاکید کرد که برای انتخاب مجدد نامزد شده است.

      کروز از تصویب این متمم حمایت می کند زیرا آینده سیاسی بلندمدت او در هاله ای از ابهام قرار دارد.

      هنگامی که کروز در ماه گذشته این لایحه را در کنار رالف نورمن، نماینده کارولینای جنوبی ارائه کرد، سناتور گفت که محدودیت دوره “مسئولیتی را ارائه می دهد که مدت هاست به تاخیر افتاده است.”

      در طول یک مصاحبه مارگارت برنان مجری برنامه در برنامه خبری CBS “Face the Nation” به جمهوری خواه تگزاس درباره تصمیمش برای نامزدی برای سومین دوره ریاست جمهوری فشار آورد و از او پرسید که چرا همان کاری را انجام می دهد که به دنبال محدود کردن آن است.

      در حالی که کروز در سال 2016 نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد – با کسب دومین تعداد آرا و نمایندگان پس از دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری وقت – او هنوز نشان نداده است که آیا ممکن است در سال 2024 به دنبال نامزدی حزب جمهوری خواه علیه رئیس جمهور سابق باشد یا خیر. طبق قانون تگزاس. ، کروز می تواند برای ریاست جمهوری نامزد شود و همزمان به دنبال انتخاب مجدد در سنا نیز باشد.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع

    کروز در اولین کمپین انتخاباتی خود بر روی یک پلتفرم کاملا محافظه کارانه کار کرد، که مطمئناً در پیشنهاد بالقوه 2024 تکرار خواهد کرد.

    او گفت: “اگر و زمانی که تصویب شود، من با خوشحالی، با خوشحالی از آن پیروی خواهم کرد. من هرگز نگفته ام که به طور یکجانبه رعایت خواهم کرد.”

    این سناتور افزود: “من به شما می گویم که وقتی سوسیالیست ها و زمانی که باتلاق آماده خروج از واشنگتن باشد، من از رعایت همان قوانینی که برای همه اعمال می شود بسیار خوشحال خواهم شد. اما تا آن زمان، من می روم. به مبارزه برای 30 میلیون تگزاسی ادامه دهم زیرا این کاری است که آنها از من خواسته اند.

    کروز ادامه داد: “اگر و زمانی که تصویب شود، من با خوشحالی، خوشحال خواهم شد. من هرگز نگفته ام که به طور یکجانبه رعایت خواهم کرد.”