پلیس NC می گویند که اعضای Dads Against Predators مرد را قبل از حمله به هدف “فریب” دادند.

پلیس TN می گوید که یک تشویق کننده 14 ساله پس از ریختن اختلاف در بیرون فروشگاه والمارت کشته شد.

گزارش شده است که این مرد در روز 28 ژوئن برای جلوگیری از ضرب و شتم یک اسلحه را در داخل یک هدف شلیک کرد. تیراندازی باعث زخمی شدن یکی از مهاجمان متهم به او شد اما مانع از حمله به فروشگاه بلوار هانس مال نشد. اداره پلیس وینستون-سالم در یک خبر به روز شده گفت.

روز بعد، یکی از مهاجمان متهم در یک مرکز پزشکی اوهایو تحت مداوا قرار گرفت و گفت که از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. مقامات گفتند که اسلحه ای را که در جریان حادثه هدف گرفته شده بود نیز پیدا کردند.

افسران در آزادی خود جزئیات بیشتری در مورد این گروه به اشتراک گذاشتند اما گفتند که سه نفر مرتبط با آن “قربانی را به سمت هدف “فریب” دادند. آنها متهم به ترتیب دادن این برخورد در برنامه Meetup هستند که برای کمک به افراد در یافتن دوستان و فعالیت های جدید طراحی شده است.

پلیس نوشت: «زمانی که قربانی به داخل هدف رسید، سه مرد به قربانی نزدیک شدند و با او روبرو شدند که چرا او در هدف قرار دارد. «حداقل یکی از مردان سفیدپوست در حال ضبط این تعامل با تلفن همراه خود بود که مقتول به تلفن یکی از مردان سیلی زد که منجر به درگیری فیزیکی شد.»

افسران از هر کسی که اطلاعاتی در مورد پرونده سرقت دارند می‌خواهند با پلیس وینستون-سالم با شماره 336-773-7700 و Crime Stoppers با شماره 336-727-2800 یا به زبان اسپانیایی با شماره 336-728-3904 تماس بگیرند. افراد همچنین می توانند جزئیات را به صورت آنلاین یا از طریق برنامه Text-A-Tip به اشتراک بگذارند.

مک کلاچی نیوز گزارش داد که صاحب اسلحه، مردی 25 ساله، بعداً با جراحات جزئی به بیمارستان رفت.

پلیس فلوریدا می گوید مرد 85 ساله به اشتباه گاز گرفت و کودکی را در پارکینگ والمارت کشت





منبع

مقامات گفتند که سه عضو گروه رسانه های اجتماعی Dads Against Predators مردی را قبل از حمله به یک فروشگاه کارولینای شمالی “فریب” دادند.

اکنون، چند روز پس از حمله، مقامات گفتند که سه مرد را که مسئول آن بودند شناسایی کرده اند. به گفته پلیس، این مردان – ساکنان کارولینای شمالی و اوهایو – با گروهی به نام پدران علیه شکارچیان مرتبط هستند.

در جریان دعوای بعدی، پلیس گفت مردی که به مغازه اغوا شده بود بارها و بارها از ناحیه سر مورد اصابت قرار گرفت. بنا بر گزارش‌ها، در یک نقطه، او برای جلوگیری از حمله یک گلوله شلیک کرد.

مقامات گفتند که گروه به ضرب و شتم مرد ادامه دادند، اسلحه او را برداشتند و هدف را با خودرویی که احتمالاً پلاک اوهایو داشت، ترک کردند.

برایان هارپر-تیبالدو، سخنگوی تارگت در زمان وقوع حادثه در بیانیه ای ایمیلی به مک کلاچی نیوز نوشت: «تیم ما بلافاصله فروشگاه را تخلیه کرد و اداره پلیس وینستون-سالم به سرعت پاسخ داد. “فروشگاه از آن زمان بازگشایی شده است و ما به مجریان قانون در تحقیقات آنها کمک می کنیم.”