پخش ویدئویی ناشیانه ترامپ در 7 ژانویه رفتار او را در پشت صحنه نشان می دهد که او با ایوانکا بحث می کرد، تریبون را به هم می کوبید و حرف هایش را زیر و رو می کرد.

پانل 6 ژانویه ویدیو جدیدی را نشان داد که چگونه ترامپ هنگام ضبط یک پیام در 7 ژانویه 2021 ذوب شد.کمیته منتخب مجلس نمایندگان 6 ژانویه

در کلیپ ششم این کمیته، ترامپ در حالی که سعی می‌کرد از طریق خطی عبور کند که هدفش «تضمین یکپارچگی رأی» است، گریه کرد. و در ویدئوی زیر پس از ناکامی دوباره از همان خط، با ناامیدی به تریبون کوبید.

تصویربرداری از ویدئوی خام سخنرانی دونالد ترامپ

ترامپ با نامطمئن به اطراف نگاه کرد و 10 ثانیه ظاهر شد تا حالت خود را تنظیم کند، ژست بگیرد و قبل از ورود به آدرسش، خود را حفظ کند.کمیته منتخب 6 ژانویه

کمیته 6 ژانویه شهادت چندین کارمند سابق ترامپ را ارائه کرده است که رفتارهای بی‌حساب او را قبل، حین و بعد از شورش کنگره بازگو می‌کنند.

در این ویدئو، ترامپ بیش از 10 ثانیه پس از تذکر برای تنظیم حالت و حالت صورت خود دیده می‌شود، و سپس این جمله را شروع می‌کند: «می‌خواهم با پرداختن به حمله شنیع دیروز شروع کنم».

تصویربرداری از ویدئوی خام سخنرانی دونالد ترامپ

مجموعه‌ای از کلیپ‌های ویدئویی که توسط کمیته مجلس نمایندگان برای بررسی شورش کنگره نشان داده شد، بینش تکان‌دهنده‌ای از رفتار دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در پشت صحنه نشان داد.

در چهارمین کلیپ که توسط هیئت پخش شد، ترامپ بخشی از سخنرانی خود را مکث کرد و با دخترش ایوانکا شروع به بحث درباره زبان کرد. او از بیان چهار کلمه پیشنهادی دستیاران خودداری کرد: «انتخابات تمام شد».

او همچنین در حال مناظره با دخترش ایوانکا درباره محتوای خطاب در سراسر کشور شنیده شد.

او توضیح داد: «دیروز کلمه سختی برای من بود.

سپس شنیده شد که دخترش ایوانکا از او خواسته است: “اما، کنگره تایید کرده است…”

رئیس جمهور سابق در نهایت از طریق کل سخنرانی که در نهایت یک سخنرانی دو و نیم دقیقه ای بود، عبور کرد.

تصویری از ویدئویی که هیئت 6 ژانویه در مورد شورش کنگره آمریکا منتشر کرد، ترامپ را در حال ذوب شدن و ضربه زدن به تریبون در حین صحبت نشان می دهد.

ویدئویی جدید از پنل 6 ژانویه خشم و ناامیدی ترامپ را هنگام ضبط پیام نشان می دهد.

  • او در این کلیپ گفت: “نمی‌خواهم – قبلاً گفته‌ام “تو پرداخت می‌کنی”.

    ضبط شده از 7 ژانویه 2021، ترامپ را نشان می دهد که با عصبانیت به تریبون می کوبد و ژست می دهد.

  • ترامپ گفت: «اکنون – من نگفتم – به پاراگراف قبلی بروید.

    ترامپ هر دو ادعا را رد کرده و گفته است که پرتاب کردن غذای خود از روی عصبانیت «کار من نیست» و حمله به یک مامور سرویس مخفی برای او بسیار سخت بوده است، زیرا آنها می توانند «350 پوند» را بلند کنند.

    پنجمین کلیپ ویدیویی این پنل نشان داد که ترامپ دست‌هایش را تکان می‌دهد و سینه‌اش را پف می‌کند. این بار اما به طور تصادفی به کلمه «دیروز» برخورد کرد.

    ترامپ بارها با تبلیغات کمپین خود به توانایی های ذهنی بایدن توهین کرده و او را “جو خواب آلود” خطاب کرده و بی اساس او را به استفاده از داروهای تقویت کننده عملکرد در مسیر مبارزات انتخاباتی متهم کرده است.

    ایوانکا گفت: فقط آن را بیرون بیاور.

    تصویربرداری از ویدئوی خام سخنرانی دونالد ترامپ

    در ویدئوی دیگری، رئیس جمهور سابق به دلیل ناتوانی در بیان کلمه “نجس شده” در حال ضربه زدن به تریبون با ناامیدی دیده می شود.

