“پیروزی پس از پیروزی” برای کنترل اسلحه ایالات متحده در راه است

مورفی گفت: «در ابتدا فکر می‌کردم این یک تیراندازی در محل کار است. اما پس از آن، اندکی قبل از رسیدن قطار، [we] خبر رسید که بچه‌هایی در این ماجرا نقش داشته‌اند.»

او گفت: “من فکر می کنم شما شاهد پیشرفت ثابت خواهید بود.” “این همه چیزی نخواهد بود که من می خواهم. ما ممنوعیت سلاح های تهاجمی را یک شبه دریافت نخواهیم کرد، اما به طور منظم پیشرفت خواهیم کرد. و من فکر می کنم این چیزی است که دهه آینده را تعریف می کند.»



منبع

<span>عکس: سوزان والش/AP</span>” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/Syihr1SVKXwYmDFaR0Sq7w–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/99fec955e36e5e1ef87274fc511e42d6″ data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/Syihr1SVKXwYmDFaR0Sq7w–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/99fec955e36e5e1ef87274fc511e42d6″/></div>
</div>
</div>
<p>ما شاهد کاهش میزان قتل یا سرعت تیراندازی‌های جمعی نبوده‌ایم. [But] زمانی که این قوانین شروع به تصویب و اجرا شدن کنند، امیدوارم که شاهد بازگشت واقعی باشیم.»</p>
<p>طرفداران ایمنی اسلحه اصرار دارند که مقررات بیشتر می تواند منجر به مرگ و میر کمتر با اسلحه شود.  یک مطالعه توسط گروه غیرانتفاعی Everytown for Gun Safety ارتباط مستقیمی بین ایالات با قوانین ضعیف‌تر اسلحه و ایالت‌هایی با بالاترین میزان مرگ و میر ناشی از اسلحه، از جمله قتل، خودکشی و قتل‌های تصادفی نشان داد.</p>
<p><button class=داستان ادامه دارد

حتی در حالی که مورفی اذعان می کند که برای رسیدگی به خشونت با اسلحه به کار بیشتری نیاز است، دموکرات برجسته کانکتیکات معتقد است که واکنش فزاینده به تیراندازی های دسته جمعی کشور را به آستانه تغییر دریا رسانده است – 10 سال پس از تیراندازی ویرانگر مدرسه سندی هوک در خانه اش. حالت.

مورفی گفت: «من اینجا در این طبقه هستم تا التماس کنم، به معنای واقعی کلمه روی دست و زانوهایم بیایم و به همکارانم التماس کنم: یک مسیر رو به جلو در اینجا پیدا کنید.

درخواست های مورفی برای اقدام و خشم و کنشگری فزاینده عمومی سرانجام نتیجه داد، زیرا سنا امسال قانون جوامع امن تر دو حزبی (BSCA) را تصویب کرد. جو بایدن این لایحه را در ماه ژوئن امضا کرد و اولین بار در 30 سال گذشته بود که ایالات متحده قانون جدید فدرال اسلحه را تصویب کرد. BSCA بررسی‌های پس‌زمینه را برای جوان‌ترین خریداران اسلحه گسترش داد و بودجه‌ای را برای برنامه‌های مداخله در بحران و سلامت روان، از جمله طرح‌های دیگر، اختصاص داد.

با وجود این، قانونگذاران جمهوری خواه عمدتا مخالف اصلاح سیاست فدرال اسلحه هستند. پانزده سناتور جمهوری خواه به BSCA رای دادند و از حمایت کافی برای غلبه بر یک فیلیباستر اطمینان حاصل کردند. اما بیش از دو سوم جمهوری خواهان سنا همچنان با آن مخالف بودند. در مجلس نمایندگان، 193 جمهوری خواه علیه BSCA رأی دادند، در حالی که تنها 14 نفر از آنها به دموکرات ها در حمایت از آن پیوستند.

او گفت: «من فکر می‌کنم ما اکنون آماده هستیم که برای ایمنی اسلحه، پیروزی پشت سر هم به دست آوریم.

«ما چه کار می کنیم؟ اگر برای حل مشکلی به این اندازه وجودی نیست، چرا اینجا هستید؟» مورفی همین ماه مه پس از کشتن 19 کودک و دو معلم در مدرسه ای در اووالد، تگزاس، و تیراندازی دسته جمعی ناشی از نژادپرستی در بوفالو، نیویورک، در همان ماه، درخواست کرد.

مورفی گفت: «ده سال پیش، تصویب لایحه ایمنی اسلحه در سنا با مخالفت NRA غیرقابل تصور بود. اکنون، یک دسته کامل از سناتورهای جمهوری خواه می دانند که NRA حتی دیگر نماینده صاحبان اسلحه نیست. و بنابراین، آنها آنقدر توجه نمی کنند.»

با این حال، او نشانه‌های دلگرم‌کننده‌ای می‌بیند که بیشتر جمهوری‌خواهان مایل به سرپیچی از انجمن ملی تفنگ (NRA) در مورد آرای مربوط به اسلحه هستند. برای سال‌ها، به نظر می‌رسید که NRA تسلط ناپذیری بر حزب داشت و از نفوذ خود برای جلوگیری از هرگونه قبض اسلحه استفاده می‌کرد.

