اودل بکهام جونیور مامور آزاد NFL از هواپیما در میامی خارج شد

در بیانیه آمده است: «در حالی که سعی می کردند (بکام) را برای بستن کمربند ایمنی خود بیدار کنند، به نظر می رسید که او در حال آمدن و بیهوشی است.

گاردونو گفت که سایر مسافران دوباره سوار شدند و پرواز بعداً به سمت لس آنجلس حرکت کرد. او بلافاصله به سوالاتی در مورد تعداد مسافر در این پرواز پاسخ نداد.

آلفردو گاردونو، نماینده خطوط هوایی امریکن ایرلاینز تایید کرد که پرواز 1228 به مقصد لس آنجلس، قبل از برخاستن به گیت بازگشت “به دلیل عدم پیروی مشتری از دستورالعمل های خدمه و امتناع از بستن کمربند ایمنی”.

آ پست توییتر به نظر می‌رسد که منسوب به بکهام به این حادثه اشاره می‌کند و می‌گوید: «هرگز در زندگی‌ام چیزی را که برایم اتفاق افتاده تجربه نکرده‌ام» و با غلط املایی اضافه کرد که «همه چیز را دیده است».

پلیس گفت که بکهام “توسط افسران به منطقه غیر امن ترمینال اسکورت شد و او ترتیبات دیگری را انجام داد.”

سیرا بلافاصله به سوالاتی در مورد اینکه آیا بکهام دستگیر شده است یا به عنوان یک جرم جنایی مورد استناد قرار گرفته است، پاسخ نداد.

بکهام، 30 ساله، یک گیرنده سه بار Pro Bowl است که از فوریه گذشته به لس آنجلس رمز کمک کرده است که در سوپر باول قهرمان شود. او قبل از پارگی رباط زانو در پیروزی 23-20 مقابل سینسیناتی بنگالز، یک پاس تاچ داون گرفت.

گزارش شده است که بکام در آستانه بازگشت به لیگ است و دالاس کابوی ها گفته اند که می خواهند او را به خدمت بگیرند.

انتظار می‌رود چند تیم دیگر بکام را که در ایستگاه‌های قبلی با نیویورک جاینتز و کلیولند براونز در مرکز جنجال‌ها قرار داشت، تعقیب کنند.





منبع

میامی (AP) – پلیس و مقامات خطوط هوایی یکشنبه گفتند، اودل بکهام جونیور، مامور آزاد NFL، قبل از برخاستن از هواپیما در فرودگاه بین‌المللی میامی، پس از اینکه مقامات گفتند او به درخواست‌ها برای بستن کمربند ایمنی خود پاسخ نداده و به نظر بیهوش است، توسط پلیس از هواپیما خارج شد. .

لوئیس سیرا، افسر پلیس میامی داد، در بیانیه ای پس از 9 ساعت گفت: «از ترس اینکه آقای بکهام به شدت بیمار باشد و وضعیت او در طول پرواز 5 ساعته وخیم تر شود، (عضو خدمه هواپیما) از پلیس و آتش نشانی خواستند. حادثه 30 صبح یکشنبه