نیکول والاس از اظهار نظر ترامپ در فاکس نیوز از خنده منفجر شد

او بعداً اضافه کرد: «بیش از همه، او یک احمق است. “و او مانند یک احمق غمگین به نظر می رسد.”

مربوط…



منبع

مهم است که بدانیم آنها عملکردهای بدنی نیستند. آنها سیاست های تصادفی را مطرح نمی کنند. والاس گفت: آنها از رهبر خود پیروی می کنند که از شنیع ترین اقتدارگرایان جهان پیروی می کند. “و ما این را به شما نشان دادیم تا به شما نشان دهیم که لفاظی او چقدر خطرناک است.”

مجری MSNBC خاطرنشان کرد که او معمولاً از تقویت ترامپ یا فاکس نیوز اجتناب می کند، اما گفت که این لفاظی زمینه مهمی را در مورد تلاش های اخیر تحت رهبری جمهوری خواهان برای لغو حقوق سقط جنین، اجرای قوانین سرکوب رأی دهندگان و سکوت مخالفان در مجلس قانونگذاری ایالت تنسی فراهم می کند.

والاس روز چهارشنبه گفت: «شما می‌توانید از طریق شرکتی که دارند، یا در مورد رئیس‌جمهور سابق دو بار استیضاح، رسوایی، و اکنون متهم شده، افرادی که با صدای بلند در فاکس نیوز ستایش می‌کنند، بگویید».

او کلیپی از مصاحبه ترامپ با فاکس نیوز را که سه شنبه پخش شد به بینندگان نشان داد. ترامپ درباره شی جین پینگ، رئیس جمهور چین، کیم جونگ اون، دیکتاتور کره شمالی و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، گفت: «همه آنها در صدر خط هستند. او با اشاره به رئیس جمهور جو بایدن افزود: «مرد ما در صدر خط نیست – هرگز هم نبوده است».

ترامپ همچنین شی جینپینگ را “مردی باهوش” خواند و از کیم و پوتین به عنوان “بسیار باهوش” تمجید کرد.

والاس با خنده گفت: «من حتی نمی دانم از کجا شروع کنم. هیچکس شما را بالای خط خطاب نکرد. همیشه!”

نیکول والاس، خبرنگار ام‌اس‌ان‌بی‌سی، پس از اینکه گزیده‌ای از مصاحبه اخیر دونالد ترامپ با تاکر کارلسون مجری شبکه فاکس نیوز را به بینندگان نشان داد، در کمال ناباوری خندید.