پست‌های رسانه‌های اجتماعی ادعا می‌کنند که جورج سانتوس قبلاً مجری درگ بوده است

کاربر توییتر @KaivanShroff تصویر دیگری را در توییتر منتشر کرد که ظاهراً سانتوس را به‌عنوان راواچی نشان می‌دهد و اعتراف کرد که در حالی که هیچ تأییدی برای صحت این موضوع وجود ندارد، عکس‌های Ravache شباهت زیادی به سانتوس دارند.

در حالی که هیچ تاییدی مبنی بر صحت این ادعا وجود ندارد، یک تصویر فرضی از سانتوس در حالی که کیتارا راواچه با درگ کویین برزیل، اولا روچارد ژست گرفته است، تقریباً سه هفته پس از ادعای اولیه، هنگامی که روچارد آن را در اینستاگرام خود منتشر کرد، پخش شد.

george-santos-secret-drag-queen-performer-persona.jpg

george-santos-secret-drag-queen-performer-persona.jpg

کپشن ترجمه شده چنین است: «من با معاون جمهوریخواه آمریکایی در رژه نیتروی که با او صحبت کردم. او از خانه من بیرون نمی رفت، دلیلی برای کسانی که مرا دروغگو خطاب کردند وجود دارد.

کاباس نوشت: «من همین الان با اولا روچارد، یک درگ کوئین برزیلی که با جورج سانتوس در نزدیکی ریو زندگی می کرد، تلفنی صحبت کردم. او گفت که همه او را با نام آنتونی (*هرگز* جورج) یا با نام درگ او، کیتارا می شناسند، و تایید می کند که این عکس از یک نمایش درگ در سال 2008 در ساحل ایکارایی است.

برونا بِنویدس، فعال برزیلی LGBTQ+ به توییتی از سوی این سازمان پاسخ داد نیویورک تایمز به مقاله لینک داد و گفت: «از او درباره «کیتارا راواچه» بپرسید. نام او در درگ و ملکه مجلل است.»

مرتبط | این سیاستمدار محلی توسط یک هانک نیمه برهنه بمباران ویدیویی شد





منبع

Benevides همچنین در مورد این پست اظهار نظر کرد و گفت: “من خیلی خوب به یاد دارم. در چندین مسابقه خانم ریودوژانیرو شرکت کرد. شما چندین دوست معروف و با نفوذ دارید.»

آ نیویورک تایمز مقاله‌ای که در اوایل این ماه منتشر شد، سوگند خوردن سانتوس را علی‌رغم بررسی‌های عمومی برای دروغ‌هایی درباره پیشینه‌اش، از جمله اینکه او ممکن است یک دهه در مورد همجنس‌بازی آشکارا دروغ گفته باشد، مورد بحث قرار می‌دهد.

و اوایل امروز، ماریسا کاباس، خبرنگار و ستون نویس MSNBC در توییتی اعلام کرد که با روچارد تماس گرفته است تا ادعا کند که سانتوس به عنوان راواچ در مسابقات نمایشی اجرا کرده و در آن شرکت کرده است.

جورج سانتوس در طول سفر خود برای ادای سوگند در کنگره زیر آتش بسیاری قرار گرفت.