    تظاهرکنندگانی که به کاپیتول نفوذ کردند – صندلی را نادیده گرفتند – نجس است، درست است؟ ترامپ گفت. “ببین، من نمی توانم آن را خوب ببینم. باشه. این کار را می کنم! این کار را انجام می دهم. بیا بریم.”

    تصویربرداری از ویدئوی خام سخنرانی دونالد ترامپ

    در بیش از یک بار، ایوانکا ترامپ مداخله کرد و پیشنهاداتی در مورد آنچه پدرش باید بگوید ارائه کرد.کمیته منتخب 6 ژانویه

    “خوب، کلمه “دیروز” را حذف کنید. زیرا، با – حمله شنیع – به کشور ما کار نمی کند. بگویید “در کشور ما.” میخوای اینو بگی؟” او گفت.

    ترامپ با تاکید بر عبارت «شما قانون را زیر پا گذاشتید» که احتمالاً در آن زمان در تله پرومتر نمایش داده شده بود، گفت: «شما نمی توانید این را بگویید.

    این ویدیوها از ترامپ که با خواندن از یک تله پرومتر دست و پنجه نرم می‌کند، بر ریاکاری حملات ترامپ و دیگر شخصیت‌های راست‌گرا به گاف‌های پرزیدنت جو بایدن در تله پرومتر تأکید می‌کند.

    دفتر مطبوعاتی پس از ریاست جمهوری ترامپ بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    تصویری از ویدئویی که هیئت 6 ژانویه در مورد شورش کنگره آمریکا منتشر کرد، ترامپ را در حال ذوب شدن و ضربه زدن به تریبون در حین صحبت نشان می دهد.

    پانل 6 ژانویه ویدیو جدیدی را نشان داد که چگونه ترامپ هنگام ضبط یک پیام در 7 ژانویه 2021 ذوب شد.کمیته منتخب مجلس نمایندگان 6 ژانویه

    • این پنل همچنین دو کلیپ از ترامپ را نشان داد که در حال تلاش برای عبور از یک سخنرانی در باغ رز در تاریخ 6 ژانویه بود. طبق شهادت کارکنان سابق ترامپ، ترامپ زمانی که معترضان کنگره را “بسیار خاص” خواند و از آنها پرسید، از فیلمنامه خارج شده بود. رفتن به خانه.”

      ایوانکا ترامپ به پدرش پیشنهاد داد که به سادگی کلمه «دیروز» را حذف کند که در بیان آن در ویدیو مشکل داشت.کمیته منتخب 6 ژانویه

    رئیس‌جمهور سابق در طول یک برداشت از ضبط اظهارات خود منصرف شد زیرا در بیان کلمه «دیروز» مشکل داشت.کمیته منتخب 6 ژانویه

  • ترامپ تله پرومتر را خواند: “اما این انتخابات اکنون به پایان رسیده است. کنگره نتایج را تایید کرده است.”

    ترامپ گفت: من نمی خواهم بگویم که انتخابات تمام شده است. “فقط می خواهم بگویم کنگره نتایج را تأیید کرد که انتخابات پایان یافته است، خوب؟”

    تصویربرداری از ویدئوی خام سخنرانی دونالد ترامپ

    ترامپ در حال اخم کردن، اخم کردن و علامت دادن ناگهانی برای بازخوانی سخنانش پس از سطرهای چرند دیده شد.کمیته منتخب 6 ژانویه

    ویدئوی مربوط به 7 ژانویه سال گذشته – حدود 24 ساعت پس از اینکه آشوبگران در تلاش برای براندازی انتخابات در ساختمان کنگره هجوم آوردند – در هشتمین جلسه استماع عمومی پانل در 6 ژانویه در روز پنجشنبه پخش شد.

    بعد مکث کرد و رکاب زد.

    ترامپ قبل از توقف مجدد گفت: «می خواهم با پرداختن به حمله شنیع دیروز شروع کنم.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    با این حال، این یکی از چندین موردی بود که ترامپ برای ضبط سخنرانی خود در سراسر کشور انجام داد. بلافاصله پس از اولین مکث، به نظر می رسید که ترامپ سیگنالی برای پایان دادن به کار می دهد.

    در ویدئوی دومی که توسط این پنل نمایش داده شد، ترامپ پس از اینکه به نظر می رسید با انکار خشونت در جریان شورش مبارزه می کند، در میانه ضبط متوقف شد.

    ایوانکا در این ویدئو گفت: “نه، نگهش دار.”

    به عنوان مثال، کسیدی هاچینسون، دستیار سابق ترامپ در کاخ سفید شهادت داد که ترامپ یک بار ناهار خود را از شدت عصبانیت به دیوار پرتاب کرده بود. او همچنین گفت که ترامپ پس از رد درخواست وی برای بازدید از ساختمان کنگره در جریان شورش، با یکی از ماموران سرویس مخفی درگیری فیزیکی داشته است.