صندلی سابق RNC درباره نماینده مارجوری تیلور گرین پیش بینی کاملی می کند

پس از تسخیر مجلس نمایندگان از سوی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات میان‌دوره‌ای سال 2022، انتظار می‌رود که گرین به طور گسترده در کمیته‌ها بازگردانده شود، همانطور که مک کارتی پس از برکناری وی در سال 2021 قول داد.

مربوط…



منبع

مایکل استیل، رئیس سابق کمیته ملی جمهوری خواهان، هشدار داد که مارجوری تیلور گرین، نماینده افراطی (R-Ga) رئیس بعدی مجلس نمایندگان ایالات متحده خواهد بود.

او پیش‌بینی کرد که گرین «قدرتمندترین رئیس مجلس خواهد بود، زیرا او این فرصت را خواهد داشت تا آنچه را که از دهان کوین بیرون می‌آید در مورد چیزهایی که برای آن کادر کوچک مهم است کنترل کند».

گرین که از تئوری توطئه می‌پرداخت و قانون‌گذاران حزب راست افراطی او و فداکار دونالد ترامپ در مجلس نمایندگان، در صورتی که در ژانویه به‌عنوان رئیس بعدی مجلس انتخاب شود، نفوذ و قدرت زیادی بر کوین مک‌کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان (از کالیفرنیا) خواهند داشت. استیل در پخش روز جمعه برنامه “Morning Joe” شبکه MSNBC اشاره کرد.

مجلس نمایندگان آن زمان که دموکرات ها رهبری می کردند، سال گذشته به دلیل پذیرش نظریه های توطئه ضدیهودی و نژادپرستانه گرین و به دلیل “لایک کردن” پست های فیس بوک که خواستار اعدام دموکرات های برجسته بودند، وظایف کمیته اش را از او سلب کرد.

استیل ادامه داد: «من چیزی را که هست می‌نامم.

“شما به آن سایه می گویید، من به آن چیز می گویم. این کار است، زیرا چیزی که شما نمی توانید آن جدایی را انجام دهید، وقتی او است … شما او را به رویدادهای خود می کشانید و از او حمایت می کنید و به او می گویید که ما شما را دوباره در کمیته قرار می دهیم. به شما یک نقش رهبری قدرتمند می دهد. بیا دیگه.”