کریس جونز از فرماندهان می پرسد “من باید چه کار کنم؟” Cheffers گفت هنوز یک پنالتی است

آیا این مهم بود که توپ قبل از برخورد کار به زمین بیرون آمده باشد؟

چفرز گفت: “کوارتربک در جیب است و در وضعیت گذری قرار دارد.” او از تمام جنبه‌های چیزی که ما به کوارتربک در یک حالت عبور می‌دهیم، محافظت کامل می‌کند. بنابراین، هنگامی که او تکل شد، حکم من این بود که مدافع با وزن کامل روی او فرود آمد. کوارتربک از برخورد با وزن کامل محافظت می شود. به همین دلیل حکم من خشن کردن پاسور بود.

“من تمام تلاشم را می کنم. من 345 پوند هستم. می خواهی چه کار کنم؟ می خواهی چه کار کنم؟ من با تمام سرعت در حال دویدن هستم و سعی می‌کنم کوارتربک را به دست بیاورم. من توپ را زدم، دستانم را محکم می کنم.»

جونز گفت: «نیازی به توضیح نیست. «آنها چه خواهند گفت؟ آیا می‌خواهم از آن‌ها بالا بروم و بگویم: “چگونه باید مقابله کنم؟” آیا نباید روی او غلت بزنم؟

درست مثل اینکه او توپ را پرتاب کرده باشد، هنوز هم محافظت می شود.»



منبع

Cheffers داور پس از بازی تماس خود را با Adam Teicher گزارشگر استخر از ESPN توضیح داد.

بوها سر پیکان را پر کردند. اندی رید، مربی چیف، عصبانیتی را نشان داد که به ندرت از او در کنار زمین دیده می شد. او آنچه از نیمه باقی مانده بود را صرف فریاد زدن در Cheffers کرد و خواستار توضیح شد.

از او پرسیده شد که آیا از کسی در خدمه در مورد دلیل تماس توضیحی دریافت کرده است یا خیر.

چیفز از پشت سر آمد تا رایدرها را 30-29 در دوشنبه شب فوتبال شکست دهد. و پس از بازی در GEHA Field در استادیوم Arrowhead، جونز به مدافعی برای تکرار فوری برای پاس عجله کنندگان تبدیل شد.

کارل چفرز داور گفت نه. تماس خشن پاسور بود.

کریس جونز در نبرد خود پیروز شد و به درک کار، مدافع رایدرز رسید تا بازی استریپ ساک را ضبط کند. یک بازی بزرگ نزدیک به نیمه، قرار بود چیفز را در خط میانی قرار دهد.

چفرز گفت: «نه، زیرا او هنوز تا زمانی که بتواند از خود دفاع کند، از محافظت عبوری برخوردار است. بنابراین، با قرار گرفتن در وضعیت گذری و در واقع تلاش برای پاس کردن، تا زمانی که واقعاً بتواند از خود محافظت کند، محافظت کامل خواهد داشت. این واقعیت که توپ بیرون آمد و متعاقباً توسط دفاع بازیابی شد، تا آنجایی که دفاع از یک کوارتربک دریافت می‌کند، ارتباطی ندارد.