نیک فوئنتس، طرفدار برتری نژاد سفید، درباره شام ​​مار-آ-لاگو با ترامپ صحبت می کند

چهارمین عضو مهمانی شام، کارن جیورنو – یک عامل سیاسی کهنه کار که در کمپین ترامپ در سال 2016 کار می کرد – به جاش هاولی از واشنگتن پست تأیید کرد که ترامپ «تحت تاثیر نیک قرار گرفت و دانش او از دنیای ترامپ.” جیورنو گفت، اما رئیس جمهور “در ابتدا به نظر نمی رسید” او کیست.

“فکر نمی کنم او می دانست که من در شام بودم” – حداقل در ابتدا، فوئنتس خندید. «بیایید آن را اینطور بیان کنیم. نمی‌دانم می‌خواهم بگویم او مرا نمی‌شناخت. مطمئن نیستم.”

فوئنتس گفت که در ضیافت شام به ترامپ گفته است: «آقای. رئیس جمهور، شما یکی از بزرگترین آمریکایی هایی هستید که تا به حال زندگی کرده اید… من شما را دوست دارم. من در تمام این سال ها از شما حمایت کردم.»

تو بودی اولین بار برای فاش کردن شام بحث برانگیز در ویدئویی که در توییتر منتشر کرد. او گفت که ترامپ از فوئنتس “بسیار تحت تاثیر قرار گرفت”. منابع به نیویورک تایمز و آکسیوس گفتند که ترامپ در این شام از فوئنتس تمجید کرد. به گزارش تایمز، رئیس جمهور سابق گفت: «او من را می گیرد.

فوئنتس همچنین از پادکست خود در مورد اینکه ترامپ او را می شناسد، محافظت کرد.

پس از انتشار گزارش‌های رسانه‌ها، ترامپ شام را تأیید کرد، اما ادعا کرد که نمی‌داند فوئنتس کیست. او همچنین تأکید کرد که هنگام صرف غذا، ی هیچ چیز یهودستیزانه نگفت.

جیورنو گفت که ترامپ می‌خواهد درباره سال 2024 و “پایگاه” حامیانش صحبت کند، در حالی که فوئنتس بارها به او گفته بود که “بهتر است زمانی که او آتشین بود و از کاف خارج شد” او گفت که در مقطعی بحث “گرم شد”.

فوئنتس روز جمعه در پادکست خود در مورد ملاقات سه شنبه با دوستش Ye، خواننده رپ که قبلاً به نام کانیه وست شناخته می شد و ترامپ گفت: “ما یک شام بسیار جالب داشتیم، مطمئنم که همه شما درباره آن خوانده اید.”

فوئنتس در پادکست افزود: ترامپ «واقعاً یک قهرمان من بوده است». اما او همچنین اشاره کرد که ترامپ – که از او به عنوان یک “میانه رو” یاد می کند – اگر امیدی به پیروزی در ریاست جمهوری در سال 2024 دارد، باید این کار را تقویت کند.

پادکست Fuente توسط Ye در یوتیوب معرفی شد که پیام های یهودی ستیز او در اوایل سال جاری در توییتر مسدود شد.

فوئنتس گفت: «باید در مورد وقایع هفته گذشته بگویم، به یک معنا کمی خجالت زده هستم، زیرا، می دانید، این یک رسوایی برای رئیس جمهور ترامپ شده است.

نیک فوئنتس، برتری طلب بدنام سفیدپوستان، هولوکاست که افراط گرای راستگرای سیاسی را انکار می کند، شام تکان دهنده مار-آ-لاگو را با «قهرمان» خود دونالد ترامپ، مردی که به گفته او «دوستش» دارد، پذیرفت.

فوئنتس یک افراطی راستگرای برجسته است که توسط متحدان کلیدی ترامپ، مانند نمایندگان مارجوری تیلور گرین (رئیس جمهور گا) و پل گوسار (آریز) حمایت می شود. هر دو قانونگذار در یک کنفرانس برتری طلبان سفیدپوست که در اوایل امسال توسط فوئنتس سازماندهی شده بود صحبت کردند. این امر جنجال داغی را برانگیخت که به طور گسترده و برجسته توسط رسانه ها پوشش داده شد.

مربوط…





منبع