انجمن برادری UM پس از نمایش شعارهای فرات در مورد داشتن رابطه جنسی با زن مرده، تعطیل شد

روزنامه دانشجویی در UM، The Miami Hurricane، اولین بار یکشنبه این خبر را گزارش کرد. این روزنامه در داستان خود به نقل از دختری که در مهمانی شرکت کرده بود، نوشت که متوجه ماده سفید رنگی در نوشیدنی های آنها شد و دختران در آنجا مشکوک بودند که آنها مواد مخدر مصرف می کردند.

منندز گفت که دانشگاه صبح جمعه یک ویدئو دریافت کرد و بلافاصله دستور انضباطی برای توقف فعالیت شعبه برادری محلی صادر کرد. او گفت که همچنین نوار را به ستاد ملی برادری ارسال کرد. منندز گفت که ستاد ملی این فصل را بعد از ظهر جمعه به حالت تعلیق درآورد.

نمای بیرونی از دفتر مرکزی پردیس سیگما فی اپسیلون واقع در داخل ساختمان پانهلنیک در دانشگاه میامی در روز دوشنبه، 10 اکتبر 2022، در کورال گیبلز، فلوریدا.



منبع

فلیک گفت که معمولاً چندین اتومبیل از خانه می آیند و می روند. او معتقد است که این خانه به یک سرمایه گذار فروخته شده است که آن را به دانشجویان دانشگاه UM اجاره می دهد. سوابق دارایی شهرستان میامی داد نشان می دهد که این خانه متعلق به یک شرکت هلدینگ وایومینگ است.

وایتلی نوشت: «ما به مدت 73 سال با سیگما فی اپسیلون همکاری کرده‌ایم و از تصمیم آنها برای بستن فوری فصل حمایت می‌کنیم.

هیچ یک از دختران حاضر در داستان طوفان نگفته اند که معتقدند مورد آزار جنسی قرار گرفته اند و کورال گیبلز و پلیس دانشگاه میامی گفتند که از این ماجرا آگاه هستند، اما تا بعدازظهر دوشنبه هیچ کس در مورد هرگونه سوء رفتار احتمالی با آنها تماس نگرفته است.

درب قرمز دفتر مرکزی پردیس سیگما فی اپسیلون در داخل ساختمان پانهلنیک در دانشگاه میامی در روز دوشنبه، 10 اکتبر 2022، در کورال گیبلز، فلوریدا.

“این باعث شد پوست من بخزد. این خیلی افتضاح بود.» یکی از خواهران UM که در جشن استخر شرکت نکرد، اما دوستانش شرکت کردند و ویدیو را به او نشان دادند، گفت. دانش آموز از او خواست که از نام او برای محافظت از او استفاده نشود.

کارمندان میامی هرالد، مونیکا لیل و تس ریسکی در این گزارش مشارکت داشتند.

نمای بیرونی از دفتر مرکزی پردیس سیگما فی اپسیلون واقع در داخل ساختمان پانهلنیک در دانشگاه میامی در روز دوشنبه، 10 اکتبر 2022، در کورال گیبلز، فلوریدا.

مهمانی استخر اولین مهمانی بزرگ خارج از دانشگاه بود که توسط سیگما فی اپسیلون از زمان شیوع بیماری همه گیر برگزار شد. بعد از ظهر شنبه، 1 اکتبر، گردهمایی در خانه ای بزرگ و به سبک مزرعه در بلوک 7100 خیابان 62 جنوب غربی، نه چندان دور از پردیس UM برگزار شد.

نمایی هوایی از خانه ای در 7150 SW 62nd St. در میامی در روز دوشنبه.

سیگما فی اپسیلون از سال 1949 در دانشگاه بوده است. مقاله ای در آرشیو میامی هرالد گزارش می دهد که فصل UM سیگما فی اپسیلون در سال 1993 به مدت چهار سال تعطیل شد. منندز گفت که نمی تواند در مورد آنچه در آن زمان اتفاق افتاده اظهار نظر کند زیرا او گفت که سوابق دانشگاه فقط به سال 1998 باز می گردد.

ویدئویی که در اطراف محوطه دانشگاه پخش می‌شود، گروهی از مردان را نشان می‌دهد که قوطی‌ها را در دست دارند و در حیاط خلوت خانه‌ای با دو سرسره بادی غول‌پیکر و خانه‌های پرش و یک تابلوی سیاه بزرگسالان شنا در پس‌زمینه، مهمانی می‌کنند. یکی از اعضای انجمن فریاد می زند که آنها مالک مدرسه هستند.

حداقل یکی از نسخه‌های این آهنگ شامل رابطه جنسی پسران فرات با یک زن و مردن او در حین دادن فلاتیو، سپس کندن بدن او و مرتکب نکروفیلیا، یا داشتن رابطه جنسی با جسد است.

او دقیقاً نگفت که برادران برادری چه سیاست‌ها یا مرزهایی را نقض کرده‌اند یا از چه ارزش‌هایی عدول کرده‌اند.

به گفته گروهی متشکل از شش عضو انجمن برادری و برادری، که از ترس انتقام نمی خواستند نام خود را بیان کنند، واکنش در بعدازظهر روز دوشنبه در پردیس از «نفرت انگیز» تا «فحش» تا «این شهرت بدنام SigEp است» متغیر بود. آنها در ساختمان پانهلنیک Mary B. Merritt در پردیس Coral Gables UM جمع آوری شدند، جایی که اکثر سازمان های یونانی UM در دفاتر مستقر هستند. آنها خانه ندارند.

