پس از لغو محدودیت های کووید، گردشگران به ژاپن هجوم می آورند

شوسو ایمادا، مدیر کل مرکز اطلاعات ساکه و شوچو ژاپن گفت: «اکنون همه ما آماده استقبال از مردم خارج از کشور هستیم.

در مقایسه با افزایش اخیر در ژاپن، زمانی که عفونت های گزارش شده در سراسر کشور در ماه اوت به 200000 نفر رسید، هم موارد و هم مرگ و میرها کاهش یافته است. هفته گذشته، میانگین مرگ و میر روزانه هشت نفر در سراسر کشور بود. ژاپن واکسن‌های رایگان کووید-۱۹، به ویژه برای تشویق افراد مسن و آسیب‌پذیر پزشکی به تلقیح ارائه کرده است.

ژاپن اساساً مرزهای خود را به روی گردشگران بسته بود، اما اجازه تورهای بسته بندی شده را در ژوئن آغاز کرد. بسیاری از مردم ترجیح دادند قبل از گرفتن بلیط هواپیما منتظر سفرهای انفرادی بدون پایان باشند.

توکیو (AP) – مشتاقان برای تحسین شاخ و برگ های رنگارنگ، خوردن سوشی و رفتن به خرید، انبوهی از گردشگران از خارج از کشور از روز سه شنبه برای اولین روز لغو محدودیت های مرزی که بیش از دو سال برای مهار ویروس کرونا اعمال شده بود، وارد ژاپن شدند. پاندمی.

با کاهش نگرانی در مورد خطرات عفونت ها، سفرهای محلی ژاپنی ها نیز در حال افزایش است – که با تخفیف هایی که توسط خطوط هوایی، قطارهای گلوله ای، استراحتگاه های چشمه آب گرم انسن و هتل ها برای راه اندازی صنعت بیمار سفر تشویق می شود، تشویق می شود.

اکثر ژاپنی ها تقریباً در همه جا هنوز ماسک می زنند. بسیاری از فروشگاه‌ها و رستوران‌ها به پوشیدن ماسک و همچنین ضدعفونی کردن دست‌ها در ورودی‌ها نیاز دارند، اگرچه صحبت از آرامش بخشیدن به چنین توصیه‌هایی در فضاهای باز در فضای باز وجود دارد. برخی از موسسات زودتر بسته می شوند، یا به طور کامل تعطیل شده اند.

دیوید بیل، عکاس مستقر در لس آنجلس که 12 بار به ژاپن رفته است، قبلاً یک پرواز رزرو کرده و قصد دارد به فوکویی، کیوتو، اوزاکا و توکیو برود. آخرین باری که او در ژاپن بود اکتبر 2019 بود. اما این چیزهای روزمره ای است که او بیشتر منتظر آنهاست، مانند خوردن غذای محبوب خوک سرخ شده ژاپنی، تونکاتسو.

گردشگرانی مانند Beall که قبل از COVID-19 حدود 32 میلیون نفر بودند، دلایل خوبی دارند. بسیاری از آنها قدرت خرج بیشتری خواهند داشت زیرا ارزش ین ژاپن در ماه های اخیر در مقایسه با دلار آمریکا، یورو و سایر ارزها کاهش یافته است.

___

او گفت: “پاییز بهترین فصل برای لذت بردن از غذاهای ژاپنی با ساکه و شوچو است.”

به عنوان یک نکته برای دیگرانی که قصد سفر دارند، او توصیه می‌کند یک پاس قطار ژاپن و یک کارت سوئیکا یا کارت دیگری دریافت کنید که امکان پرداخت بدون نقد را برای سفر آسان فراهم می‌کند.

رتبه‌بندی فیچ رشد تولید ناخالص داخلی واقعی ژاپن را 1.7 درصد در سال 2022 و 1.3 درصد در سال 2023 پیش‌بینی کرده است که با حمایت از سیاست مالی ضعیف، بهبود بخش خدمات و رفع تدریجی مشکلات زنجیره تأمین، تولید و صادرات را تقویت می‌کند. انتظار می‌رود بازگشایی برای بازدیدکنندگان خارج از کشور، با وجود خطرات ناشی از تنش‌های ژئوپلیتیکی و قیمت‌های بالاتر، مثبت باشد.

تنها پروتکل های باقی مانده برای ورود این است که شما باید با یک تقویت کننده کامل واکسینه شوید یا در عرض 72 ساعت پس از خروج آزمایش PCR منفی داشته باشید. سپس، تقریباً همه بازدیدکنندگان از ایالات متحده، بقیه آسیا، اروپا و آمریکای جنوبی مجبور به قرنطینه نخواهند شد.

شاخ و برگ در حال تبدیل شدن به رنگ های پر جنب و جوش است. هوا معتدل است، یخبندان، متورم یا مرطوب نیست. غذاهای دریایی، انگور، شاه بلوط و سایر غذاهای آشپزی تازه و فراوان هستند.

یوری کاگیاما در توییتر در https://twitter.com/yurikageyama





منبع

سقف 50000 ورودی روزانه از بین رفته است. خطوط هوایی برای پاسخ به بازگشایی کامل مرزها پروازهایی را اضافه کرده اند. سفرهای بدون ویزا برای تجارت و گردشگری کوتاه مدت از بیش از 60 کشور جهان بازگشته است.

کار ایمادا ترویج شراب و شوچو برنج ساکه است که از جو، سیب زمینی یا سبزیجات دیگر در داخل و خارج از کشور تهیه می شود.

ایر کانادا گفت که رزروهای سفر کانادایی به ژاپن در این ماه نسبت به ماه گذشته 51 درصد افزایش یافته است، در حالی که مسافران از ژاپن به کانادا در مدت مشابه 16 درصد رشد داشته اند.

با این حال، رزروهای خارج از کشور در شرکت هواپیمایی ژاپنی All Nippon Airways، یا ANA، نسبت به هفته قبل پنج برابر شده است، در حالی که پروازهای خارج از ژاپن دو برابر شده است. این افزایش در کنار افزایش‌های کمتر و تدریجی‌تر ثبت‌شده در هفته گذشته است.

اقتصاد ژاپن می تواند از هجوم هزینه های توریستی استفاده کند.

«هرچند که کلیشه ای به نظر می رسد، تنها پس از این همه مدت به ژاپن بازگشته ام، چیزی است که بیشتر منتظرش هستم. این البته شامل دیدار با افراد جدید، خوردن غذاهایی که مثل تونکاتسو خوب از دست داده‌ام، حضور در طبیعت در آن زمان از سال، سوار شدن بر قطار می‌شود.»

اما بازدیدکنندگان ممکن است مجبور شوند ماسک‌های صورت را تنظیم کنند.

انتظار می‌رود مسافران 5 تریلیون ین (35 میلیارد دلار) به سومین اقتصاد بزرگ جهان کمک کنند. و انتظار می رود سیل بازدیدکنندگان همچنان در حال افزایش باشد.

اگرچه ژاپن جاذبه های مختلفی از پیست های اسکی شمال هوکایدو تا سواحل گرمسیری جزایر اوکیناوا در جنوب را ارائه می دهد، کارشناسان اصرار دارند که ماه های آینده بهترین ماه ها برای لذت بردن از آنچه ژاپن ارائه می دهد است.