هزینه های تبلیغاتی نشان می دهد که دموکرات ها به سقط جنین امیدوارند

در برخی موارد، نامزدهای جمهوری خواه با تبلیغات متعدد مرتبط با سقط جنین به طور همزمان در ایستگاه های تلویزیونی محلی خود مورد حمله قرار می گیرند.

مردم از نیویورک گزارش دادند.



منبع

واشنگتن (AP) – دموکرات‌ها مبلغ بی‌سابقه‌ای را به تبلیغات مربوط به حقوق سقط جنین اختصاص می‌دهند و تأکید می‌کنند که این پیام در هفته‌های پایانی قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای نوامبر چقدر برای حزب اهمیت دارد.

دموکرات ها در چندین ایالت نوسانی به شدت به مخالفت جمهوری خواهان برجسته با استثناء سقط جنین در موارد تجاوز جنسی، زنای با محارم یا جان مادر در معرض خطر تمایل دارند.

مک دانیل گفت: “بسیار واضح است که این تنها چیزی است که دموکرات ها باید روی آن کار کنند، درست است؟ آنها با یک اقتصاد خوب کار نمی کنند. آنها نمی توانند بر اساس جامعه ایمن تر کار کنند. آنها نمی توانند با آموزش کار کنند.” “پس آنها قرار است چه کار کنند؟ آنها همه چیز را در مورد سقط جنین خواهند ساخت، به این معنی که ما باید مانند جمهوری خواهان در مورد آن صحبت کنیم.

با توجه به معکوس شدن رو در مقابل وید و موج ممنوعیت سقط جنین با حمایت جمهوری خواهان در بیش از ده ایالت پس از آن، تمرکز شدید دموکرات ها بر سقط جنین ممکن است تعجب آور نباشد. اما این راهبرد همچنان نشان دهنده انحراف شدید از تمرکز حزب در سال های اخیر بر روی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و مسائل دیگر مانند اقتصاد، آموزش و مراقبت های بهداشتی است.

در نوادا نیز تقریباً مشابه است، جایی که سناتور کاترین کورتز ماستو یکی از آسیب‌پذیرترین مقامات دموکرات در این کشور محسوب می‌شود. در این ماه، حداقل دو گروه ضد جمهوری‌خواه و کمپین کورتز ماستو، تبلیغات مرتبط با سقط جنین را علیه آدام لاکسالت، رقیب جمهوری‌خواهان، اجرا کردند.

«دیگر فقط زنان لیبرال یا حتی زنان میانه رو نیستند. این زنان محافظه‌کار هستند که از این وحشت دارند.» تمرکز نکردن روی آن اشتباه است.»

سرمایه‌گذاری بی‌سابقه دموکرات‌ها در پیام‌رسانی سقط جنین در تلویزیون امسال تا 18 سپتامبر بیشتر از مجموع سرمایه‌گذاری ملی حزب جمهوری‌خواه در تبلیغات مربوط به اقتصاد، جرم و جنایت و مهاجرت است.

فلوید گفت: «این یک محرک بسیار قوی است. “این با همه چیزهایی که ما می دانیم رای دهندگان به آن اهمیت می دهند – به ویژه رای دهندگانی که در این انتخابات تصمیم گیری خواهند کرد، ناسازگار است.”

در مقاله‌ای در ماه گذشته، لاکسالت سعی کرد از سیل تبلیغات مرتبط با سقط جنین علیه خود عقب نشینی کند.

از زمان تصمیم دادگاه عالی در ماه ژوئن مبنی بر حذف حق سقط جنین در قانون اساسی، تقریباً از هر 3 دلار تبلیغات تلویزیونی که توسط دموکرات‌ها و متحدانشان خرج می‌شود، یک نفر بر روی سقط جنین متمرکز شده است. بخش عمده ای از هزینه ها برای حمله به جمهوری خواهان در پاییز امسال طراحی شده است که مدت هاست با حقوق سقط جنین مخالف بوده اند و در حال حاضر در تلاش ایالت به ایالت برای محدود کردن حقوق سقط جنین یا غیرقانونی کردن این عمل هستند.

سقط جنین تا کنون تمرکز زیادی در رقابت های سنای نوادا داشته است، اما در دیگر انتخابات تبلیغات مربوط به سقط جنین بسیار بیشتر بوده است.

یکی از آنها، نامزد جمهوری خواه ویسکانسین برای فرمانداری، تیم میشلز، است که تا کنون در این ماه مورد توجه تبلیغات حملات مربوط به سقط جنین از سه گروه از جمله رقیب خود، فرماندار دموکرات تونی اورز بوده است. هر یک از سه کمپین تبلیغاتی نشان می دهد که میشل تأیید می کند که با حقوق سقط جنین حتی در موارد تجاوز جنسی یا زنای با محارم مخالف است.

به عنوان مثال، در انتخابات میان دوره ای 2018، دموکرات ها کمتر از 6 میلیون دلار برای تبلیغات تلویزیونی مرتبط با سقط جنین هزینه کردند. به گفته AdImpact، این در مقایسه با 51 میلیون دلاری است که دموکرات ها در تبلیغات مربوط به ترامپ، 49 میلیون دلار برای مراقبت های بهداشتی و 46 میلیون دلار برای آموزش سرمایه گذاری کردند.

