در حالی که ایالات متحده جلسه استماع 6 ژانویه را تماشا می کرد، فاکس نیوز خشم خود را از ابتلای بایدن به کووید نشان داد

کارلسون برنامه یک ساعته خود را با سرکشی پرشور بایدن آغاز کرد و او را به خاطر انتشار ویروس در طول سفرش به خاورمیانه سرزنش کرد و کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید، به دلیل رد این سوال که رئیس جمهور ممکن است کجا به این ویروس مبتلا شده باشد. کارسون در مورد احتمال از دست دادن حس بویایی خود، یک علامت کووید بسیار مورد بحث، شوخی کرد و لذت بو کشیدن سر زنان و دختران را به رئیس جمهور انکار کرد – رفتارهای مشکوک گذشته که بایدن در پی ## مورد توجه قرار گرفته بود. جنبش MeToo.

این نمایش زمانی به اوج طنز رسید که جاش هاولی، سناتور میسوری، در مورد یک داستان فاکس نیوز در مورد دسترسی آمریکایی های غیرقانونی به پروازهای رایگان با ارائه حکم دستگیری خود به عنوان هویت، صحبت کرد. البته تقریباً در همان زمانی که هاولی در فاکس نیوز حضور داشت، کمیته 6 ژانویه فیلمی از او در حال دویدن از اوباش طرفدار ترامپ را که او نیز از آنها استفاده می کرد، ارائه می کرد – فیلمی که به سرعت او را به یک میم رسانه اجتماعی تبدیل کرد.

او کمیته را به دلیل عدم تماس با رئیس مجلس نمایندگان، نانسی پلوسی، رهبر اکثریت سنا، چاک شومر، یا موریل بوزر، شهردار واشنگتن دی سی برای شهادت در مورد کمبود امنیت در ساختمان کنگره، در حالی که تعداد زیادی از نیروهای کمکی خام را پیشنهاد می کرد که ممکن است حفظ شده باشند، منحرف کرد. اوباش در خلیج هانیتی به خاطر آوردن «شاهدان شنیده شده» و ارائه شواهدی که مطابق با یک روایت از پیش تعیین شده و ضد ترامپ باشد، از کمیته خشمگین شد. و سپس پرسید که چرا هیچ یک از ماموران سرویس مخفی برای شهادت فراخوانده نشدند، و به راحتی قسمتی را که در آن یک پیام متنی را پس از حذف تمام تبادلات خود از آن روز به کمیته ارسال کردند، کنار گذاشتند.

هانیتی که بر افشای کووید بایدن با تصویری شرم آور از رئیس جمهور که تمام صورتش را پشت نقاب پوشانده بود، تأکید کرد: «خیلی برای جو بایدن و علم دکتر فائوسی». اما بر خلاف کارسون، او در واقع زمان زیادی را صرف تایید جلسات 6 ژانویه کرد – و آنها را به عنوان اتلاف وقت کامل رد کرد. هانیتی که البته بسیار دوستانه و مدافع سرسخت رئیس جمهور سابق است، گفت: «تعجبی ندارد که آنها یک پرونده جنایی تشکیل ندادند یا شواهد جدید، نفرین‌آمیز یا جنایت‌آمیز رئیس‌جمهور ترامپ را همانطور که قول داده بودند فاش نکردند. «نمونه کاملی از افرادی که بیش از حد وعده می دهند و ارائه نمی دهند. چیزی شبیه تبانی ترامپ و روسیه.»

<span>عکس: یانوس کومر/گتی ایماژ</span>” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/g_lMeDKZA80eltodHHJHGA–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/HRMn5Cb38YRc3Iwli6EScQ–~B/aD02MDA7dz0xMDAwO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/6efd0333fbc15a1dccc6d517af738ddd” data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/g_lMeDKZA80eltodHHJHGA–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/HRMn5Cb38YRc3Iwli6EScQ–~B/aD02MDA7dz0xMDAwO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/6efd0333fbc15a1dccc6d517af738ddd”/></div>
</div>
</div>
<p>در حالی که دیشب میلیون‌ها نفر به کانال‌های خبری تلویزیونی دیگر آمریکا سر زدند و شهادت شنیدند که ترامپ در ساعاتی که آشوب‌گران به ساختمان کنگره یورش بردند، یا بهتر بگوییم انجام نداده است، بینندگان فاکس نیوز دیدند که ستاره‌های پربیننده این شبکه، کارلسون و شان هانیتی در حال سرزنش بودند. رئیس جمهور “دوبار ضربه خورده، دوبار تقویت شده” به دلیل ابتلا به ویروسی که آنها می گویند او ادعا می کند با واکسن نمی تواند گرفتار شود.</p>
<p><figcaption class=عکس: یانوس کومر/گتی ایماژ

