قاضی آتلانتا در تلویزیون ملی وکیلی را که پس از سکته مغزی از دادگاه غایب بود، بیرون کشید

وکیلی که سکته کرده بود و نتوانست به دادگاه برود فقط با او صحبت می کند اخبار اقدام کانال 2 در مورد شلاق زبانی که از قاضی گرفت.

مت تاکر نماینده هانا پین است که متهم به تیراندازی و کشتن کنت هرینگ 62 ساله است، در حالی که او تلاش می کرد پس از اینکه هرینگ در یک تصادف تصادفی در سال 2019 درگیر شد، شهروندان را دستگیر کند.

تاکر گفت: “من هرگز به دادگاه دروغ نگفته ام.” من افسر دادگاه هستم. بی خدمتی نیست. ما سه سال در این مسیر منتظر بودیم.»

من شگفت زده شدم. تاکر گفت باورم نمی شد. او به نوعی باعث شد که من در تلویزیون واقعا بد به نظر برسم.

پین به مالون گفت که تاکر شنبه دچار سکته مغزی شده و او در بیمارستان بستری است. قاضی گفت که تاکر هرگز با دفتر او تماس نگرفت.

تاکر گفت که مات و مبهوت شده است.

[DOWNLOAD: Free WSB-TV News app for alerts as news breaks]

تام جونز از کانال 2 با تاکر که هنوز در بیمارستان در حال نقاهت است صحبت کرد. تاکر ناراحت است زیرا می‌گوید قاضی شانا روکس مالون در تلویزیون ملی به او اشاره کرد و گفت که به دلیل “رفتار” او قصد دارد او را به دادگاه تحقیر کند.

داستان های پرطرفدار:

تاکر گفت که دفتر او به دادگاه ایمیل زد تا به کارکنان اطلاع دهد که او یک اورژانس پزشکی دارد. او فقط نمی فهمد که چرا قاضی از پذیرش آنچه پین ​​به او گفت امتناع کرد.

مالون به پین ​​گفت: «شما باید به طور جدی به دنبال مشاور جدید باشید. “او به شما بدی می کند زیرا شما اینجا بوده اید. امروز آماده شروع آزمایشی هستیم.»

[SIGN UP: WSB-TV Daily Headlines Newsletter]

تاکر گفت که او و پین اکنون نگران هستند که او ممکن است محاکمه عادلانه ای نداشته باشد. تاکر گفت که ممکن است درخواستی برای حذف مالون از پرونده ارائه کند.



منبع

قرار بود انتخاب هیئت منصفه در دادگاه قتل پین از دوشنبه آغاز شود، اما تاکر به دلیل اورژانس پزشکی نتوانست به دادگاه راه یابد. هیچ صحبتی وجود ندارد که دادگاه چه زمانی ممکن است ادامه یابد.