پنس می گوید رای دهندگان رهبری جدید می خواهند

پنس در مورد شراکت بعید خود با ترامپ گفت: «این دقیقاً سبک ریاست جمهوری نبود که اگر نام اول رای گیری بودم، پیش می رفتم. اما این دوران ریاست جمهوری او بود و من آنجا بودم تا از او حمایت کنم و کمک کنم. به او. و تا آن روز سرنوشت ساز در ژانویه 2021، من به دنبال انجام این کار بودم.

ترامپ لیست بلندبالایی از نامزدها را در ایالت های رقابتی از جمله پنسیلوانیا و آریزونا تایید کرد که سپس در رقابت های انتخاباتی عمومی شکست خوردند. در حالی که پنس گفت خوشحال است که جمهوری خواهان برای تصاحب مجلس نمایندگان آماده هستند، او اذعان کرد که انتخابات “موج قرمزی که همه ما به آن امیدوار بودیم” نبود.

با این حال، پنس در روز چهارشنبه تا حد زیادی در انتقاد از ترامپ فراتر از قیام مردم خودداری کرد. این تردید نشان دهنده این واقعیت است که رئیس جمهور سابق در بین حزب جمهوری خواه بسیار محبوب است که پنس برای رقابت در رقابت های مقدماتی باید بر آن پیروز شود.

پنس در کتاب جدید خود به تفصیل درباره تجربه خود در 6 ژانویه می نویسد و در آن چهارشنبه توضیح داد.

نیویورک (AP) – معاون رئیس جمهور سابق مایک پنس روز چهارشنبه گفت که رأی دهندگان به دنبال انتخابات ناامیدکننده میان دوره ای برای جمهوری خواهان «به دنبال رهبری جدید» هستند، که اکنون آشکارا در حال بحث هستند که آیا رئیس سابق او، دونالد ترامپ، باید نقش رهبری را در انتخابات حفظ کند. مهمانی – جشن.

پنس، در حالی که یک کمپین انتخاباتی خودش را در نظر می‌گیرد، در تبلیغ خاطرات جدیدش با عنوان «خدایا کمکم کن» که در همان روزی منتشر شد که ترامپ نامزدی طولانی‌مدت خود را برای کاخ سفید رسمی کرد، شهرت خود را افزایش داده است. اگر پنس به سمت جلو حرکت کند، در رقابت مستقیم با ترامپ خواهد بود، این برخورد ناخوشایند برای معاون سابق رئیس‌جمهور است که چهار سال در سمت خود را در دفاع از ترامپ گذراند و تا بعد از 6 ژانویه 2021 از انتقاد علنی او خودداری کرد.

پنس گفت که سخنرانی کامل ترامپ در روز سه‌شنبه را تماشا نکرده است، اما معتقد است که رای‌دهندگان به دنبال مسیری جدید و کمتر بحث‌انگیز هستند.

او در این مصاحبه واکنش خود به توئیت های ترامپ را یادآوری کرد که «در آن زمان که شورش در راهروهای کنگره به راه افتاده بود، مستقیماً از من انتقاد می کرد».

من هرگز عصبانیت جوشاننده ای را که در آن روز با دیدن آن مناظر روی تلفن های همراه در حین بارگیری در زیر اتاق سنا جمع می شدیم، فراموش نمی کنم. من نمی‌توانستم فکر نکنم نه این‌ها، نه اینجا، نه در آمریکا.»

در مورد برنامه‌های او برای آینده، همانطور که همه می‌پرسند آیا قصد دارد نامزد شود یا خیر، او و خانواده‌اش در تعطیلات دور هم جمع می‌شوند «و ما با دعا به نقش خود در روزهای آینده توجه خواهیم کرد».



منبع

این زمانی بود که گروهی از حامیان ترامپ – که به دلیل دروغ ترامپ مبنی بر اینکه پنس می‌تواند به نحوی نتایج انتخابات را رد کند – به ساختمان کنگره یورش بردند، در حالی که پنس در حال ریاست بر صدور گواهینامه پیروزی جو بایدن دموکرات بود. معاون رئیس جمهور با کارکنان و خانواده اش به مکان امنی هدایت شد که برخی از جمعیت شعار می دادند: “مایک پنس را اعدام کن!”

راه اندازی کمپین ترامپ در حالی صورت می گیرد که جمهوری خواهان با نتایج انتخاباتی دست و پنجه نرم می کنند که در آن نتوانستند کنترل سنا را به دست آورند و تنها در مسیر کسب محدودترین اکثریت در مجلس هستند. این نتایج علیرغم نگرانی عمیق رأی دهندگان در مورد تورم و جهت گیری کشور تحت رهبری دموکرات بایدن به دست آمد.

او گفت: «سخنان رئیس جمهور بی پروا بود و خانواده من و همه افراد حاضر در ساختمان کنگره را به خطر انداخت. رئیس جمهور تصمیم گرفته بود که بخشی از مشکل باشد. مصمم بودم که بخشی از راه حل باشم.»

او گفت: «نتیجه‌گیری من این است که نامزدهایی که روی آینده متمرکز شده‌اند، روی چالش‌هایی که مردم آمریکا امروز با آن مواجه هستند، تمرکز کرده‌اند و راه‌حل‌هایی برای این چالش‌ها به خوبی انجام شده است». اما کسانی که هنوز نتایج 2020 را زیر سوال می برند – همانطور که ترامپ خواسته بود – “به خوبی انجام ندادند.”

