هیلی، راماسوامی در میان کسانی که «ایدئولوژی بیدار» را در SC می پذیرند


نورث چارلستون، اس سی (AP) – جمهوری خواهانی که به دنبال رهبری حزب خود در رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری 2024 هستند، این آخر هفته در کارولینای جنوبی گرد هم می آیند و هدفی در خط مقدم دستور کار خود دارند: اتخاذ “ایدئولوژی بیدار”.

روز شنبه در شمال چارلستون، خانواده پالمتو، که برای آنچه به عنوان “ارزش های کتاب مقدسی” لابی می کند، میزبان چشم انداز ’24 است که توسط سازمان دهندگان به عنوان “انتشار دیدگاه محافظه کارانه” برای رقابت بعدی کاخ سفید توصیف شده است. انتظار می‌رود بیش از 400 شرکت‌کننده سخنان نامزدهای ریاست‌جمهوری، از جمله نیکی هیلی، فرماندار سابق کارولینای جنوبی که سفیر دونالد ترامپ در سازمان ملل بود، و ویوک راماسوامی، کارآفرین فناوری، بشنوند.

سازمان دهندگان انتظار دارند موضوعاتی مانند قیمت گاز و امنیت ملی توجه زیادی را به خود جلب کنند. اما همچنین این انتظار وجود دارد که بیشتر تمرکز بر روی پس زدن برخی در سراسر ایالات متحده در برابر آنچه آنها به عنوان توهین به شیوه های زندگی محافظه کارانه تصور می کنند با تلاش هایی که به عنوان “بیدار” شناخته می شوند، باشد. آموزش، مراقبت جنسیتی برای خردسالان و برنامه های تنوع دانشگاهی.

میچ پروسر، سازمان‌دهنده خانواده پالمتو، می‌گوید که Vision ’24 به عنوان فرصتی برای جمهوری‌خواهان شکل می‌گیرد تا ایده‌های خود را در ایالتی که سال آینده اولین رای اولیه حزب جمهوری‌خواه را در جنوب برگزار می‌کند، طرح کنند.

پروسر گفت: «شما قرار است در مورد ایدئولوژی بیداری، به ویژه در مورد کودکان در مدرسه و فرزندپروری، چیزهای زیادی بشنوید.

این برچسب که همه چیز را جلب می کند، نقش رهبری را در رقابت های رو به رشد ریاست جمهوری جمهوری خواه ایفا می کند، به طوری که ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، نامزد در انتظار، به عنوان مخالف سرسخت سیاست هایی که برای تضمین برابری در مورد نژاد، جنسیت طراحی شده است ظاهر می شود. و بهداشت عمومی

راماسوامی، که در این ماه وارد رقابت شد، کتابی در مورد این موضوع نوشت، به ویژه در رابطه با تجارت: “Woke, Inc.: Inside Corporate America’s Social Justice Scam.”

این بحث به فضای مالی نیز کشیده شده است.

روز پنج‌شنبه، ۱۹ فرماندار جمهوری‌خواه، از جمله دسانتیس و کریستی نوم از داکوتای جنوبی، یکی دیگر از رقبای احتمالی ۲۰۲۴، نامه‌ای را امضا کردند که در آن با حمایت دولت بایدن از قانون کار فدرال که به برنامه‌های بازنشستگی اجازه می‌دهد عوامل محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) را هنگام تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاری در نظر بگیرند، مخالفت کردند. . منتقدان می‌گویند این تلاش‌ها آخرین نمونه از تلاش‌های جهان برای «بیدار شدن» است، که به جای کسب بهترین بازده برای پس‌اندازکنندگان، پول را بر اساس برنامه‌های سیاسی، مانند تلاش برای مقابله با تغییرات اقلیمی، تخصیص می‌دهد.

دسانتیس در کارولینای جنوبی روی صحنه نخواهد رفت، اما راماسوامی و هیلی خواهند داشت. هیلی روی تابلوهای حیاط، پیراهن ها و برچسب های کمپین «قوی و مغرور، نه ضعیف و بیدار» را انتخاب کرده است. او در کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران در اوایل این ماه گفت که «بیداری ویروسی است خطرناک‌تر از هر بیماری همه‌گیر، دست پایین».

برای راماسوامی، «ضد بیدار بودن» در برند سیاسی او نقش اساسی دارد. راماسوامی که شرکت بیوتکنولوژی خود را به دنبال فشارهایی که برای او “ارائه بیانیه ای به نفع جنبش زندگی سیاه پوستان مهم است” را ترک کرد، از CPAC خواست “فرصتی برای جنبش محافظه کار فراهم شود تا به این مناسبت برود و این خلاء را با بینشی از هویت ملی آمریکایی پر کند.” که آنقدر عمیق است که این سم بی ربط را رقیق می‌کند.» او بعداً شرکت خود را راه‌اندازی کرد که قصد داشت شرکت‌ها را برای ترک طرح‌های ESG تحت فشار قرار دهد.

این پیام مشابهی است که تیم اسکات، سناتور کارولینای جنوبی، که هنوز پیشنهاد خود را برای سال 2024 اعلام نکرده است، اما انتظار می رود شنبه در آن حضور داشته باشد، سال هاست که انجام می دهد. اسکات در مقاله‌ای در سال 2021 نوشت که به دلیل جایگاهش به عنوان تنها جمهوری‌خواه سیاه‌پوست سنا، مدت‌ها انتقادهای «مردم بیدار» را تحمل کرده است، زیرا «ایدئولوژی من با آنچه که بر اساس چهره من تجویز می‌کنند مطابقت ندارد».

افراد دیگری که قرار است در این مراسم شرکت کنند عبارتند از آسا هاچینسون فرماندار سابق آرکانزاس، سناتور لیندسی گراهام از کارولینای جنوبی، جان کندی از لوئیزیانا و مارشا بلکبرن از تنسی، نماینده مایک راجرز از میشیگان و نماینده سابق دموکرات، تولسی گابارد. گابارد که در ماه نوامبر برای نانسی میس، نماینده حزب جمهوری خواه آمریکا کار می کرد، از حزب سابق خود انتقاد کرد که “سعی می کند این سیاست های بیدار رادیکال را از هر جهت و در هر جنبه ای از زندگی ما اعمال کند.”

تراو رابرتسون، رئیس حزب دموکرات کارولینای جنوبی، در پیش‌نمایش رویداد روز جمعه، فشار دادن “برنامه MAGA” را برای برخی “سوت سگ” خواند.

رابرتسون با اشاره به اصرار برای مطالب بیشتر گفت: “اگر آنها در مورد یک جنگ فرهنگی صحبت می کنند و بیدار می شوند، پس شما به این واقعیت توجه نمی کنید که حقوق و آزادی شما برای تصمیم گیری در مورد مراقبت های بهداشتی به عنوان یک زن سلب شده است.” قوانین محدود کننده سقط جنین در تعدادی از ایالت ها. آنها می خواهند در مورد بیداری صحبت کنند، زیرا قادر به صحبت در مورد هیچ موضوعی نیستند.

___

می‌توانید با مگ کینارد تماس بگیرید http://twitter.com/MegKinnardAP





منبع