پنجشنبه شب در حالی که جلسات کنگره در مورد شورش کنگره در 6 ژانویه به پایان خود نزدیک می‌شد، تاکر کارلسون خشم خود را متوجه رئیس‌جمهوری کرد که احساس می‌کرد دروغ گفته است و به خاطر دروغ‌هایی که ایمان عمومی به نظام دموکراتیک آمریکا را متزلزل می‌کند، پاسخگو نیست. اما او در مورد تحریک دونالد ترامپ برای هجوم به کاپیتول آشوبگران صحبت نمی کرد. او درباره ابتلای جو بایدن به کووید صحبت می کرد.

اما نکته اصلی هانیتی این بود که شورش‌های کاپیتول، هرچند بد، در مقایسه با اعتراضات «جان سیاه‌پوستان مهم است» که شهرهای آمریکا را در «تابستان 2020» تحت تأثیر قرار داد، کمرنگ شد. او استدلال کرد که باید اقدامات بیشتری انجام شود تا از تکرار خشونت آتشینی که «معترضین مسالمت‌آمیز» بر پلیس، شرکت‌ها و مؤسسات مدنی تحمیل کرده بودند، در حین نمایش کلیپ‌هایی از شومر، کوری بوکر، کامالا هریس و سایر دموکرات‌های برجسته که خشم ترامپ را برانگیختند، انجام شود. متهم به انجام استفان میلر دستیار سابق ترامپ گفت: «عدالت برابر در این کشور در حال حاضر مرده است. آنچه ما داریم عدالت جهان سومی است.



منبع

کارلسون پاسخ داد: “اوه مرد، من احساس می کنم که ما در حال حاضر چیزهای زیادی را از دست می دهیم.” “از شما برای شجاعت و تعهد شما به علم واقعی متشکرم.”

کارسون همچنین با عکس‌ها و ویدئوهای “اثبات زندگی” که کاخ سفید از بایدن در انزوا در محل کار خود ارسال کرده بود، مخالفت کرد و از اشاره به این که رئیس جمهور در هیچ یک از آنها ماسک نپوشیده بود، خوشحال شد. او از هاروی ریش، اپیدمیولوژیست دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه ییل، در برنامه داشت تا از ایورمکتین و هیدروکسی کلروکین به عنوان دفاعی بسیار مؤثرتر در برابر کووید استفاده کند – علیرغم ادعاهای پزشکی قابل توجهی که برعکس است. ریش گفت: «پزشکان بیشتر از این می‌ترسند که اگر خارج از پیام‌های مجاز بروند چه اتفاقی می‌افتد.

علم، و تلاش های فرضی چپ برای انحصار آن، موضوعی ثابت در نمایش های کارلسون و هانیتی بود. سپس او تصمیم NBC News برای پخش گزارشی درباره زنانی را که تصمیم به عقیم سازی خود در واکنش به معکوس شدن Roe داشتند، زیر سوال برد. و در حالی که واضح بود که این زنان تصمیم می‌گرفتند تا گزینه‌های متعارف پیشگیری از بارداری را که حکم دادگاه عالی آن را غیرقانونی اعلام کرده است، دور بزنند، با این وجود، کارسون این را به‌عنوان چرخش چپ‌ها از دفاع از سقط جنین به حمله به باروری می‌دانست – شورشی علیه ارزش‌های خانوادگی. یک قطعه با دستور کار شرکتی بزرگتر. «خودکشی تمدنی» عبارتی بود که او برای خلاصه کردن همه چیز به کار برد.

با این حال، دانا لوش، مجری رادیو، به سرعت تصمیم این زنان را رد کرد و آن را ضرر بزرگی دانست. او گفت: «جمهوری‌خواهان بیرون خواهند رفت و بچه‌های بیشتری خواهند داشت.»

تقریباً در نیمه‌ی نمایش کارسون اذعان کرد که بخش قابل توجهی از کشور ممکن است چیز دیگری را تماشا کنند – نه اینکه او احساس می‌کرد که آنها به شدت به آن نیاز دارند. او گفت: «همه می‌دانید چه اتفاقی افتاده است. “یکی از افراد شاخ وایکینگ روی قارچ ها سرگردان بود و صداهای عجیب و غریبی از خود در می آورد، و این به نوعی بود.” او این جلسات را به عنوان «خودشیفتگی لیبرال سبک زندگی بیشتر» رد کرد. این واقعاً کلید همه چیز است».