هاروی واینستین در دادگاه لس آنجلس به تجاوز جنسی مجرم شناخته شد

او در زمان محکومیت با 24 سال زندان مواجه است. دادستان ها و وکلای مدافع هیچ اظهار نظری فوری در مورد این حکم نداشتند.

آلن جکسون وکیل واینستین در سخنرانی پایانی خود گفت: «پشیمانی با تجاوز جنسی یکی نیست.

این دفاع بود که #MeToo را در طول دادگاه به یک موضوع تبدیل کرد، با این حال، با تاکید بر اینکه هیچ یک از چهار زن به مقامات مراجعه نکردند تا زمانی که جنبش واینستین را هدف قرار داد.

لورن یانگ، تنها متهمی که در هر دو دادگاه واینستین شهادت داد، گفت که او مدلی بود که آرزو داشت بازیگر و فیلمنامه‌نویس شود که در سال 2013 با واینستین درباره فیلمنامه‌ای ملاقات می‌کرد که او را در حمام هتل به دام انداخت، او را در آغوش گرفت و جلوی او خودارضایی کرد. از او

برای اطلاعات بیشتر در مورد محاکمه هاروی واینستین، به آدرس زیر مراجعه کنید: https://apnews.com/hub/harvey-weinstein





منبع

هیئت منصفه نتوانست در مورد اتهامات مربوط به یانگ به رأی برسد.

چه کسی گمان می‌برد که چنین تابان صنعت سرگرمی یک متجاوز منحط باشد؟» او گفت.

دادستان ها 40 شاهد دیگر را در تلاش برای ارائه زمینه و تایید آن داستان ها فراخواندند. چهار زن دیگر بودند که جزو اتهامات نبودند اما شهادت دادند که واینستین به آنها تجاوز کرده یا تجاوز جنسی کرده است. آنها به جایگاه آورده شدند تا الگویی از شکار جنسی ایجاد کنند.

به دلیل فقدان هرگونه شواهد پزشکی قانونی یا گزارش شاهدان عینی در مورد تجاوزاتی که به گفته متهمان واینستین از سال 2005 تا 2013 رخ داده است، این پرونده به شدت به داستان ها و اعتبار چهار زن در مرکز اتهامات وابسته است.

متهمان شامل نیوسام، یک مستندساز بود که همسرش فرماندار کالیفرنیا گاوین نیوسام است. شهادت شدید و احساسی او مبنی بر تجاوز به تجاوز جنسی توسط واینستین در اتاق هتل در سال 2005، محاکمه دراماتیک ترین لحظات را به همراه داشت.

مارلین مارتینز، معاون دادستان منطقه در سخنرانی پایانی دادستان گفت: «زمان آن رسیده که حکومت وحشت متهم به پایان برسد». زمان آن فرا رسیده است که پادشاه ساز به دست عدالت سپرده شود.»

هیئت منصفه گزارش داد که نتوانسته است در مورد ادعاهای او و ادعاهای یک زن دیگر حکمی صادر کند. در مورد این اتهامات یک محاکمه مخوف اعلام شد.

یک ماساژور شهادت داد که واینستین پس از ماساژ در سال 2010 با او همین کار را کرد.

وکلای مدافع گفتند که دو نفر از این زنان کاملاً در مورد مواجهه خود با واینستین دروغ می‌گویند و دو نفر دیگر دارای تعاملات جنسی “100% توافقی” بودند که بعداً آنها را مجدداً بررسی کردند.

تمام زنان درگیر در این اتهامات توسط جین دو به دادگاه رفتند. آسوشیتدپرس معمولاً از افرادی که می‌گویند مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند نام نمی‌برد، مگر اینکه علناً اعلام کنند یا موافقت کنند که نامشان از طریق وکلای خود ذکر شود، همانطور که زنان نام‌برده در اینجا انجام دادند.

پس از 9 روز بحث و بررسی بیش از دو هفته، هیئت منصفه متشکل از هشت مرد و چهار زن در دومین محاکمه جنایی این غول قدرتمند 70 ساله سینما که دو سال به 23 سال حبس محکوم شده است، رای دادند. محکومیت تجاوز جنسی و تجاوز جنسی در نیویورک.

دیگری یک مدل و هنرپیشه ایتالیایی بود که گفت واینستین در یک جشنواره فیلم در سال 2013 بدون دعوت در اتاقش در هتل ظاهر شد و به او تجاوز کرد.

