نکاتی از پیشنهاد DeSantis در کاخ سفید در یک رویداد کثیف توییتر

هنوز ترامپ را با نام ذکر نمی کنم

اما او در مورد اینکه اگر رئیس جمهور شود چه کاری برای همه آمریکایی ها انجام خواهد داد، صحبت نکرد.

دیسانتیس روز چهارشنبه مانند آنچه در ماه های اخیر در سراسر ایالات متحده حضور داشته است، روی کارنامه خود به عنوان فرماندار فلوریدا تمرکز کرد.

او به طور کلی تر گفت: “ما می توانیم و باید نتایج بزرگی برای آمریکا به ارمغان بیاوریم. من متعهد می شوم که یک اجرایی پرانرژی باشم که مسائل مهم را به عهده بگیرد.”

ممکن است آخرین هم باشد.

(گزارش توسط تیم رید در لس آنجلس؛ ویرایش توسط کایران موری و مایکل پری)



منبع

این حملات می‌توانست با رای‌دهندگان اولیه جمهوری‌خواه بازی خوبی داشته باشد، اما او جزئیاتی درباره نحوه حکومت خود ارائه نکرد.

حمایت ترامپ از نامزدهای افراطی نیز به دلیل کمک به عملکرد ضعیف‌تر از حد انتظار جمهوری‌خواهان در انتخابات میان‌دوره‌ای نوامبر گذشته مورد سرزنش قرار گرفت.

او تنها زمانی که گفت: «حکومت نه سرگرمی است، نه ساختن یک برند» و زمانی که کارنامه ضعیف جمهوری خواهان در انتخابات ملی اخیر را محکوم کرد، دو انتقاد مورب از ترامپ کرد.

ترامپ در زمان ریاست جمهوری، کنترل مجلس نمایندگان آمریکا، سپس سنا و کاخ سفید را از دست داد.

دیسانتیس ماه هاست که در معرض سیل بی امان حملات ترامپ بوده است. بسیاری از آنها تعجب کرده اند که DeSantis چه زمانی به عقب رانده و آتش را پاسخ خواهد داد.

در عوض، او تا حد زیادی به اهداف معمول خود، از جمله چپ “بیدار”، رسانه های جریان اصلی، نخبگان مالی و پزشکی، مهاجران غیرقانونی و جو بایدن، رئیس جمهور دموکرات، دو چندان شد.

تصمیم دیسانتیس برای اعلام پیشنهاد برای کاخ سفید در طی یک رویداد زنده با ماسک در توییتر اولین بار بود.

ورود دیسانتیس به رقابت‌های انتخاباتی هنوز به این سؤال پاسخ نداده است که آیا او مستقیماً با ترامپ روبرو خواهد شد یا نه.

به نظر می‌رسد انتخاب توییتر و ماسک به‌عنوان پلتفرمی برای اعلام نامزدی‌اش بخشی از یک استراتژی کمپین برای نادیده گرفتن رسانه‌های سنتی و در عوض محاکمه حامیان از طریق پلتفرم‌های جدیدتر و آنلاین رسانه‌های اجتماعی است که دوستدار محافظه‌کاران هستند.

این توئیت یک کلمه‌ای را از سوی پسر رئیس‌جمهور سابق، دونالد ترامپ جونیور به دنبال داشت: #DeSaster.

DeSantis همچنین به دنبال جلب حمایت 140 میلیون دنبال کننده ماسک در این پلتفرم است. بسیاری از ماسک از زمانی که توییتر را در سال گذشته خریداری کرد، طرفدار هستند، زیرا او حساب های کاربری خود را بازگردانده و نظرات بسیاری از کاربران محافظه کار را که از این پلتفرم ممنوع شده بودند، تبلیغ کرده است.

تقریباً برای 25 دقیقه، فید فقط صوتی بارها و بارها با شکست مواجه شد و بر اعلامیه بزرگ دیسانتیس سایه انداخت و تلاش او را برای به دست آوردن قدرت در مورد دونالد ترامپ، رقیب اصلی او برای نامزدی حزب جمهوری خواه برای ریاست جمهوری، تضعیف کرد.

بدون چشم انداز ملی

اشکالات ممکن است یک درس اولیه کمپین برای DeSantis باشد: رویداد مهمی را برگزار نکنید که کنترل آن را ندارید.

توییتر می تواند برای سلامت کمپین شما خطرناک باشد

(رویترز) – ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا طی یک انجمن آنلاین پر هرج و مرج و پر از اشکال در توییتر به میزبانی مالک میلیاردر آن، ایلان ماسک، وارد نبرد برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 شد.

در اینجا سه ​​نکته از اعلامیه DeSantis آمده است:

با این حال، باز هم دیسانتیس از ذکر نام ترامپ در رویداد توییتری خود و اعلام کمپین او در کاخ سفید در اوایل روز چهارشنبه خودداری کرد.

توسط تیم رید

متأسفانه، بسیاری از آنها همچنین قادر به شنیدن آنچه DeSantis می‌باشند، نبودند.