من در 110 سفر دریایی بوده ام. در اینجا ۷ افسانه وجود دارد که می‌خواهم برای رزمناوهایی که برای اولین بار مردد هستند، از بین ببرم

به عنوان مثال، یک خانواده جوان ممکن است دو بار در مورد سفرهای دریایی هلند آمریکایی، که در بین افراد مسن محبوب است، فکر کند، اما به کارناوال، که به خاطر پذیرایی از خانواده ها معروف است، کشیده می شود.

من در بیش از 100 سفر دریایی بوده‌ام و این روش سفر را دوست دارم.رابرت ال ویلت

  • فقط مراقب باشید که هزینه های خود را در سفر نیز تماشا کنید – وسوسه می تواند همه جا باشد، اما کمی اراده و بررسی دوره ای برگه نوار می تواند به شما کمک کند تا در خط باشید.

    کشتی تفریحی

    کابین‌های سفرهای دریایی اغلب بسیار کوچک هستند – اما اگر اتاق خود را دوست ندارید، می‌توانید زمان بیشتری را در جای دیگری در کشتی بگذرانید. به هر حال تعداد زیادی سالن و فعالیت در کشتی وجود دارد.

    20 سال صبر کردم تا سوار کشتی کروز شوم و الان با 110 رفته ام.

    در واقعیت، همه ویژگی‌های سرگرمی، فعالیت‌ها و پورت‌ها به احتمال زیاد شما را خسته می‌کنند. من روی کشتی‌ها بولینگ رفته‌ام، با ماشین‌های سپر بازی کرده‌ام، روی عرشه‌های بالایی زیپ‌کشیده‌ام، و تقریباً قبل از بیرون آمدن به یک تونل شبیه‌سازی شده برای غواصی آسمان رفته‌ام.

    در دهه‌های سفر دریایی‌ام، آموخته‌ام که دلایل زیادی وجود دارد که مردم برای رفتن به اولین سفر دریایی خود عصبی هستند. من به راحتی می توانم با برخی از آنها ارتباط برقرار کنم، اما اکنون معتقدم که این نوع سفر ارزش حداقل یک بار امتحان کردن را دارد – شما، مانند من، حتی ممکن است درگیر شوید.

    به علاوه، اگر واقعاً می‌خواهید از شب‌های رسمی صرفنظر کنید، همیشه می‌توانید در بوفه یا سایر قسمت‌های غذاخوری در کشتی غذا بخورید.

    افسانه: برنامه غذایی محدود، دریافت غذا را در هنگام گرسنگی سخت می کند

    پس از سفر به اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام با کشتی‌های ارتش، دریازدگی را یکی از بدترین تجربه‌های قابل تصور دیدم. به علاوه، شما متعهد به یک برنامه بسیار فشرده در یک سفر دریایی هستید، یعنی توقف های محدود در خشکی و بنابراین امید کمی برای تسکین.

    ممکن است افسانه های رد شده من شما را از نگرانی در مورد سفر دریایی رها نکند، اما ارزش یک بار دیدن را دارد.رسانه EWY/Shutterstock

    افسانه: کشتی های کروز بیش از حد رسمی هستند

    اگر مطمئن نیستید که یک سفر دریایی برای شما و گروهتان مناسب به نظر می رسد، بنادر، فعالیت ها و برنامه های سفر آن را بررسی کنید.

    عرشه کشتی کروز

    نگران بی حوصلگی نباشید – در عوض، نگران قدم زدن خود باشید.

    افسانه: کابین‌ها برای داشتن یک تجربه مثبت بسیار کوچک هستند

    در اینجا برخی از افسانه های رایج در مورد سفر دریایی را توضیح می دهم که ممکن است افراد را از دادن فرصت به این نوع سفر باز دارد.

    افسانه: افراد ثروتمند تنها کسانی هستند که می توانند هزینه سفرهای دریایی را بپردازند

    رابرت ویلت در حال عکس گرفتن روی عرشه کشتی تفریحی در مقابل آسمان آبی

    اما امروزه بسیاری از کشتی های کروز بزرگ دارای تثبیت کننده های مدرن هستند، بنابراین ممکن است حتی تاب خوردن امواج را احساس نکنید. گاهی اوقات حرکت بیشتر شبیه ارتعاش است و مسافران می توانند فراموش کنند که در دریا هستند.

    برای برخی، شاید بهتر باشد به جای سفرهای دریایی زیاد با کابین های OK، سفرهای دریایی کمتری با سوئیت های زیبا داشته باشند.

