پدر و مادر گابی پتیتو پس از خواندن نامه پدر و مادر برایان لاندری در دعوای مدنی دچار سوختگی شدند.

پاتریک ریلی، وکیل خانواده پتیتو، روز چهارشنبه در دادگاه گفت: «همانطور که همه ما می‌دانیم در نامه به دفن جسد با آوردن بیل و دفن یک جسد اشاره دارد. اتفاقاً اینها اعمال مجرمانه ای هستند که روبرتا لاندری گفته است مرتکب خواهد شد.»

“عزیز، من فکر می کنم در این مرحله، ما احتمالاً طرفدار توافقنامه محرمانه بودن در مورد این موضوع نیستیم، فقط به این دلیل که آقای رایلی احتمالاً بدترین بخش نامه را در دادگاه علنی ثبت کرده است، بنابراین منظور من است. وکیل Laundries، P. Matthew Luka، چهارشنبه گفت.

لاندری ها در پرونده های دادگاه استدلال کرده اند که هیچ وظیفه ای در قبال خانواده پتیتو نداشته اند.

سی ان ان نیز با لوکا تماس گرفت اما فورا پاسخی دریافت نکرد.

پاکت حاوی نامه – که تاریخ آن بدون تاریخ است – نوشته شده بود «بعد از خواندن بسوزان» و زمانی که بقایای برایان لاندری در اکتبر 2021 پیدا شد، از کوله پشتی او بیرون آمد.

دعوی حقوقی حاکی از رفتار ظالمانه ایجاد ناراحتی عاطفی عمدی توسط روبرتا و کریستوفر لاندری در زمانی است که گابی گم شده بود. این زن و شوهر از پاسخ دادن به تماس یا پیامک با خانواده پتیتو خودداری کردند، زیرا آنها دیوانه وار در تلاش برای یافتن دختر خود بودند.

پتیتوها از Laundries به دلیل ناراحتی عاطفی در ارتباط با مرگ گابی پتیتو در حالی که با برایان لاندری، نامزدش به غرب ایالات متحده سفر می کردند، شکایت کردند. لاندری بدون پتیتو از سفر به خانه آمد و چند هفته بعد ناپدید شد.

برای اخبار و خبرنامه های CNN بیشتر، یک حساب کاربری در CNN.com ایجاد کنید



منبع

وکلای والدین برایان لاندری با این استدلال که این نامه به دعوای مدنی مطرح شده توسط والدین پتیتو مرتبط نیست، مبارزه کردند تا نامه را تحویل ندهند.

بقایای گابی پتیتو در سپتامبر 2021 در جنگل ملی بریجر-تتون وایومینگ پیدا شد و مرگ او قتل با خفه کردن دستی اعلام شد. به گفته اف‌بی‌آی، برایان لاندری قبل از اینکه جان خود را بگیرد، در دفترچه‌ای نوشت که مسئول مرگ او بوده است. بقایای او ماه بعد در محوطه ای نه چندان دور از خانه والدینش در نورث پورت فلوریدا پیدا شد.

پیش از این در این جلسه یک ساعته، وکلای Laundries و وکیل سابق آنها استیون برتولینو، که همچنین یکی از متهمان نامبرده در این دعوی است، در مورد درخواست های خود برای رد پرونده مدنی استدلال کردند. قاضی گفت که او در یک دستور کتبی که در دادگاه ارسال شده است، در مورد درخواست‌های رد تصمیم خواهد گرفت.

ریلی به CNN گفت که با والدین پتیتو مشورت خواهد کرد و تصمیم می گیرد که آیا آنها آن را با مطبوعات به اشتراک بگذارند یا خیر.

روبرتا لاندری در سوگندنامه‌ای که قبل از جلسه ارائه شد، نوشت که تاریخ دقیق نامه را نمی‌داند، اما قبل از اینکه برایان به همراه گبی پتیتو برای سفرشان برود، آن را نوشت، به این امید که به ترمیم رابطه او با پسرش کمک کند.

والدین گبی پتیتو اکنون نسخه‌ای از نامه‌ای را دارند که مادر برایان لاندری به پسرش نوشته است، که حاوی اشاره‌ای به گرفتن بیل و دفن جسد است.

پس از پشت سر گذاشتن طولانی‌مدت در دادگاه در روز چهارشنبه، هر دو طرف توافق کردند که پس از اینکه دانیل بروئر، قاضی دادگاه ناحیه دوازدهم دادگاه تشخیص داد که نامه می‌تواند به پرونده مربوط باشد، دستور محرمانگی برای مهر و موم شدن نامه ضروری نیست و وکلای شاکی باید حداقل یک کپی بگیرید

وکلای هر دو طرف در دادگاه روز چهارشنبه در شهرستان ساراسوتا، فلوریدا، در مورد اینکه آیا نامه مربوط به شکایت والدین گابی پتیتو علیه والدین لاندری و وکیل سابق لاندری است یا خیر، بحث کردند.

با این حال، مشخص نیست که آیا این نامه علنی خواهد شد یا خیر.