کمپین کورتز ماستو یک پزشک را نشان می دهد که می گوید جمهوری خواهان در تلاشند تا در تصمیمات مراقبت های بهداشتی زنان مداخله کنند.

با تغییر تقویم به انتخابات عمومی پاییز، شکاف بین هزینه‌های دموکرات و جمهوری‌خواه برای تبلیغات سقط جنین بزرگ‌تر شده است. برای مثال، تا کنون در این ماه، دموکرات‌ها و متحدانشان بیش از 68000 آگهی را در تلویزیون پخش کرده‌اند که به سقط جنین اشاره می‌کند – بیش از 15 برابر همتایان جمهوری‌خواهشان. آنها حدود 31 میلیون دلار را برای چنین تبلیغاتی خرج کرده اند در حالی که تنها 2.8 میلیون دلار بودجه GOP هزینه کرده است. این در حالی است که رهبران جمهوری خواه مانند رونا مک دانیل، رئیس جمهوری خواهان در مصاحبه اخیر اذعان کردند که حزب او نمی تواند به دموکرات ها اجازه دهد تا روایت مربوط به سقط جنین را کنترل کنند.

اعداد تبلیغاتی همچنین نشان می‌دهند که جمهوری‌خواهان در هفته‌هایی که پس از لغو دادگاه عالی Roe v. Wade، هدف چندین دهه جمهوری‌خواهان، به شدت از سقط جنین در تبلیغات پولی خود اجتناب کرده‌اند. (داده‌های AdImpact هر بار که یک تبلیغ کمپین در تلویزیون پخش می‌شود را ثبت می‌کند و هزینه مربوط به آن پخش را تخمین می‌زند.)

کمپین میشلز به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

در همین حال، دموکرات‌ها موج جدیدی از تبلیغات مرتبط با سقط جنین را منتشر کرده‌اند که نامزدهای جمهوری‌خواه در سراسر ایالت کارولینای شمالی، نیومکزیکو، مینه‌سوتا، آریزونا، کلرادو و فلوریدا را هدف قرار می‌دهند. سقط جنین همچنین یک موضوع منظم برای نامزدهای قانونگذاری ایالتی در مناطق رقابتی در کالیفرنیا و فلوریدا است. نامزدهای مجلس نمایندگان جمهوریخواه به دلیل مخالفت با حقوق سقط جنین در مناطق کنگره در شمال ایالت نیویورک، کانکتیکات، میشیگان و ایندیانا مورد حمله قرار گرفته اند.

___

با توجه به اینکه شدیدترین دوره مبارزات انتخاباتی تازه شروع شده است، دموکرات ها تاکنون بیش از 124 میلیون دلار در سال جاری در تبلیغات تلویزیونی با اشاره به سقط جنین سرمایه گذاری کرده اند. این مبلغ بیش از دو برابر بیشتر از شماره اصلی بعدی دموکرات ها در سال جاری، «شخصیت» و تقریباً 20 برابر بیشتر از پولی است که دموکرات ها برای تبلیغات مرتبط با سقط جنین در انتخابات میان دوره ای 2018 خرج کردند.

داده های تبلیغات تلویزیونی نشان می دهد که جمهوری خواهان نیز میلیون ها دلار در پیام رسانی سقط جنین سرمایه گذاری کرده اند. اما اکثر این تبلیغات در طول مرحله اولیه مبارزات انتخاباتی بهار و تابستان امسال پخش شد، زیرا نامزدهای جمهوری خواه اعتبار ضد سقط جنین خود را تبلیغ کردند. از ماه مه، تعداد آگهی‌های جمهوری‌خواه که به سقط جنین اشاره می‌کنند، هر ماه کاهش یافته است.

ملیسا ویلیامز، مدیر اجرایی موسسه گفت: “در کمتر از 60 روز تا انتخابات، ما از ایستادن خودداری می کنیم، در حالی که جمهوری خواهان خارج از مرحله، ضد انتخاب سعی می کنند بدن و آینده ما را کنترل کنند و همزمان در مورد آن به رای دهندگان دروغ می گویند.” Women Vote!، یک گروه خارجی که امسال بیش از 4 میلیون دلار در تبلیغات مرتبط با سقط جنین سرمایه گذاری کرده است. ما تضمین می‌کنیم که هر رأی‌دهنده نامزدهایی را می‌شناسد که در حمایت از این حق با آنها و در برابر آنها می‌ایستند.»

برای پزشکانی مانند من، وظیفه ما این است که مطمئن شویم زنان از حمایت لازم برای تصمیم گیری مناسب برخوردار هستند. اما آدام لاکسالت مخالف است.» دکتر در یکی از آگهی‌ها می‌گوید.