    نمایی از اتاق غذاخوری اصلی روی یک کشتی با کف آبی، صندلی های قرمز و لباس های میز سفید

    فکر می‌کردم سفرهای دریایی برای من خیلی گران است، اما شما می‌توانید معاملات عالی دریافت کنیدVintagepix/Shutterstock

    افسانه: همه در سفرهای دریایی دریازده می شوند

    سفرهای دریایی همیشه نباید بسیار گران باشند و دریازدگی تضمینی نیست.

  • فکر نمی‌کنم سفرهای دریایی کسل‌کننده باشند – و فقط برای افراد مسن هم نیستند.

سال ها پیش، سفر دریایی نسبتاً رسمی بود و اتاق غذاخوری و همسفران شما از قبل تعیین شده بودند. امروزه، اکثر سفرهای دریایی دارای برنامه غذایی انعطاف پذیری هستند یا حداقل، حداقل نوعی غذا را در تمام طول روز سرو می کنند.

مراقب معاملات و پیشنهادات ویژه باشید – بسیاری از سفرهای دریایی بسته‌های تخفیفی و نرخ‌هایی ارائه می‌دهند که می‌تواند آنها را مقرون به صرفه‌تر کند. همچنین می‌توانید به سفرهای دریایی کوتاه‌تر که فقط سه یا چهار روز هستند نگاه کنید، که معمولاً ارزان‌تر از کشتی‌های بیش از یک هفته هستند.

برخی از خطوط، مانند خط نروژی کروز، غذاخوری آزاد را در جایی که می‌خواهید غذا می‌خورید، بدون زمان ثابت یا صندلی از پیش تعیین شده ارائه می‌دهند.

با این اوصاف، ذهن خود را در مورد غذاخوری از پیش تعیین شده حفظ کنید – ممکن است آن را زیباتر از چیزی که فکر می کنید پیدا کنید. دوست داشتم هر شب با یک گروه ملاقات کنم و سرور یکسانی داشته باشم که بتواند ترجیحات و ویژگی های من را به خاطر بسپارد.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

برخی از افراد جوان ممکن است مایل نباشند به سفرهای دریایی بروند زیرا معتقدند تنها افراد مسن این کار را انجام می دهند. شاید سال‌ها پیش این امر رایج بود، اما امروزه خطوط و کشتی‌های مختلفی وجود دارد که بزرگسالان، خانواده‌ها و انواع گروه‌ها را هدف قرار می‌دهند.

اما اگرچه بسیاری از کشتی‌ها شب‌های رسمی دارند (یک یا دو شب برای یک سفر هفت روزه استاندارد است)، اگر نمی‌خواهید شرکت کنید، گزینه‌هایی دارید. همچنین نیازی به کرایه تاکسیدو یا خرید لباس مجلسی تا زمین ندارید – کدهای لباس می توانند بسیار انعطاف پذیر باشند. فقط حتما قبل از سفر به آنها نگاه کنید.

برخی از کشتی های کروز به طور خاص برای خانواده ها یا فقط برای بزرگسالان هستند.ژان پل پلیسیه / رویترز

افسانه: حضور در کشتی به مدت یک هفته واقعا کسل کننده خواهد بود

یکی از نگرانی‌های اولیه من این بود که برخی از کشتی‌ها در عصرها در مورد کدهای لباس و فعالیت‌ها بسیار رسمی هستند.

من دهه ها را صرف بیش از 100 سفر دریایی کرده ام و تصورات غلط زیادی در مورد آنها شنیده ام.

  • یکی از نگرانی‌های رایجی که شنیده‌ام، اما درک آن سخت است، این است که قرار گرفتن در کشتی برای هفت یا 10 روز واقعا کسل‌کننده خواهد بود.

    دریازدگی نیز برای همه اتفاق نمی افتد – و اگر احساس بدی دارید، می توانید سعی کنید با باندها و داروهای خاص آن را مدیریت کنید.

    افسانه: سفرهای دریایی فقط برای افراد مسن است

    من همیشه فکر می‌کردم که سفر دریایی مستلزم هزینه‌های کلانی است، بنابراین سال‌ها طول کشید تا هزینه واقعی را بررسی کنم. در نهایت همانطور که همسرم پس از تحقیق اشاره کرد، قیمت واقعی به مراتب کمتر از ارقام موجود در بروشورها بود.

    همچنین می‌توانید در نظر بگیرید که آیا ارزش آن را دارد که برای فضای بیشتری بپردازید. کابین های داخلی معمولا ارزان ترین و کوچک ترین هستند. برای پول بیشتر، می‌توانید پنجره یا بالکن بگیرید – یا می‌توانید به یک سوئیت ارتقا دهید.