جنگ فرهنگ مدرسه به دستورات ماسک تبدیل می شود

تعدادی از فرمانداران دموکرات دستورات ایالتی را برای نقاب زدن دانش آموزان لغو کرده اند و نیوجرسی آخرین اقدامی است که انجام داده است. فرماندار فیل مورفی در مصاحبه ای با نیویورک تایمز پیش از اعلام روز دوشنبه، این تصمیم را “گامی بزرگ به سوی عادی بودن” خواند. ند لامونت از کنتیکت نیز در حال حرکت به این سمت است. فرماندار تام وولف پنسیلوانیا مدتی است که آنجا بوده است.

این لحظه علاوه بر سؤالات بهداشت عمومی که به نظر می رسد با هر روز جدید مطرح می شود، یک معمای سیاسی پیچیده را ارائه می دهد. دموکرات‌ها عموماً از اقدامات محدودیت‌های همه‌گیر مانند دستورات ماسک حمایت می‌کنند، اما با فرارسیدن همه‌گیری، به نظر می‌رسد مخالفت با الزام ماسک برای کودکان در حال افزایش است – یا حداقل بلندتر می‌شود.

جمهوری خواهان از کنار هم قرار دادن تصاویر سیاستمداران بدون نقاب مانند آبرامز با تصاویر کودکانی که در کلاس های درس ماسک زده اند، لذت برده اند. در حالی که این مقایسه دقیق نیست، اما به اختلافات سیاسی اشاره می کند که GOP معتقد است به نفع ذاتی آن است.

دنیس روش، رئیس بوربیو در یک به‌روزرسانی عصر یکشنبه نوشت: «اختلال‌ها در این هفته به طور چشمگیری کاهش یافت و به سطحی رسید که از اکتبر گذشته مشاهده نشده بود.

فرماندار ویرجینیا گلن یانگکین. (آل دراگو/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ)

استیسی آبرامز، فعال حقوق رای، در طول یک گردهمایی در سال 2021 در شارلوتزویل، ویرجینیا سخنرانی می کند (ازه آموس/گتی ایماژ)

دانش‌آموزان دبیرستانی در منطقه شیکاگو برای روز 31 ژانویه در یکی از 146 منطقه مدرسه ایلینویز که در دادخواستی با هدف قرار دادن ماسک جی بی پریتزکر فرماندار ایلینوی در مدارس نام برده شده است، مدرسه را ترک می‌کنند. (استیسی وسکات / شیکاگو تریبون / سرویس خبری تریبون از طریق گتی ایماژ)

یانگکین در اولین روز ریاست جمهوری خود، مأموریت ماسک مدرسه سلف دموکرات خود را لغو کرد و با سنگرهای دموکرات ها در ویرجینیای شمالی – و با خود کاخ سفید مبارزه کرد. چندین ناحیه مدرسه از فرماندار به دلیل منع آنها از اجرای دستورات شکایت می کنند، حتی اگر والدین در آنجا اختلاف زیادی در این مورد دارند.

مشاجره‌ای که در پی آمد مطمئناً انگیزه‌های سیاسی بود، جمهوری‌خواهان در جورجیا و واشنگتن که از آبرامز و دیگر دموکرات‌ها به دلیل پیروی نکردن از راهنمایی‌های علمی که به آسانی تبلیغ می‌کردند، انتقاد کردند.آبرامز در نهایت این توییت را حذف کرد). اما این همچنین شاهدی بود که اختلافات خام بر سر تحصیل همچنان باقی مانده است، حتی با وجود اینکه منشأ بسیاری از آن تقسیم‌بندی‌ها – تحصیل از راه دور – از بسیاری جهات حل شده است.

اما از آن زمان، محاسبات به شدت تغییر کرده است.

هیئت مدیره مدارس این شهرستان که اکنون بدنام است، روز سه شنبه تشکیل جلسه می دهد.