زنان می گویند: «او از ممنوعیت کامل حمایت می کند، حتی اگر به من تجاوز شود، قربانی زنای با محارم». زن دیگری تقریباً گریه می‌کند که می‌گوید: «در زمان کمپ، من می‌توانستم به دلیل سقط جنین مورد بازجویی قرار بگیرم و زندانی شوم.»

سناتور لیندسی گراهام، RS.C، هفته گذشته با پیشنهاد ممنوعیت ملی سقط جنین در هفته 15 بارداری، رهبران جمهوری خواه را عصبانی کرد. این همان قانونی بود که جمهوری خواهان در کاپیتول هیل برای چندین سال از آن حمایت می کردند. اما امسال، تنها هشت هفته قبل از روز انتخابات، یادآوری ناخواسته ای برای رای دهندگان تلقی شد که برخی جمهوری خواهان کنگره امیدوارند در صورت فرصت، محدودیت های ملی سقط جنین را اتخاذ کنند.

داده‌های AdImpact نشان می‌دهد که بیشترین تبلیغات تلویزیونی پخش شده در سال جاری با اشاره به سقط جنین در رقابت‌های سنای پنسیلوانیا و آریزونا و پس از آن رقابت‌های فرمانداری در ایلینوی، جورجیا و ویسکانسین انجام شد. (معیار رأی گیری اصلاحیه قانون اساسی کانزاس که اکنون شکست خورده است، در حالی که یک انتخابات منحصر به فرد بود، دارای بیشترین تبلیغات نیز بود.)

“آیا این همان رادیکال تفرقه افکنی است که به عنوان فرماندار خود می خواهید؟” راوی در یک آگهی که توسط کمپین Evers تهیه شده است می پرسد.

جسیکا فلوید، رئیس American Bridge، یک ابر PAC متحد دموکرات که تبلیغات مرتبط با سقط جنین را در آریزونا، جورجیا، نوادا و پنسیلوانیا اجرا می کند، سقط جنین را “مسئله مراقبت بهداشتی نهایی” برای زنان و خانواده ها توصیف کرد. او گفت که تصمیم دادگاه عالی و متعاقب آن تلاش جمهوری خواهان برای ممنوعیت سقط جنین در برخی ایالت ها نشان دهنده “بازگرداندن واقعی حقوق است که بی سابقه است.”

ارقام تخمینی هزینه‌ها، بر اساس تحلیل آسوشیتدپرس از داده‌های ارائه‌شده توسط شرکت تحقیقاتی غیرحزبی AdImpact، نشان می‌دهد که دموکرات‌ها تا چه حد اکثریت خود را در کنگره و فرمانداری‌های کلیدی روی یک موضوع شرط‌بندی می‌کنند. این درحالی است که اکثریت بزرگی از آمریکایی‌ها فکر می‌کنند که کشور در مسیر اشتباهی پیش می‌رود و اقتصاد در وضعیت بدی قرار دارد.

کلیف شِکتر، سازنده تبلیغات کهنه کار دموکرات و بنیانگذار Blue Amp Strategies، گفت که دموکرات‌ها امسال «پیام‌های بسیار بهتری درباره سقط جنین می‌دهند».

استیسی آبرامز، نامزد دموکرات‌های جورجیا برای فرمانداری، یک کمپین تبلیغاتی برای بیشتر ماه اوت تا سپتامبر اجرا کرد و با استفاده از سخنان چندین زن که مستقیماً با دوربین صحبت می‌کردند، به فرماندار جمهوری‌خواه برایان کمپ حمله کرد.

مک دانیل به جای آن جمهوری خواهان را تشویق کرد که با برجسته کردن مقاومت دموکرات ها در برابر هرگونه محدودیت، نسبت به سقط جنین توهین کنند، موضعی که او استدلال کرد با اکثر رای دهندگان همخوانی ندارد. و در حالی که رهبران و کاندیداهای جمهوری‌خواه به طور فزاینده‌ای این استدلال را مطرح می‌کنند، حزب هنوز منابع زیادی را به این موضوع در جایی که اکثر رأی‌دهندگان از نامزدهای حزب جمهوری‌خواه می‌شنوند اختصاص نداده است: صفحه نمایش آنها.

کورتز ماستو و متحدانش میلیون‌ها دلار در تبلیغات کمپین خرج می‌کنند و سعی می‌کنند… شما را به دروغی باور کنید که من به عنوان یک سناتور آمریکایی از ممنوعیت فدرال سقط جنین حمایت می‌کنم، یا اینکه به نوعی «ضد زن» هستم زیرا من برای زندگی در تمام مراحل ارزش قائل هستم، حمایت می کنم و از آن دفاع می کنم. من در تمام دوران بزرگسالی خود بر این عقیده بودم که دادگاه عالی باید موضوع سقط جنین را به مردم بازگرداند و به آنها اجازه دهد که این موضوع را به صورت ایالتی تصمیم بگیرند.

تیت میچل، سخنگوی کمپ، از صحت تبلیغات عقب نشینی کرد و گفت: «استیسی آبرامز و کمپین او در تلاش برای ترساندن مردم و منحرف کردن رأی دهندگان از برنامه خطرناک او برای جورجیا دروغ می گویند.»