ویندمون ستاره اسپارتان در میان 4 تن دیگر که در غوغا در تونل معلق شدند

اسپارت ها این شنبه در شماره 14 ایلینوی بازی می کنند.

مک باروز در ویدئویی به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی دیده می شود که توسط چندین بازیکن ایالت میشیگان هل داده می شود، مشت و لگد می شود و او را از تونل بیرون می کشند و وارد راهرویی می کنند که به هیچ یک از اتاق های رختکن منتهی نمی شود.

ویندمون که این فصل پس از بازی در سه بازی قبلی در UNLV به اسپارتان پیوست، با 10 تکل 1/2 برای باخت پیشتاز Big Ten است و با 5 1/2 اخراج در رده دوم قرار دارد. پنج ضربه اجباری او بیشتر در کشور است.

این دومین بازی متوالی در میشیگان بود که شامل درگیری در تونل بود. بازیکنان میشیگان گفتند که بازیکنان پن استیت در حالی که تیم‌ها در نیمه اول یک بازی نزدیک به رختکن می‌رفتند، در حالی که ولورینز در 15 اکتبر در یک شکست 41-17 پیروز شد، بازیکنان پن استیت به سمت آنها ساندویچ‌های کره بادام زمینی و ژله پرتاب کردند.

ویندمون شش بازی را در خط دفاعی و دو بازی آخر را در خط دفاع آغاز کرد. او سه بار به عنوان بهترین بازیکن دفاعی کنفرانس انتخاب شده است.

ANN ARBOR، میشیم (AP) – یکی از بازیکنان برتر دفاعی Big Ten و سه بازیکن دیگر فوتبال ایالت میشیگان روز سه شنبه به دلیل نقش خود در غوغا در تونل استادیوم میشیگان تعلیق شدند.

درگیری در تونل بعد از اینکه ولورینز رتبه چهارمی را با نتیجه 29 بر 7 برد اسپارتان را در گرفت.

مک باروز و گرین پس از بازی در حالی که بسیاری از تیم میشیگان پس از شکست دادن رقیب داخلی خود برای اولین بار در سه سال گذشته، آنها را از زمین خارج می کردند، در کنار اسپارت ها قدم زدند.

ایالت میشیگان روز یکشنبه اعلام کرد که تانک براون، مدافع خط دفاعی، آنجلو گروس ایمنی، زیون یانگ خط دفاعی و خاری کرامپ مدافع کرنر را محروم کرد.

در بیانیه MSU آمده است: “ما به طور شفاف با مجریان قانون و کنفرانس ده بزرگ برای ارزیابی حقایق و شواهد اضافی پیرامون رویدادهای Ann Arbor کار می کنیم.” وی ادامه داد: ما همچنان به اقدامات مناسب در این زمینه ادامه خواهیم داد. محرومیت های دانش آموز ورزشکار تا پایان بررسی ها به قوت خود باقی خواهد ماند.»

جیم هاربا، مربی میشیگان، گفت جمون گرین، مدافع دفاعی، توسط یک بازیکن اسپارتان در تونل کوبیده شد تا جرقه‌ای برانگیخته شود و هم تیمی‌اش جادن مک باروز زمانی که می‌خواست کمک کند مورد حمله قرار گرفت.

بازیکنانی که روز سه شنبه تعلیق شدند عبارت بودند از جاکوبی ویندمون مدافع خط دفاعی، مالکوم جونز و جاستین وایت مدافعان کرنر و براندون رایت در خط دفاعی.

براون، گروس و یانگ در ویدئویی دیده می‌شوند که با مک‌باروز در حال فیزیکی هستند. Windmon در ویدیو در حال درگیری با گرین دیده می شود.

فوتبال کالج AP: https://apnews.com/hub/college-football و https://twitter.com/AP_Top25. برای خبرنامه فوتبال کالج AP ثبت نام کنید: https://bit.ly/3pqZVaF





منبع

___

آلن هالر، مدیر ورزشی ایالت میشیگان و مل تاکر مربی آخرین تعلیق ها را اعلام کرد در بیانیه ای تعداد کل بازیکنان محروم شده به هشت نفر رسید.

هالر و تاکر گفتند که این اقدام انضباطی در حالی انجام شد که مدرسه همچنان به بررسی مدارک الکترونیکی رویدادهای پس از بازی شنبه شب در تونل طولانی و باریک منتهی از زمین به خانه و اتاق‌های رختکن بازدیدکنندگان ادامه می‌دهد.

هاربا گفت که هر دو بازیکن مصدوم هستند و او نمی‌دانست که گرین، مدافع کرنر برای سومین فصل متوالی، برای بازی شنبه‌شب در راتگرز اجازه نخواهد داشت یا خیر.