پیت دیویدسون به کیم کارداشیان گفت “زندگی شخصی” او “ترسناک تر” از رفتن به فضا بود و او نمی توانست صبر کند تا “دور از همه” قبل از پرواز لغو شده خود با Blue Origin باشد.

پیت دیویدسون گفت که “زندگی شخصی” او “ترسناک تر” از رفتن به فضا در اوایل امسال بود.

  • با این حال، این چشم انداز برای ستاره سابق «Saturday Night Live» چندان دلهره آور به نظر نمی رسید.

    در ماه مارس، Blue Origin، شرکت موشکی بزوس، اعلام کرد که دیویدسون قرار است همراه با پنج مسافر دیگر در یک پرواز فضایی شرکت کند. با این حال، شرکت در اواخر همان ماه اعلام کرد که دیویدسون دیگر مسافری در پرتاب نخواهد بود. در این اپیزود، کارداشیان گفت که «تضادهای برنامه ریزی» با یکی از پروژه های دیویدسون پس از جابجایی تاریخ راه اندازی وجود دارد.

    همانطور که Insider در ماه آگوست تایید کرد، کارداشیان و دیویدسون از آن زمان جدا شده اند، اما در زمان فیلمبرداری قسمت پنجشنبه با هم بودند. «کارداشیان ها» بینشی از رابطه چند ماهه آنها ارائه کرده است، از نحوه گردهمایی آنها تا حرکات «متفکرانه» که او انجام می دهد.

    جنر در طول اپیزود گفت که فکر می کند دیویدسون “شگفت انگیز” است.

    دیویدسون پاسخ داد: «فکر می‌کنم می‌خواهم همان‌جا بمانم، عزیزم».

    پیت دیویدسون و کیم کارداشیان در پله های مت گالا به یکدیگر نگاه می کنند.

    پیت دیویدسون در اولین نمایش فیلم Hulu «بیگ تایم نوجوانی»  در متروگراف در 5 مارس 2020.

    پیت دیویدسون و کیم کارداشیان در مراسم مت گالا 2022 در 2 می 2022 در شهر نیویورک.شان زانی/پاتریک مک مولان از طریق گتی ایماژ

    پیت دیویدسون در اولین اکران فیلم Hulu “Big Time Adolescence” در متروگراف در 5 مارس 2020 شرکت می کند.آنجلا ویس/گتی ایماژ

    • در اوایل سال جاری، پیت دیویدسون گفت که زندگی او بیشتر ترسناک بود تا دورنمای رفتن به فضا، اندکی قبل از اینکه در ماه مارس با پرتاب جف بزوس به پرواز درآید.

      با این حال، او در نهایت هنگام پرتاب به فضا سفر نکرد.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    دیویدسون قرار بود در ماه مارس با یکی از پرتاب های جف بزوس Blue Origin به فضا سفر کند.

  • دیویدسون طی یک تماس تلفنی با دوست دخترش کیم کارداشیان در فصل دوم، قسمت چهارم سریال «کارداشیان ها» که پنجشنبه پخش شد، درباره سفر فضایی آینده خود شوخی کرد که در نهایت لغو شد. هنگامی که کریس جنر از او پرسید که آیا وصیت نامه ای را تنظیم کرده است در صورتی که اوضاع خراب شود، او گفت که “در حال ساختن وصیت نامه” است.

    او در طی یک اعتراف گفت: “مطمئنم که پیت هیچ چیز را بیشتر از این نیست که همین حالا از این سیاره خارج شود و دوست دارد به فضا برود تا از همه دور شود.”

    “آیا قرار است برگردی؟” جنر پرسید و کارداشیان هم سوال او را تکرار کرد.

    دیویدسون تلفنی گفت: “زندگی شخصی من ترسناک تر است.” “کاملا صادقانه بگویم، من نمی توانم صبر کنم تا لعنتی را از دست همه دور کنم.”

    او گفت: “بدون درام، بدون استرس، او فقط پیت است و با خانواده سازگار است.” “من فکر می کنم کیم خوشحال است. او می خندد، او اعتماد به نفس بیشتری دارد. پیت بهترین های او را به نمایش می گذارد.”