در حالی که کامیون‌ها به سمت جزیره‌ای که توسط طوفان ایان آسیب دیده است، دوباره دست نخورده است.

بازگشت به جزیره کاج: تخلیه‌کنندگان طوفان یان، آنچه را که باقی مانده است، بررسی می‌کنند

پردو گفت که مرحله بعدی آسفالت و راه راه است.

جزیره کاج باید تا پنجشنبه 25 درصد برق داشته باشد

بعدازظهر سه‌شنبه، بیش از 350 کامیون و تریلر که به جزیره مانع طوفان یان کمک می‌کردند، از اولین دهانه اتصال تازه سه مایلی به سرزمین اصلی صعود کردند. فرماندار ران دیسانتیس قول داد که همه افراد دیگر بتوانند در 10 روز همین کار را انجام دهند.

جارد پردو، دبیر وزارت حمل و نقل فلوریدا، گفت که کارکنان از سراسر این ایالت در جنوب غربی فلوریدا هجوم آورده‌اند و پل‌ها را بازرسی کرده‌اند، چراغ‌های راهنمایی و علائم را بازسازی کرده‌اند. به گفته وی، بیشتر کار معبر، تعمیر جاده و جزایر منتهی به پل بوده است.

کوین گاتری، مدیر بخش مدیریت اضطراری فلوریدا گفت، کامیون‌ها بخشی از یک «عملیات لجستیکی عظیم» بودند که شامل حمل غذا، آب، سرویس‌های بهداشتی قابل حمل، لباس‌شویی، دوش‌های قابل حمل، تیم‌های خواب و هواپیماهای بدون سرنشین برای بررسی مناطق سیل‌زده بود.

برای هفته اول، کارگران، ساکنان جزیره تخلیه شده، تجهیزات و تجهیزات باید از طریق هوا یا آب می رسیدند، زیرا مسیر زمینی ویران شده بود. DeSantis گفت که این امر ادامه خواهد داشت، اما افزودن حمل و نقل از طریق جاده کمک زیادی خواهد کرد.

وسایل نقلیه بار دیگر در سراسر گذرگاه Sanibel در حال چرخش هستند.

خدمه برق اکنون در حال پاکسازی آوار، تعویض تیرها و ایجاد خطوط جدید هستند. دیسانتیس گفت تا روز پنجشنبه، برق باید به یک چهارم جزیره کاج، از جمله در فروشگاه های مواد غذایی Publix و Winn-Dixie و برخی از پست های تصفیه خانه آب بازیابی شود. فرماندار گفت تا هفته آینده، یک سوم جزیره و منطقه Matlacha باید آنلاین شود.

دیسانتیس همچنین در مورد کار برای بازسازی جزیره کاج که هفته گذشته یک پل موقت دریافت کرد، صحبت کرد.

بازگشت به جزیره سانیبل: خانه‌های ویران‌شده، آب‌ریزش نرم، و تعجب از چگونگی بازسازی

در فورت مایرز: مقررات منع آمد و شد برداشته شد، دستور آب جوش ممکن است به زودی پایان یابد

این کاروان شامل خدمه ای از تعاونی برق شهرستان لی، پاور اند لایت فلوریدا، دوک انرژی و سایر تامین کنندگان برق فلوریدا بود.

این مقاله در اصل در فورت مایرز News-Press منتشر شد: جزیره سانیبل: گذرگاه اکنون برای کامیون ها باز است، ساکنان در 21 اکتبر



منبع

طوفان گذرگاه را در سه نقطه شکست و بخش‌هایی از جزایر غنایمی را که بستر جاده را بالا نگه داشته بود، از بین برد.

او گفت: “شما فقط می توانید تعداد زیادی نفر یا تجهیزات زیادی را با هلیکوپتر یا باربری کنید.

وی گفت: “ساختارهای واقعی پل، خوشبختانه، وضعیت خوبی دارند و مورد بازرسی قرار گرفته اند و برای عبور و مرور امن هستند، بنابراین اکنون واقعاً مسئله بازسازی گذرگاه و اتصال دوباره همه چیز به یکدیگر است.”

فرماندار در یک کنفرانس خبری بعد از ظهر سه شنبه گفت: “این برای استفاده غیرنظامی 21 اکتبر باز خواهد بود.”