نینا یانکوویچ، “تزار اطلاعات نادرست” سابق کاخ سفید به عنوان یک مامور خارجی ثبت نام می کند

این سازمان که توسط شهروند بریتانیایی آدام روتلند و شهروند دوگانه بریتانیایی-آمریکایی راس برلی تأسیس شده است، می‌گوید که تحقیقات، تحقیقات دیجیتال، ارتباطات استراتژیک، ایجاد ظرفیت شرکای محلی و همکاری با رسانه‌ها برای «تقویت تأثیر» کار خود انجام می‌دهد.

طبق اسناد ثبت نام، CIR “تا حدی از طریق کمک های مالی دولت بریتانیا، از جمله اداره مشترک المنافع خارجی و دفتر توسعه” تامین می شود.

اسناد ثبت نام مشاهده شده توسط فاکس نیوز دیجیتال نشان می دهد که نینا یانکوویچ اکنون برای “مرکز انعطاف پذیری اطلاعات” کار می کند.

طبق وب سایت آن، CIR یک “شرکت اجتماعی مستقل و غیرانتفاعی است که به مقابله با اطلاعات نادرست، افشای نقض حقوق بشر، و مبارزه با رفتارهای آنلاین مضر برای زنان و اقلیت ها اختصاص دارد.”

در برنامه FOX NEWS بخوانید

اسناد می‌گویند که از جمله مسئولیت‌های یانکوویچ، نظارت بر تحقیقات، اجرای استراتژی تجاری، نظارت بر ایجاد تحقیقات CIR، ارتباط با رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی به افراد و مقامات در مورد تحقیقات سازمان خواهد بود.

DHS در نهایت هیئت اطلاعات نادرست را متوقف کرد و یانکوویچ استعفا داد.



منبع

“تزار اطلاعات نادرست” سابق کاخ سفید اخیراً به عنوان یک عامل خارجی برای یک سازمان غیرانتفاعی که در بریتانیا مستقر است ثبت نام کرده است.

فاکس نیوز دیجیتال برای اظهار نظر و جزئیات بیشتر در مورد نقش جدیدش با یانکوویچ تماس گرفته است.

منتقدان توانایی یانکوویچ برای بی طرفی را زیر سوال بردند و به مواضع گذشته وی در پست های رسانه های اجتماعی اشاره کردند، از جمله شک و تردید در مشروعیت گزارش نیویورک پست درباره لپ تاپ هانتر بایدن قبل از انتخابات 2020. این گزارش از آن زمان توسط چندین سازمان خبری تایید شده است.

در اوایل سال جاری، یانکوویچ به عنوان رئیس هیئت اداره اطلاعات نادرست وزارت امنیت داخلی منصوب شد، سمتی که در نهایت عمر کوتاهی داشت.

تزار “اطلاعات غلط” دسترسی به سقط جنین را تحت لایحه جدید دموکرات ها ترویج می کند

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید