“هیچ کس در مدارس ماسک نمی خواهد”

مطالعه‌ای که پاییز گذشته توسط CDC منتشر شد، نشان داد که مدارسی در آریزونا که پوشش جهانی را اجرا کرده‌اند، نسبت به مدارسی که دانش‌آموزان بدون نقاب رفتند، موارد ابتلا به ویروس کرونا بسیار کمتر بود. با این حال، برخی روش شناسی و نتیجه گیری آن مطالعه را زیر سوال برده اند.

با توجه به بالا بودن نرخ واکسیناسیون در میان معلمان و ظاهراً کاهش موج Omicron در بیشتر نقاط کشور، برخی بر این باورند که اکنون زمان مناسبی برای بازنگری دستور جهانی بحث برانگیز است.

CDC به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد. همچنین انجمن ملی آموزش، یکی دیگر از اتحادیه های قدرتمند معلمان، این کار را نکرد. رئیس آن، بکی پرینگل، به طور کلی رویکرد محتاطانه ای را برای بازگشایی مدارس در پیش گرفته است.

اما دیگران می گویند که با توجه به نرخ های متفاوت واکسیناسیون در سراسر کشور – و جذب کم واکسن های تقویت کننده – زمان صرف نظر از ماسک مناسب نیست.

وینگارتن اضافه کرد که منتظر است تا مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری دستورالعمل جدیدی صادر کند. او در ماه نوامبر به آژانس و میگل کاردونا، وزیر آموزش و پرورش نامه نوشت و از آنها خواست که “فرآیند شفافی را آغاز کنند و با مربیان و والدین بر روی معیارها و استانداردها برای کاهش الزامات ماسک داخل ساختمان بدون به خطر انداختن ایمنی کار کنند.”

افزایش ماه گذشته Omicron شاهد رکورد تعداد کودکان بستری در بیمارستان بود، اما نرخ عفونت در سراسر کشور در حال کاهش است و گفتگو در مورد ماسک در مدارس برای مربیان غیرقابل اجتناب شده است. اینکه آیا آن مکالمه به تندی فرو می‌رود یا نه، یک سؤال دیگر است.

نرخ واکسیناسیون چگونه بر آخرین افزایش کووید تأثیر می گذارد؟ این توضیح دهنده یاهو Immersive را بررسی کنید تا متوجه شوید.

داده ها را به صورت سه بعدی ببینید.  آخرین داده های COVID-19 را در مرورگر خود کاوش کنید تا این کد QR را با تلفن خود اسکن کنید تا تجربه را در واقعیت افزوده راه اندازی کنید.





Source link

هرگونه طرحی برای کشف نقاب کودکان در پاییز با ورود نوع بسیار قابل انتقال ویروس Omicron به تعویق افتاد که مدارس سراسر کشور را مجبور کرد در ژانویه به طور موقت تعطیل شوند. اکنون که مدارس باز هستند، اینکه آیا کودکان باید با ماسک یاد بگیرند یا خیر، به یک موضوع مبرم تبدیل شده است، موضوعی که به طور یکسان با مقامات محلی و کاخ سفید مواجه شده است.

دانشجوی آکادمی STEM Robert M. Pyles در استانتون، کالیفرنیا (پل برسباخ/گروه رسانه نیوز/ ثبت نام شهرستان اورنج از طریق گتی ایماژ)

مایکل اوسترهولم، اپیدمیولوژیست دانشگاه مینه سوتا، صراحتاً در نظرات منتشر شده در روز سه شنبه به نیویورک تایمز گفت: “این کار نمی کند.”

«کوته‌اندیشی است که بگوییم همه چیز عادی است، در حالی که چیزی جز این نیست.» جولیا رایفمن، کارشناس بهداشت عمومی دانشگاه بوستون در یک مصاحبه تلفنی به یاهو نیوز گفت. ما می دانیم که کووید در فضاهای شلوغ از جمله مدارس گسترش می یابد. ما می دانیم که ماسک ها شیوع را کاهش می دهند.”

وینگارتن در حین حضور در MSNBC گفت: “من فکر می کنم ما باید در مورد ماسک های خارج از سطح شیب دار صحبت کنیم.” او چند لحظه بعد اضافه کرد: “هیچ کس در مدارس ماسک نمی خواهد. نه معلمان، نه دانش آموزان.”

معلمی که ماسک بر چهره دارد، به دانش‌آموزانی که همگی ماسک‌های صورت دارند، یک شست به او می‌دهد.

دانش آموزی که ماسک صورت دارد در حالی که پشت میز مدرسه نشسته است، مدادی در دست دارد.

وینگارتن که یک اپراتور سیاسی ماهر و مسلط به پویایی نیروی کار و روندهای ملی بود، اظهارات خود را یک روز پس از آن بیان کرد که فرمانداران دموکرات در نیوجرسی و دلاور اقدام به پایان دادن به پوشش اجباری کردند و به مناطق مختلف اجازه داد تصمیمات خود را بگیرند. این موضوع به نگرانی فزاینده ای برای والدین تبدیل شده است، حتی در شرایطی که برخی از مربیان اصرار دارند که ماسک ها آنها و دانش آموزانشان را ایمن نگه دارند.

واشنگتن – بحث در مورد اینکه آیا کودکان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نیاز به استفاده از ماسک در کلاس‌های درس دارند، روز سه‌شنبه با رندی وینگارتن، رئیس فدراسیون معلمان آمریکا که تأثیرگذار است، نشان داد که او طرفدار رفع نقاب است. به شرط رعایت معیارهای خاصی

نامه وینگارتن هیچ پاسخی از سوی دولت بایدن دریافت نکرده است.

پیچیدگی آموزش عمومی – که در آن الزامات ایالتی، محلی و فدرال اغلب با هم تضاد دارند، مانند اتحادیه ها، والدین، سرپرستان و فرزندان – به این معنی است که یک رویکرد منسجم برای پوشش دادن در سطح ملی غیرممکن است. به عنوان مثال، برخی از ایالت ها به رهبری جمهوری خواهان، ماسک را به طور کامل ممنوع کرده اند.

"هیچ کس در مدارس ماسک نمی خواهد"

جایگزین لوری مانز یک کلاس ریاضی در مدرسه راهنمایی Vista View در هانتینگتون بیچ، کالیفرنیا تدریس می کند (پل برسباخ/گروه رسانه نیوز/ ثبت نام اورنج کانتی از طریق گتی ایماژ)