وزیر امور خارجه نوادا متعهد شد که پیروزی ترامپ در سال 2024 را تضمین کند

در راهپیمایی روز شنبه، مارچانت به چند منکر دیگر انتخابات اشاره کرد که به عنوان نامزدهای جمهوری خواه در رقابت های وزیر امور خارجه در ماه نوامبر شرکت کردند. او مارک فینچم را نام برد که در حمله 6 ژانویه در ساختمان کنگره آمریکا حضور داشت و در آریزونا در حال رقابت است. کریستینا کارامو در میشیگان؛ آدری تروخیلو در نیومکزیکو؛ و دیگران.

زمانی که من وزیر امور خارجه نوادا هستم، آن را برطرف خواهیم کرد و زمانی که ائتلاف من از نامزدهای وزیر خارجه در سراسر کشور انتخاب شد، کل کشور را اصلاح خواهیم کرد و رئیس جمهور ترامپ رئیس جمهور خواهد شد. دوباره در سال 2024″ او گفت.

مارچانت گفت که آنچه را که به عنوان «انتخابات تقلبی» توصیف می‌کند، بررسی کرده و بی‌نظمی‌های «هولناک» را کشف کرده است. او هیچ جزئیاتی ارائه نکرد – بررسی رسمی شمارش شمارش سال 2020 در نوادا، که جو بایدن با 34000 رای برنده شد، هیچ مدرکی دال بر تقلب گسترده پیدا نکرد.

چندین حامی سرسخت دروغ انتخاباتی دزدیده شده، که بسیاری از آنها با تئوری توطئه طرفدار ترامپ، QAnon مرتبط هستند، به عنوان نامزدهای وزیر امور خارجه جمهوری خواه در ایالت های نوسانی که در تعیین نتیجه رقابت ریاست جمهوری 2020 نقش مهمی داشتند، معرفی شده اند. از نظر تئوری، آنها می‌توانند فهرستی از منتخبان طرفدار ترامپ را به کنگره بفرستند، حتی اگر رئیس‌جمهور سابق در ایالت‌هایشان شکست بخورد، و نتیجه را بدتر کند.

او گفت: “اگر ما همه وزرای خارجه خود را در سراسر کشور به این شکل انتخاب کنیم، کشورمان را پس خواهیم گرفت.”

رئیس ائتلاف ایالات متحده از منکران انتخابات که برای پست های وزیر امور خارجه در ایالت های میدان نبرد کلیدی ایستاده است، صریح ترین تهدید تاکنون را مطرح کرده است که در صورت پیروزی در نوامبر، از قدرت خود برای براندازی دموکراسی و وادار کردن بازگشت دونالد ترامپ به کشور استفاده خواهند کرد. کاخ سفید.

در حالی که تنها یک ماه به انتخابات میان دوره ای باقی مانده است، هشدار در محافل دموکرات و در میان گروه های طرفدار دموکراسی در مورد آنچه در پیش است گسترش یافته است. بسیاری از منکران انتخاباتی که برای پست وزارت خارجه نامزد می شوند بسیار عملی هستند.

نظرسنجی اخیر نوادا نشان داد که مارچانت با 8 امتیاز از رقیب دموکرات خود، سیسکو آگیلار، جلوتر است. در آریزونا، ایالتی که در تعیین نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری حیاتی شده است، فینچم 49 درصد از رأی دهندگان احتمالی را در مقایسه با 45 درصد از نامزد دموکرات، آدریان فونتس، به ثبت رسانده است.





منبع

مارچانت “ائتلاف نامزدهای وزیر اول امور خارجه آمریکا” را تشکیل داد، همانطور که گروه منکران انتخابات خود را می خوانند، پس از اینکه خود در انتخابات سال 2020 برای یک کرسی مجلس نمایندگان ایالات متحده در نوادا شکست خورد. در تکرار دروغ ترامپ، او مدعی شد که پیروزی از او ربوده شده است.

مارچانت فشار آورد تا انتخاب کنندگان جعلی ترامپ از نوادا به کنگره فرستاده شوند تا نتایج سال 2020 را زیر و رو کنند. در ژانویه، از او پرسیده شد که آیا ممکن است در سال 2024 تلاش کند همین کار را انجام دهد یا خیر، و پاسخ داد: “این بسیار ممکن است، بله.”

<span>عکس: ریکاردو تورس-کورتز/AP</span>” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/kx6Jrwb7.laturPFYMluwg–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ3MA–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/6EkC6vE.824dZGAz2D6x6Q–~B/aD02Njc7dz0xMDAwO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/e5a40053445305060fa01a7b76176a86″ data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/kx6Jrwb7.laturPFYMluwg–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ3MA–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/6EkC6vE.824dZGAz2D6x6Q–~B/aD02Njc7dz0xMDAwO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/e5a40053445305060fa01a7b76176a86″/></div>
</div>
</div>
<p><button class=داستان ادامه دارد

جیم مارچانت که در انتخابات میان‌دوره‌ای به عنوان نامزد جمهوری‌خواهان برای وزارت امور خارجه در نوادا شرکت می‌کند، علناً قول داده است که او و اعضای ائتلاف همکارش تلاش خواهند کرد تا ترامپ را دوباره رئیس‌جمهور کنند. او شنبه شب در یک گردهمایی «آمریکا را دوباره بزرگ کن» در میندن، نوادا، این دروغ را تکرار کرد که انتخابات ریاست جمهوری 2020 از ترامپ دزدیده شده است.

مربوط: کمک یا مانع؟ بایدن در حالی که ترامپ در انتخابات میان‌دوره‌ای شرکت می‌کند، در جایگاه دوم قرار می‌گیرد

مارچانت پس از آن خطاب به جمعیت حامیان ترامپ، متعهد شد که او و گروهش از منکران انتخابات، پیروزی ترامپ را در دو سال آینده تضمین خواهند کرد.

عکس: ریکاردو تورس-کورتز/AP

ترفند مشابهی در سال 2020 ناموفق آزمایش شد. اگر اکنون توسط افرادی که دارای اختیارات وزیر امور خارجه هستند انجام شود، ممکن است یک تلاش بسیار مؤثرتر باشد.

اظهارات مارچانت به طور قطع باعث تشدید عصبانیت قبل از انتخابات میان دوره ای 8 نوامبر خواهد شد. وزرای امور خارجه به عنوان مقامات ارشد انتخابات عمل می کنند و به این ترتیب می توانند نحوه برگزاری انتخابات فدرال، از جمله انتخابات ریاست جمهوری، را شکل دهند.