پلیس در حال تحقیق در مورد یک وبلاگ نویس غذای چینی است که خودش را در حال خوردن یک بچه کوسه در حال انقراض پخش می کرد

سپس بقیه بچه کوسه را بریده و با ادویه های مختلف می جوشاند.

در یک کلیپ ویدیویی در روز سه‌شنبه آپلود شده و اکنون از روی سکوهایش برداشته شده است، تیزی در حال خوردن دم بریان شده بچه کوسه در حالی که آن را «خوشمزه» توصیف می‌کند، دیده می‌شود.

اطلاعات بیشتر از NextShark: به روز رسانی: مرد مسن کره ای در حالی که منتظر اتوبوس بود مورد حمله قرار گرفت، مظنون پیاده فرار کرد

کاربران Weibo از کلیپ ویدیویی Tizi ابراز تعجب کردند.

اینفلوئنسر، معروف به Tizi، پخش زنده در Douyin و Kuaishou دارد، جایی که میلیون‌ها فالوور را به خاطر انتخاب‌های غذایی جسورانه‌اش جذب کرده است. او اغلب مصرف می کند حیواناتی که به ندرت خورده می شوند در یک ووک بزرگ با ادویه و روغن، مانند شترمرغ و کروکودیل پخته می شود.

من چندین ویدیوی او را تماشا کرده ام. او با دو خواهر کوچکش شترمرغ می خورد. یک ثانیه با شترمرغ ها با خوشحالی بازی می کنند و ثانیه دیگر پاهای شترمرغ را می گیرند و می جوند. دهانشان مثل دو زامبی دیوانه پر از نفت است. [It] به نظر می رسد وحشتناک است،” یکی دیگر از کاربران نظر داد.

پلیس در حال تحقیق در مورد یک وبلاگ نویس غذای چینی است که پس از به اشتراک گذاشتن یک کلیپ پخش زنده از خود در حال خوردن یک بچه کوسه سفید بزرگ در حال انقراض است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مرد 68 ساله پس از حمله در اوکلند کابوس می بیند



منبع

“من آن را قانونی خریدم و به دنبال وکیل هستم. تیزی به رد استار نیوز گفت این افراد مزخرف می‌گفتند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: صاحب پیتزا فروشی «مهربان و سخاوتمند»، 56 ساله، به طرز وحشیانه ای توسط دزدان در پنسیلوانیا مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

یکی از کاربران نوشت: “بعد از تماشای ویدیوی این شخص، من … زبانم نرفت.”

تیزی در ویدئوی خود ادعا می کند که این حیوان به صورت قانونی خریداری شده و “خوراکی” و “در اسارت پرورش یافته است.” با این حال، بسیاری از کاربران اینترنت به ادعاهای این وبلاگ نویس شک دارند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: دانشجوی رد شده برای پذیرش زودهنگام در هاروارد باعث آتش‌سوزی می‌شود «لطفا اجازه بدهید وارد شوم» ویدیوی رپ

پس از واکنش شدید ویدیوی او، پلیس در نانچونگ، استان سیچوان در جنوب غربی چین، تحقیقی را دریافت کرد و تحقیقاتی را در مورد ویدیوهای تیزی آغاز کرد. او از آن زمان منکر خوردن شد یک گونه در خطر انقراض است و به دنبال نمایندگی قانونی است.

تصویر ویژه از طریق Weibo