هکت برای عملکرد پیش فصل برونکوس در مقابل بیلز متاسفم

هاکت دو روز پس از باخت 42-15 مقابل بیلز گفت: “ما می خواهیم آنها را در بازی های واقعی ببینیم.” ما می خواهیم این اتفاق بیفتد.»

انگلیوود، کولو (AP) – ناتانیل هکت به دلیل اینکه دنور برانکوها در باخت پیش فصل خود به بوفالو تا این حد از هم گسیخته و هماهنگ نبودند عذرخواهی کرد.

هکت گفت که این طرح از نظر پرسنلی برای بازی وایکینگ ها مشابه آخر هفته گذشته خواهد بود. کوارتربک ها ترکیبی از جاش جانسون و برت رایپین خواهند بود که برای نقش پشتیبان پشت ویلسون رقابت می کنند. یکی از بازیکنانی که ممکن است مدتی ببیند، گیرنده KJ Hamler است. او در حال نقاهت پس از جراحی های زانو و لگن است. برانکوها امیدوارند که او را در تمرینات انفرادی و تیمی این هفته بیشتر درگیر کنند.

هکت در این هفته به اهمیت پاک کردن این اشتباهات در عمل تاکید کرد.

___

یادداشت ها: هکت گفت که سم مارتین بازیچی این آخر هفته در دسترس خواهد بود. مارتین در گرم کردن قبل از بازی بوفالو مصدوم شد. … انتظار می رود تام کامپتون (بازگشت) در لیست ناتوان از نظر فیزیکی شروع کند. … برانکوها در حال بازگرداندن دواین اوزیگبو از نیواورلئان معاف شدند. تیم پایان دفاعی مارکیس اسپنسر را به عنوان مصدوم/مصدوم تعیین کرد.

هکت، که برای کمک به برانکوها برای پایان دادن به خشکسالی شش ساله پلی آف به این تیم آورده شد، گفت: “در پایان آنها سالم بودند، و قوی بودند زیرا ما در آن فصل به پایان رسیدیم.” “پس این چیزی است که شما همیشه به دنبال آن هستید.”

هکت می‌داند که وفاداران برانکو مشتاق هستند تا نگاهی اجمالی به ویلسون و شرکت داشته باشند – حتی اگر فقط برای یک یا دو سریال – در آخرین فصل پیش‌فصل روز شنبه در حالی که دنور میزبان مینه‌سوتا است.

پوشش بیشتر AP NFL: https://apnews.com/hub/NFL و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

مربی سال اول برانکو روز دوشنبه گفت: “برای آن بازی متاسفم. این چیزی نیست که ما به دنبال آن هستیم.”

جول گفت: «شما می‌خواهید به آنجا بروید و کمک کنید و آن چوب را در آنجا بیاورید، آن یکی را با ماشین متوقف کنید، و به آنها کمک کنید. اما این بخشی از فرآیند است، یادگیری از اشتباهات شما. … برای برخی از آن جوانان نیز تجربه خوبی است.»

بازیکنان او پیش از افتتاحیه در 12 سپتامبر استدلال می کنند.

«فوتبال ورزش خطرناکی است. جاوونته ویلیامز که در سال 2021 به عنوان یک تازه کار 903 یارد دوید، گفت: “هر زمان که بیرون بروید، احتمال آسیب دیدن وجود دارد.” من نمی توانم شکایت کنم.»

تماشای جاش آلن و حمله بیلز در خط دفاعی دسته دوم و سوم برانکوها برای جوزی جول، مدافع اصلی تیم دشوار بود. Bills در شش درایو مستقیم با سه QB مختلف به امتیاز رسید.

“خواهیم دید. او ممکن است مردی باشد که باید در بازی پیش فصل چند تکرار داشته باشد.» هکت گفت. “ما قرار است با هم ارتباط برقرار کنیم و مطمئن شویم که او آنچه را که برای آماده شدن نیاز دارد، دریافت می کند.”

هکت که تیمش برای شروع برنامه پیش فصل، دالاس را شکست داد، گفت: «در غیر این صورت، کل آن بازی یک هدر رفت. “شما می خواهید همه آن چیزها را همین الان در طول پیش فصل بیرون بیاورید. امیدوارم در آن بازی خیلی نتیجه بگیریم.»

با این حال، هکت در موضع خود برای بازی نکردن راسل ویلسون و بسیاری از بازیکنان دیگر قبل از شروع فصل در سیاتل، ثابت قدم است.

اما دور نگه داشتن بازیکنان شروع کننده، استراتژی ای بود که در فصل گذشته زمانی که هاکت هماهنگ کننده تهاجمی در گرین بی بود، کارساز بود. پکرز در پیش فصل 0-3 پیش رفت – 38-3 در اولین فصل شکست خورد – اما برتری را در زمین خانگی به دست آورد.