نرخ واکسیناسیون چگونه بر آخرین افزایش کووید تأثیر می گذارد؟ این توضیح دهنده یاهو Immersive را بررسی کنید تا متوجه شوید.

داده ها را به صورت سه بعدی ببینید.  آخرین داده های COVID-19 را در مرورگر خود کاوش کنید تا این کد QR را با تلفن خود اسکن کنید تا تجربه را در واقعیت افزوده راه اندازی کنید.





Source link

تنها چند هفته پیش، معلمان شیکاگو در آستانه اعتصاب بودند و هزاران مدرسه در سراسر کشور تعطیل شدند. عمدتاً، این تعطیلی‌ها مربوط به نرخ عفونت بود، نه اختلافات کارگری، اما تنش‌ها ادامه یافت و برخی از دموکرات‌ها نگران بودند که این موضوع می‌تواند به چشم‌انداز انتخاباتی آنها در نوامبر آسیب برساند.

شواهد همچنان حاکی از آن است که پوشیدن ماسک باعث کنترل شیوع ویروس کرونا می شود، اگرچه برخی این یافته ها را رد کرده اند. با این حال، نگرانی فزاینده‌ای وجود دارد که ماسک‌ها همچنین مانع رشد در برخی از کودکان می‌شوند که به یک دسته کلی تعلق دارند که کمترین احتمال را دارد علائم شدید COVID-19 را تجربه کنند. نکته مهم این است که واکسن ها به طور گسترده برای کودکان در دسترس قرار گرفته اند و لایه دیگری از دفاع در برابر ویروس اضافه می کنند.

  آسا هاچینسون فرماندار آرکانزاس و فیل مورفی فرماندار نیوجرسی.

بر اساس گزارش Burbio، 60.4 درصد از 500 منطقه مدرسه بزرگ کشور همچنان به ماسک نیاز دارند، کاهش قابل توجه اما نه زیاد از 73.8 درصدی که در اکتبر به ماسک نیاز داشتند. در آن زمان، موج دلتا سراسر ایالات متحده را فرا گرفته بود. برخی از مدارس از اوایل سال 2020 باز نشده بودند، و به نظر می رسید که ماسک زدن هزینه نسبتا کمی برای پرداخت زوم بیشتر در سال 2021 باشد.

دانش آموزان ترک مدرسه

چند روز قبل، زمانی که نامزد فرمانداری جورجیا و ستاره ملی دموکرات، استیسی آبرامز، نامزد فرمانداری جورجیا و ستاره ملی دموکرات، روز جمعه برای جشن گرفتن ماه تاریخ سیاه پوست، از مدرسه ابتدایی گلن وود در حومه آتلانتا بازدید کرد، هشداری در مورد چگونگی گیج کننده بودن موضوع نقاب زدن کودکان همچنان منتشر شد. پس از آن، او تصویری از خود را که با دانش‌آموزان در طبقه کلاس نشسته بود، بازتوییت کرد و اظهار داشت که این دیدار «خوش‌کننده» بوده است.

استیسی آبرامز با میکروفون پشت سکو می ایستد.

یادآوری این موضوع که چقدر می‌تواند برای دموکرات‌ها خطرناک باشد را می‌توان در ویرجینیا یافت، جایی که گلن یونکین، مدیر سابق امور مالی، سال گذشته تا حد زیادی با مهار نارضایتی حومه‌ای از یادگیری از راه دور و سایر مسائل آموزشی، مانند آموزش تئوری نژاد انتقادی، فرمانداری شد. . در سراسر کشور، چنین مناطقی، مملو از رای دهندگان میانه رو، برای چشم انداز هر دو حزب در انتخابات نوامبر آینده حیاتی خواهند بود.

فرماندار ویرجینیا گلن یانگکین.

