پس از اینکه جکی چان در صف غذای رایگان دیده شد، کاربران اینترنت حساب کاربری ویبو را سرازیر کردند.

ما یک ماه است که به دلیل والدین همجنسگرا بی خانمان شده ایم. ما تقریباً زیر یک پل و چیزهای دیگر می خوابیدیم. “دو نفر عاشق که عشق واقعی مشترک دارند سعی می کنند از هم جدا نشوند و سعی می کنند ما را به هم بزنند فقط به این دلیل که – من نمی فهمم – من او را دوست دارم.”

یکی از کاربران “دخترت در حال دریافت غذا (برای مواقع اضطراری) در خیابان است.” گزارش شده است. “نکن [you] مراقبت؟”

اطلاعات بیشتر از NextShark: “عموی پیر بیچاره مجبور شد تمیز کند”: نوجوانانی که از “شوخی‌های” نامرتب در مک دونالدز سنگاپور فیلم می‌گرفتند، مورد انتقاد قرار گرفتند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: Viral TikTok فاش می کند که Starbucks ایالات متحده در حال آزمایش “مرواریدهای قهوه ای” است

در یک پست ویروسی در Weibo، Ng با کت آبی و شلوار بلند دیده می شود. او همچنین یک کیف آبی با خود آورد.

تصویر ویژه از طریق قلم و ذهن / INTELECTUS



منبع

این بازیگر، فیلمساز و رزمی کار هنگ کنگی در سال 1998 با الین نگ در حالی که با بازیگر تایوانی جوآن لین ازدواج کرده بود، رابطه ای خارج از ازدواج داشت. او اتا با الین و پسری به نام جیسی با لین داشت.

طبق گزارش‌ها، کاربران اینترنتی به بخش نظرات چان در Weibo سرازیر شدند تا دخترش را به او یادآوری کنند. برخی از کاربران شبکه های اجتماعی نیز از دیگران خواستند به حریم خصوصی Ng احترام بگذارند.

او پدر بیولوژیکی من است، اما در زندگی من نیست. او هرگز در زندگی من وجود نداشت. من هرگز او را به عنوان یک پدر در نظر نخواهم گرفت نقل شده است در سال 2015. «من از دست پدرم عصبانی نیستم و هرگز آرزوی دیدن او را نداشتم. تا زمانی که مادرم همراهم باشد، به پدرم نیازی ندارم.»

Ng در فوریه 2017 با پاییز شروع به ملاقات کرد. در سال 2018، Ng به عنوان یک لزبین ظاهر شد. او به دلیل درگیری با مادرش به خاطر تمایلات جنسی اش در فضای مجازی منتشر شد. در همان سال، Ng و Autumn به طور علنی از طریق یوتیوب خود را بی خانمان اعلام کردند و ادعا کردند که نمی توانند به پناهگاه های دولتی نزدیک شوند زیرا می ترسند که آنها از هم جدا شوند.

بیشتر از NextShark: ویدیوی استفاده از مدفوع پسر 3 ساله برای مراقبت از پدرش که در حالت نباتی است در فضای مجازی منتشر شد.

از طرف دیگر، جیسی ظاهراً زندگی مجللی دارد. او به تازگی عکسی از خود در رولزرویس دوستش را در حساب های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی در چین پس از اینکه جکی چان در صف غذای رایگان در کانادا دیده شد، خواستار توجه او شدند.

اتا نگ، 22 ساله دختر سوپراستار چان و سابق ملکه زیبایی Elaine Ng، توسط یکی از کاربران شبکه های اجتماعی مشاهده شد که او به صف زنان عمدتا مسن برای دریافت غذای رایگان در تورنتو پیوست.

کاربر دیگری گفت: “اگر عامل جکی چان را حذف کنیم، او فقط یک فرد دیگر است که نمی خواهد مزاحم شود.” نظر داد.

Ng پس از ازدواج با اینفلوئنسر کانادایی Andi Autumn به کانادا نقل مکان کرد. نگ در مصاحبه های قبلی خود با رسانه ها گفته بود که پدرش را غریبه می داند زیرا او بخشی از زندگی او نبوده است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: فصل 3 “One Punch Man” بیش از 3 سال پس از فصل قبلی خود اعلام شد

کاربران شبکه های اجتماعی بلافاصله در مورد ظاهر او اظهار نظر کردند و نشان دادند که او به نظر می رسد زندگی در خیابان. ابراز ناراحتی کردند وضعیت ادعایی Ng و از ستاره اکشن خواست تا به او کمک کند.