مورفی اولین کسی است که اعتراف می کند که اجرای قانون جدید فدرال و سایر سیاست های ایالتی مدتی طول می کشد و اقدامات بیشتری لازم است.

مورفی در مصاحبه ای برای یک قسمت ویژه از پادکست هفتگی سیاست آمریکای گاردین گفت: “ما در 10 سال گذشته جنبشی را در این کشور ایجاد کرده ایم که امروز، به نظر من، قدرتمندتر از لابی اسلحه است.”

مربوط: 10 سال از سندی هوک – چه چیزی تغییر کرده است؟ ویژه هفته نامه سیاست آمریکا – پادکست

تعدادی از سیاست‌های درخواست شده توسط طرفداران ایمنی اسلحه، از جمله ممنوعیت سلاح‌های تهاجمی، به BSCA راه پیدا نکرد. اما مورفی و متحدانش به این قانون، همراه با حمایت گسترده عمومی از پیشنهادهایی مانند بررسی پیشینه جهانی اشاره می‌کنند تا استدلال کنند که آمریکا سرانجام آماده ایجاد تغییرات مهم است.

اما حتی با کاهش نفوذ NRA بر مردم و جمهوری‌خواهان، جنبش ضد خشونت با اسلحه با موانع جدیدی روبرو شده است. در اوایل سال جاری، دادگاه عالی ایالات متحده که متمایل به محافظه کار بود، قانون نیویورک را که به شدت حمل سلاح گرم در خارج از خانه را تنظیم می کرد، لغو کرد و سیاست های مشابه ایالت را در سراسر کشور به خطر انداخت.

سناتور کریس مورفی معتقد است که جریان در نهایت به نفع جنبش ایمنی اسلحه در آمریکا تغییر می کند.

مربوط: اختلافات عمیق در Uvalde بعد از تیراندازی در مدرسه وجود دارد: “اگر تلاش نکنی، شریک جرم هستی”

نرخ مرگ و میر ناشی از اسلحه نیز در سال گذشته به بالاترین حد خود در 30 سال گذشته رسید، زیرا تحقیقات نشان می‌دهد که تعداد فزاینده‌ای از آمریکایی‌ها به صورت روزانه سلاح گرم حمل می‌کنند. و از آنجایی که ایالت های بیشتری به ساکنان اجازه می دهند آشکارا حمل کنند، اسلحه در اعتراضات سیاسی دست راستی ها به یکی از وسایل رایج تبدیل می شود.

عکس: سوزان والش/AP

از زمان سندی هوک، هر بار که تیراندازی جمعی دیگری اتفاق می‌افتد، مورفی به صحن مجلس سنا می‌رود تا از همکارانش بخواهد که وارد عمل شوند.

مورفی به زودی متوجه شد که 20 کودک خردسال و شش کارمند در مدرسه کشته شده اند.

راه پیش رو هنوز سخت است. تنها در چند هفته از صحبت مورفی با گاردین، چندین تیراندازی جمعی دیگر از کلرادو تا ویرجینیا رخ داد.

این جنبش احیا شده پس از تیراندازی نیوتاون ظهور کرد و با جنایات بعدی که جرقه گروه‌ها و کمپین‌های فعال جدیدی را برانگیخت، رشد کرد. مورفی هنوز به خوبی به یاد می آورد که وقتی در 14 دسامبر 2012 خبر حمله یک تیرانداز به مدرسه ابتدایی سندی هوک را دریافت کرد، کجا بود. او روی یک سکوی قطار در بریجپورت، کانکتیکات، آماده می‌شد تا خانواده‌اش را برای دیدن دکوراسیون تعطیلات به نیویورک ببرد، زمانی که رئیس ستادش اولین تکه‌های خبر را به او داد.

با این حال مورفی امیدوار است. اگر 10 سال بین 2012 و 2022 با زیان های ناامید کننده بسیاری برای جنبش تعریف شده بود، مورفی تغییرات مثبت بیشتری را پیش رو پیش بینی می کند.

این تراژدی کشور را مبهوت کرد، اما میلیون ها آمریکایی را برانگیخت تا خواستار تغییر در قوانین حمل سلاح شوند و مورفی نقش اصلی را در این تلاش ها ایفا کرد.

مورفی می پذیرد که دموکرات های سنا در حال حاضر رای لازم برای تصویب ممنوعیت سلاح های تهاجمی را ندارند.

مربوط: دموکرات ها درخواست های جدیدی برای ممنوعیت سلاح های تهاجمی پس از تیراندازی های تراژدی صادر کردند

مخالفت گسترده جمهوریخواهان، تصویب قوانین اضافی اسلحه را در آینده نزدیک بسیار دشوار خواهد کرد، به ویژه پس از اینکه حزب کنترل مجلس نمایندگان را در انتخابات میان دوره ای نوامبر در دست گرفت.