“دیوانخانه”: همسایه پلیس را صدا می کند

هدر متیوز، سخنگوی ستاد ملی سیگما فی اپسیلون، روز دوشنبه گفت که سازمان او اطلاعاتی دریافت کرده است مبنی بر اینکه دانش‌آموزان خط‌مشی را نقض کرده و در اقداماتی خارج از مرزهای ارزش‌های برادری شرکت کرده‌اند.

ژاکلین منندز، سخنگوی UM، از گفتن اینکه آیا ویدیوی مهمانی استخر منجر به اخراج انجمن برادری از دانشگاه شده است، خودداری کرد. او گفت که UM ویدیویی دریافت کرده است که خط‌مشی دانشگاه را نقض می‌کند، اما به سؤالات هرالد در مورد ویدیو پاسخی نداده است.

ویدئویی که توسط روزنامه دانشجویی UM Hurricane به دست آمده است، برادران برادری از سیگما فی اپسیلون را نشان می‌دهد که در مورد داشتن رابطه جنسی با یک زن مرده در مهمانی استخری که آنها میزبانی کرده‌اند شعار می‌دهند. بخش UM انجمن برادری اواخر بعد از ظهر جمعه تعطیل شد.

یکی از انجمن های برادری دانشگاه میامی روز جمعه پس از پخش ویدیویی از یک مهمانی استخر خارج از دانشگاه که نشان می داد اعضای برادری سیگما فی اپسیلون بالا و پایین می پرند و در مورد داشتن رابطه جنسی با یک زن مرده شعار می دهند، بسته شد.

در بیانیه ای کتبی، پاتریشیا وایتلی، معاون ارشد امور دانشجویی UM که تا حدی بر زندگی یونانی در بزرگترین دانشگاه خصوصی در فلوریدا جنوبی نظارت می کند، گفت که فصل برادری «سیاست های دانشگاه را نقض می کند و در رفتاری شرکت می کند که با ارزش ها و انتظارات ناسازگار است. جامعه دانشگاهی و برادری ملی آنها.»

فلیک گفت: “من با قانون تماس گرفتم و گفتم “باید بیایید و این را تعطیل کنید زیرا دیوانه است.” “دختران در حیاط مردم ادرار می کردند، موسیقی واقعا بلند بود، ماشین ها خیابان را مسدود کرده بودند.”

ایتان رابینز، رئیس شورای بین برادری در UM، دوشنبه از اظهار نظر خودداری کرد.

نمایی هوایی از خانه ای در 7150 SW 62nd St. در میامی در روز دوشنبه.

به سرعت شلوغ شد و همسایه ای به نام گرت فلیک با پلیس تماس گرفت. او در آن طرف خانه در گوشه ای زندگی می کند که در یک زمین بزرگ قرار دارد و یک استخر و زمین بسکتبال در حیاط پشتی دارد. روز دوشنبه کسی در خانه را باز نکرد.

«ما خیلی سریع حرکت کردیم. ما ویدیو را دریافت کردیم. منندز گفت: ما دستور توقف عملیات را صادر کردیم و سپس با سازمان ملی تماس گرفتیم – و آنها این بخش را تعطیل کردند.

در طبقه دوم، کسی به در قرمز سیگما فی اپسیلون پاسخ نداد.

در این ویدئو، برادران برادر که میزبان این مهمانی بودند، آهنگی صریح جنسی درباره زنی در حال مرگ در حین دادن فلاتیو سر دادند: «ما هر از چند گاهی او را می‌کشیم، یو-هو، یو-هو. ما هر از چند گاهی او را می‌کشیم. ما یک بار او را ج—– می کنیم و دوباره او را می گیریم.”

درب قرمز دفتر مرکزی پردیس سیگما فی اپسیلون در داخل ساختمان پانهلنیک در دانشگاه میامی در روز دوشنبه، 10 اکتبر 2022، در کورال گیبلز، فلوریدا.

ما خیلی سریع حرکت کردیم

این آهنگ که در میان برادران در سراسر کشور محبوب است، شامل اشعار جنسی صریح و سرکش درباره زنی است که با دادن فلاتیو می میرد. این برادری میزبان مهمانی استخر بود، رویدادی که آن‌ها به نام کانال کابلی بزرگسالان با همین نام، «شنای بزرگسالان» می‌نامند. مهمانی در خانه ای در حدود 15 بلوک غرب پردیس در کورال گیبلز بود.

ویدئویی که توسط روزنامه دانشجویی UM Hurricane به دست آمده است، برادران برادری از سیگما فی اپسیلون را نشان می‌دهد که در مورد داشتن رابطه جنسی با یک زن مرده در مهمانی استخری که آنها میزبانی کرده‌اند شعار می‌دهند.  بخش UM انجمن برادری اواخر بعد از ظهر جمعه تعطیل شد.

ما انتظار داریم که بخش‌های SigEp محیطی امن و حمایتی را برای اعضا و جامعه دانشگاه فراهم کنند. این سنگ بنای یک تجربه مثبت برادری و دانشگاه است، بنابراین ما این انتظار را جدی می‌گیریم و فصل‌های خود را مطابق با آن استاندارد نگه می‌داریم.»