دکتر می گوید قربانیان تیراندازی چهارم ژوئیه بر اثر شلیک گلوله منفجر شدند

او گفت: “اما امروز، من خیلی غمگین هستم.” “امروز بیشتر به من ضربه می زند که چقدر غمگین هستم.”

یک پزشک در صحنه تیراندازی در رژه چهارم ژوئیه در هایلند پارک، گفت که قربانیان در اثر شلیک گلوله “منفجر شدند” و جراحات “ناگفتنی” ایجاد کردند.

باوم گفت جسد یک نفر “بیرون زدگی” و یک نفر آسیب “ناگفتنی” به سر داشت. او گفت جامعه هرگز مثل سابق نخواهد بود.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.





منبع

دیوید باوم و همسرش دبرا باوم برای دیدن راهپیمایی نوه خود با یک ماشین چمن زنی اسباب بازی در رژه شرکت کردند. دیوید گفت جان برمن، خبرنگار سی‌ان‌ان، روز سه‌شنبه اعلام کرد که پس از پایان تیراندازی‌ها برای مداوای مردم به صحنه برگشت و قربانیان را دید که روی زمین فریاد می‌کشند.

مرد مسلح در جریان تیراندازی روز دوشنبه در حومه شیکاگو حداقل شش نفر را کشت و ده ها نفر دیگر را زخمی کرد. پلیس اسلحه کشف شده در صحنه را به عنوان یک “تفنگ پرقدرت” توصیف کرد و گفت که به نظر می رسد تیرانداز از پشت بام یک فروشگاه شلیک می کند.

چیزی که من دیدم این بود که زندگی خانواده ها برای همیشه تغییر کرد زیرا آنها با بچه ها و اسکوترهایشان راه می رفتند و کسی که نباید به یک تفنگ پرقدرت دسترسی داشت روی پشت بام بلند شد و تصمیم گرفت کاری را که می خواست انجام دهد. باوم گفت.

او گفت که در این منطقه بزرگ شده و بعداً برای بزرگ کردن فرزندانش به آنجا بازگشته است و افزود که دختر و دامادش به دلیل نگرانی از خشونت با سلاح گرم و سرقت ماشین در شهر به منطقه نقل مکان کردند.

او گفت که در طول دوران حرفه ای خود به عنوان یک پزشک خون زیادی دیده است، اما این جراحات “زمان جنگ” بوده است.

او گفت: «مردمی که رفته بودند با آن تیراندازی منفجر شدند، منفجر شدند. صحنه وحشتناک برخی از اجساد برای افراد عادی غیرقابل توصیف است.

دبرا گفت که مردم “فرصتی نداشتند” و کل حادثه در 30 ثانیه اتفاق افتاد. او گفت که هدف او در روز دوشنبه اطمینان از امنیت خانواده اش بود.

پلیس یک نفر را در ارتباط با تیراندازی دستگیر کرده است.