او معتقد است: «این به مردم آمریکا بستگی دارد. “من واقعا انجام می دهم. و ببینید، من همیشه به کارنامه چهار سال و نیم دولت ترامپ افتخار خواهم کرد. پرزیدنت ترامپ فقط رئیس جمهور من نبود. او دوست من بود. و برای پیشبرد سیاست‌هایی که برای انجام آن انتخاب شده بودیم، از نزدیک با هم کار کردیم.»

پنس و ترامپ همیشه زوج عجیبی بودند – یک سلبریتی بداخلاق نیویورکی و یک انجیلی مستقر در غرب میانه که زمانی مقاله ای در مورد بدی های مبارزات انتخاباتی منفی نوشت و معمولاً می گوید که به تنهایی با زنی شام نمی خورد. نه همسرش پنس در پاسخ به این سوال که چرا وقتی ترامپ توهین های عمیق شخصی را علیه شخصیت هایی مانند سناتور فقید جان مک کین انجام داد، به ندرت صحبت می کرد، پنس در واقع گفت که این همان چیزی بود که برای آن ثبت نام کرده بود.

پنس در این مصاحبه گفت: “و در هفته های بعد، گهگاه با من تماس می گرفت و صحبت می کرد و بررسی می کرد.” فقط به این نتیجه رسیدم که بهترین کار این است که راه های خود را جداگانه بروم.

او گفت: “به عنوان معاون او، معتقد بودم که وظیفه من این است که به رئیس جمهور وفادار باشم.” ریاست جمهوری که دونالد ترامپ برای پیشبرد آن انتخاب شده بود.»

او گفت: “می دانید، رئیس جمهور حق دارد دوباره در انتخابات شرکت کند.” اما پس از سفر به کشور و مبارزات انتخاباتی با نامزدهای میان دوره ای، «من کاملاً احساس می کنم که مردم آمریکا به دنبال رهبری جدید هستند که بتواند کشور ما را حول عالی ترین آرمان های ما متحد کند و نشان دهنده احترام و متانتی باشد که مردم آمریکا در هر زمان به یکدیگر نشان می دهند. روز، در حالی که همچنان سیاست هایی را که در آن سال های خدمت پیش بردیم، پیش می بریم.”

او با کم‌توجهی اذعان کرد: «پایان خوبی نداشت. و آن روز غم‌انگیز ژانویه همیشه برای من روز غم و اندوه بزرگی خواهد بود، غم و اندوهی از آنچه برای روابط ما رخ داده است، به توصیه‌های بد رئیس جمهور. از گروهی از وکلا می پذیرفت که، همانطور که در کتابم می نویسم، هرگز نباید در محوطه کاخ سفید اجازه داده می شد، چه رسد به اینکه در دفتر بیضی شکل.

در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس، تنها چند ساعت پس از اعلام ترامپ برای کاخ سفید، پنس از گفتن اینکه آیا رئیس جمهور سابق برای بازگشت به شغل قبلی خود مناسب است یا خیر، خودداری کرد. اما او به طور ضمنی خود را به عنوان یک جایگزین بالقوه برای جمهوری خواهانی که به دنبال رهبری محافظه کار بدون هرج و مرج دوران ترامپ هستند، قرار داد.

پنس گفت: “من فکر می کنم در سال 2024 انتخاب های بهتری خواهیم داشت.” او گفت که او و خانواده‌اش در تعطیلات دور هم جمع می‌شوند «و ما با دعا به نقش خود در روزهای آینده توجه خواهیم کرد».

با این حال، پنس در پاسخ به این سوال که ترامپ باید با چه عواقبی برای اقدامات خود مواجه شود.

“برای تعادل حدود 90 دقیقه، ما نشستیم، صحبت کردیم. من با رئیس جمهور خیلی مستقیم بودم. پنس به یاد می آورد که من برای او روشن کردم که معتقدم در آن روز وظیفه خود را انجام دادم و واقعاً از طرف او پشیمان شدم. من و رئیس جمهور نه تنها یک رابطه کاری خوب را ایجاد کردیم، بلکه یک دوستی را بر سر چهار مورد ایجاد کردیم. سال و نیم. ما به معنای واقعی کلمه هر روز با هم کار می کردیم. اما او در آن زمان متفاوت بود. من او را تشویق کردم که موضوع را به نماز ببرد.»

در واقع، پنس در این کتاب می نویسد که حتی پس از 6 ژانویه، این دو مرد “وقتی خدمت ما به ملت به پایان رسید، دوستانه از هم جدا شدند.”

وی در پاسخ به این سوال که آیا ترامپ را مقصر شکست‌های جمهوری‌خواهان در این هفته می‌داند، گفت: «مطمئناً تلاش‌های مستمر رئیس‌جمهور برای تجدیدنظر در انتخابات گذشته نقش داشته است، اما… هر نامزد جداگانه مسئول کمپین خود است.»

پنس در پاسخ به این سوال که چرا با توجه به اقدامات رئیس‌جمهور – از جمله تصمیم او برای عدم تماس با پنس برای بررسی امنیت او در زمان وقوع شورش – چرا از ترامپ جدا می‌شود – گفت که او معتقد است که رئیس‌جمهور از زمانی که برای اولین بار ملاقات کردند واقعا پشیمان شده بود. زمان بعد از 6