اوکاسیو کورتز ناهار 28 دلاری تاکو بل مشارکت کننده فاکس نیوز را مسخره می کند

مارتین در حین حضور در برنامه Fox Business “Cavuto: Coast to Coast” ادامه داد: “دیروز، بله، یک ناهار خوب در تاکو بل صرف کردم.” «در تاکو بل برای ناهار حدود 28 دلار برای من هزینه داشت. مردم باید برای آن چیزها هزینه کنند و این کار را با ایجاد شغل و ورود به اقتصاد و فعال شدن و مشارکت انجام می دهند.»

این معیار آخرین نشانه از تورم قوی مداوم است که در اوایل امسال به بالاترین حد خود در 40 سال گذشته رسید.

“یک دقیقه صبر کن، تو 28 دلار در تاکو بل فقط برای خودت خرج کردی؟” کائوتو پرسید.

همچنین این احتمال وجود دارد که فدرال رزرو را تحت فشار قرار دهد تا به افزایش نرخ بهره برای کاهش تقاضا ادامه دهد و این نگرانی ها را بیشتر کند که چنین حرکتی می تواند اقتصاد را وارد رکود کند.

شاخص قیمت مصرف کننده در ماه سپتامبر 0.4 درصد و در سال گذشته 8.2 درصد افزایش یافت که از انتظارات اقتصاددانان برای افزایش ماهانه 0.3 درصدی و رشد سالانه 8.1 درصدی فراتر رفت.

نماینده الکساندریا اوکاسیو کورتز (DN.Y.) شامگاه چهارشنبه یکی از همکاران فاکس نیوز را پس از اینکه گفت تورم بالا باعث شده ناهار او در تاکو بل مجموعاً 28 دلار شده است را مورد تمسخر قرار داد.

“اگر کسی در حال صحبت از سیاست است و 28 دلار تاکو بل را در یک جلسه می خورد، سوال بعدی من این است که نظر آنها در مورد دستور اجرایی بایدن در مورد برنامه ریزی مجدد حشیش چیست.” اوکاسیو کورتز نوشت.

“برای ناهار، بله. درست است.» مارتین پاسخ داد.

نیل کاووتو، مجری برنامه، همچنین به نظر می‌رسید که شاهکار ادعایی مارتین در خرج کردن 28 دلار در فست فود زنجیره‌ای را به سخره گرفته است.

The Hill برای اظهار نظر با مارتین تماس گرفته است.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.





منبع

اوکاسیو کورتز پس از انتشار این کلیپ در توییتر به آن پاسخ داد.

“می خواهید بدانید تورم چقدر بد است؟” اسکات مارتین، که همچنین مدیر ارشد سرمایه گذاری در Kingsview Partners است، گفت.

این ظاهر یک روز قبل از انتشار آخرین شاخص قیمت مصرف کننده توسط اداره آمار کار منتشر شد که نشان داد قیمت ها در سپتامبر سریعتر از حد انتظار افزایش یافتند.