جکسون گفت: «ما را باور کن چون دیوانه هستیم، باورمان کن چون گریه کردیم.» “خب، خشم واقعیت را نشان نمی دهد. و اشک حقیقت را نمی سازد.»

واینستین همچنین از اتهامات جنسی زن دیگر تبرئه شد.

اندرو دالتون، نویسنده AP Entertainment را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/andyjamesdalton

محکومیت واینستین در نیویورک از یک تجدیدنظر اولیه جان سالم به در برد، اما قرار است این پرونده در بالاترین دادگاه این ایالت در سال آینده بررسی شود. محکومیت کالیفرنیا، که احتمالاً قابل تجدید نظر نیز هست، به این معنی است که او حتی اگر محکومیت ساحل شرقی کنار گذاشته شود، آزاد نخواهد شد.

مارتینز در پایان گفت که زنان وارد سوئیت‌های هتل واینستین شدند یا او را به اتاق‌هایشان راه دادند، بدون اینکه بدانند چه چیزی در انتظارشان است.

واینستین پیش از پایان محاکمه، چهار اتهام جنایت دیگر را مورد ضرب و شتم قرار داد، زمانی که دادستان ها گفتند زنی که او به دو بار تجاوز و دو بار تجاوز جنسی متهم شده بود برای شهادت ظاهر نمی شود. آنها از ارائه دلیل خودداری کردند. قاضی لیزا لنچ این اتهامات را رد کرد.

___

هاروی واینستین هرگز نمی تواند به زن دیگری تجاوز کند. سیبل نیوسام در بیانیه ای گفت: او بقیه عمرش را پشت میله های زندان در جایی که به آن تعلق دارد سپری خواهد کرد. در طول دادگاه، وکلای واینستین از تاکتیک‌های تبعیض جنسی، زن‌ستیزی و قلدری برای ارعاب، تحقیر و تمسخر ما بازماندگان استفاده کردند. این محاکمه یادآوری واضحی بود که ما به عنوان یک جامعه باید کارهایی انجام دهیم.”

او از هیئت منصفه خواست به شهادت عاطفی زنان نگاه کنند و بر شواهد واقعی تمرکز کنند.

___

واینستین در رابطه با تجاوز جنسی، جفت اجباری دهان و سایر اتهامات سوء رفتار جنسی مربوط به زنی به نام جین دو 1 مجرم شناخته شد. هیئت منصفه نتوانست در مورد چندین اتهام، به ویژه اتهامات جنیفر سیبل نیوسوم، همسر فرماندار کالیفرنیا، گاوین، تصمیم بگیرد. نیوزوم.

داستان‌های این زنان بازتاب ادعاهای ده‌ها نفر دیگر بود که از زمانی که واینستین به یک میله برق #MeToo تبدیل شد که با داستان‌هایی در نیویورک تایمز در سال 2017 شروع شد، ظاهر شدند. فیلمی درباره آن گزارش، “او گفت” در طول دادگاه منتشر شد، و به اعضای هیئت منصفه بارها هشدار داده شد که آن را نبینند.

اعضای هیئت منصفه 10-2 به نفع محکومیت جنسی یک ماساژدرمانگر بودند. آنها 8-4 به نفع محکومیت در مورد تجاوز جنسی و تجاوز جنسی شامل Siebel Newsom بودند.

آخرین محکومیت واینستین در پی برخی مشکلات قانونی، از جمله رد محکومیت بیل کازبی در سال گذشته، به قربانیان سوء رفتار جنسی مردان مشهور پیروز شد. دادگاه تجاوز به عنف دنی مسترسون، بازیگر «آن نمایش دهه 70»، که به طور همزمان و درست در نزدیکی سالن واینستین برگزار شد، با یک شکنجه خاتمه یافت. و کوین اسپیسی بازیگر ماه گذشته در یک محاکمه مدنی جنسی در نیویورک پیروز شد.

لس آنجلس (AP) – هاروی واینستین روز دوشنبه به دلیل تجاوز جنسی در دادگاه لس آنجلس در یکی دیگر از لحظه‌های حسابرسی #MeToo، پنج سال پس از تبدیل شدنش به یک آهنربای جنبش، مجرم شناخته شد.