فرماندار نیوجرسی، فیل مورفی، سمت راست، و فرماندار آرکانزاس، آسا هاچینسون، پس از جلسه انجمن فرمانداران ملی با رئیس جمهور بایدن، در خارج از کاخ سفید سخنرانی می کنند. (برنده مک نامی/گتی ایماژ)

اما این تصویر برای برخی ریاکارانه به نظر می‌رسد، زیرا آبرامز در حالی که دانش‌آموزان اطراف او بودند، ماسک نداشت. این در تضاد با دستور ماسکی بود که شهرستان دکالب، که شامل آتلانتا و اطراف آن می‌شود، در اوایل زمستان امسال دوباره اعمال شد.

از آن زمان، مدارس برای آموزش حضوری بازگشایی شده‌اند – در سراسر کشور، مدارس در این هفته بیش از هر دوره دیگری از نوامبر باز هستند. اما در همان زمان، تنش در مورد بازگشایی به سادگی به موضوع ماسک زدن کودکان در مدرسه منتقل شد و چالش جدیدی را برای دموکرات‌هایی که آموزش برای آنها به عنوان یک ضعف سیاسی بالقوه ظاهر می‌شود، ایجاد کرد.

برخی از والدین و حامیان سیاست های آموزشی نگرانند که نقاب ها به طور ناخواسته بخشی از مدرسه شوند و اگر دستورات اکنون لغو نشوند، ممکن است هرگز لغو نشوند. تقویت منتقدان، به سادگی، این است: اگر نه اکنون، چه زمانی؟

لغو یک دستور دولتی مانع از تحمیل قوانین خود در مدارس محلی نمی شود، اما دیگر پوشش فرمانداری برای انجام این کار به آنها نمی دهد. برخی از مدیران جمهوری‌خواه اقدامات مخالفی را انجام داده‌اند و وضع قوانین ماسک را برای مناطق غیرقانونی می‌دانند.

چندین پزشک در مقاله اخیر یو اس ای تودی تاکید کردند: «بازگشت فوری به مدرسه عادی، بدون ماسک زدن اجباری، برای سلامتی و رفاه بچه‌های ما حیاتی است».

واشنگتن – نیوجرسی به آخرین ایالتی تبدیل شد که دستورات مربوط به ماسک مدارس را در روز دوشنبه لغو کرد، زیرا دموکرات ها همچنان به مبارزه بر سر نحوه باز نگه داشتن مدارس، پایبندی به راهنمایی های علمی و فروکش کردن پایگاهی که طرفدار رویکرد محتاطانه برای همه گیری است، ادامه می دهند.

جنگ فرهنگ مدرسه به دستورات ماسک تبدیل می شود

سرمقاله هفته گذشته وال استریت ژورنال با صدای «این نقاب ها را پاره کنید»، سخنان معروف رئیس جمهور رونالد ریگان در دیوار برلین در سال 1987 را تکرار کرد.

این تقسیم‌بندی‌ها در هیچ کجا آشکارتر از شهرستان لودون، ویرجینیا نبود، جایی که خشم از ماسک‌ها با بحث در مورد نحوه آموزش تاریخ آمریکا و همچنین تجاوز جنسی ادعایی که محافظه‌کاران به سیاستی در مورد دانش‌آموزان ترنس‌جنس گره می‌دادند، ترکیب شد. یانگکین در طول مبارزات انتخاباتی خود از این مسائل مختلف تحصیلی استفاده کرد.

به علاوه، همانطور که مورفی به تایمز اشاره کرد، ورود هوای گرمتر امکان باز شدن پنجره ها را فراهم می کند.

مدارس مانند چند ماه گذشته کاملاً باز هستند. بر اساس گزارش شرکت تجزیه و تحلیل داده Burbio که تعطیلی مدارس را دنبال می کند، هفته گذشته شاهد بودیم که تنها 539 مدرسه در یادگیری خود (چه با انتقال به آموزش از راه دور یا بسته شدن به طور کلی) به دلیل عفونت های ویروس کرونا اختلال ایجاد کردند. در مقابل، هفته دوم ژانویه شاهد 7462 اختلال بود که منجر به ناامیدی در میان مدافعانی شد که پاییز گذشته برای بازگشایی کامل فشار آورده بودند.