نیویورک پست پرتاب ترامپ 2024 را دفن کرد: “مرد فلوریدا اعلامیه می کند”

امپراتوری رسانه ای محافظه کار مرداک – که شامل پست، وال استریت ژورنال و فاکس نیوز می شود – به رشد چشمگیر ترامپ از غول املاک و مستغلات نیویورک و ستاره نمایش های واقعیت به ریاست جمهوری کمک کرد.

جلد اول چهارشنبه نیویورک پست.  (NYP)

«ران دیسانتیس رهبر جدید حزب جمهوری خواه است»، پس از فرماندار فلوریدا پیش از تصمیم قریب الوقوع خود در مورد نامزدی برای ریاست جمهوری در سال 2024.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا پس از اعلام سومین نامزدی برای ریاست‌جمهوری در سه‌شنبه شب در شهر مارآلاگو در پالم‌بیچ، فلوریدا، به حامیانش اشاره می‌کند. (AP Photo/Rebecca Blackwell)

در سرمقاله آمده است: “بزرگترین برنده انتخابات میان دوره ای بدون شک فرماندار ران دیسانتیس بود.” “بزرگترین بازنده؟ دونالد ترامپ.»

اما آن رسانه‌هایی که قبلاً دوستدار ترامپ بودند، در پی نمایش ضعیف جمهوری‌خواهان در انتخابات میان‌دوره‌ای هفته گذشته، ترامپ را تحت فشار قرار دادند. و هر یک به نوبت ترامپ را به خاطر عملکرد ضعیف حزب جمهوری خواه سرزنش کردند.

هاکبی گفت: “اگر او امشب به همین منوال ادامه دهد، او در سال 2024 شکست ناپذیر است.”



منبع

وال استریت ژورنال در سال 2018 اعلام کرد: “ترامپ بزرگترین بازنده حزب جمهوری خواه است.”

روزنامه متعلق به روپرت مرداک در روی جلد خود با تمسخر ترامپ را “مرد فلوریدا” نامید و به پرتاب – که سه شنبه شب در استراحتگاه ترامپ در مار-آ-لاگو در پالم بیچ، فلوریدا، برگزار شد – در پایین صفحه نمایش داده شد. صفحه اول با عنوان: «مرد فلوریدا اعلامیه می کند».

نیویورک پست روز چهارشنبه بار دیگر به دونالد ترامپ حمله کرد و صفحه 26 روزنامه محبوب رئیس جمهور سابق را مدفون کرد.

هیئت تحریریه WSJ نوشت: «او اکنون در سال‌های 2018، 2020، 2021 و 2022 شکست خورده است. زمانی که دونالد ترامپ در انتخابات شکست نخورد، دموکرات ها چه خواهند کرد؟

ترامپ روز سه شنبه با فاکس نیوز کمی بهتر عمل کرد. بیشتر اعلان‌های او در پرایم‌تایم به صورت زنده در برنامه «شان هانیتی» مجری دوستدار ترامپ پخش شد. اما حتی هانیتی برای ارائه تحلیل‌های طرفدار ترامپ از مهمانانش، از جمله مایک هاکبی، فرماندار سابق آرکانزاس، که بیشتر به خاطر پایبند بودن به تله پرومتر تحسین کرد، حدود 10 دقیقه صحبت را قطع کرد.

جلد اول روز چهارشنبه نیویورک پست. (NYP)

این پست به DeSantis به عنوان “DeFuture” از حزب جمهوری خواه لقب داد و ترامپ را به عنوان “.”

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، سه شنبه شب پس از اعلام سومین نامزدی برای ریاست جمهوری در پالم بیچ، فلوریدا، به طرفدارانش اشاره می کند.  (AP Photo/Rebecca Blackwell)