نیمکت ها در نهم خالی شدند، سرویس در حالی که مارینرز آستروس را شکست داد، پرتاب شد

او گفت: “بعضی از بچه ها در آن لحظات قدم می گذارند.”

___

اتاق مربی

بازی در چهارمین بازی همچنان مساوی بود که آدام فریزر بدون اوت دوبل کرد. زمانی که فریزیر در تک تک گل رالی گلزنی کرد، مارینرز 5-4 صدرنشین شد.

رودریگز هومرد کرد و جی پی کرافورد قبل از اینکه نریس پس از پرتاب زمین پشت سر یوجنیو سوارز از زمین خارج شود راه رفت. بیکر نیز به دلیل اخطار به طور خودکار خارج شد.

تا بعدی

AP MLB بیشتر: https://apnews.com/hub/mlb و https://twitter.com/AP_Sports





Source link

سرویس از متانتی که رودریگز نشان داد تا به مارینرز با هومرش بیمه بدهد، به وجد آمد.

کریستین خاویر (3-3) شروع کننده هیوستون پس از ورود به بازی 3-0 با 0.40 ERA در شش بازی حرفه ای، با سه شروع در برابر مارینرز، در 3 2/3 اینینگ شش ضربه و پنج ران اجازه داد.

بیکر گفت: “زمین پشت فرانسه، در یک بازی یک ران شما قرار نیست کسی را وارد زمین کنید، کسی به او پرتاب نمی کند.” نمی خواهم بیش از این در مورد آن صحبت کنم، زیرا من از قبل به نوعی (ناراحت) هستم.”

آلوارز در هفته گذشته در امتیازات (13)، میانگین (565/0)، ضربه زدن (1.217) و OPS (1.847) پیشتاز شد تا برای اولین بار در دوران حرفه ای خود این جایزه را به دست آورد. او چهار هوم ران زد و هشت RBI داشت.

رودریگز در لحظات نهم پس از اخراج سرویس به خاطر نقشش در جدال‌های نیمکت‌نشین، یک هومر دو ران را زد، کال رالی چهار RBI فوق‌العاده را اضافه کرد و مارینرز دوشنبه شب 7-4 هیوستون را شکست داد.

ستاره تازه کار مارینرز زمانی که لحظاتی بعد وارد محوطه جریمه شد چندان محافظ نبود.

مارینرز: RHP اریک سوانسون (التهاب آرنج راست) قرار است یک بار دیگر با High-A Everett ظاهر شود تا از لیست مصدومان خارج شود و در طول مسابقات خانگی بعدی خود که جمعه آغاز می شود به تیم ملحق شود.

رودریگز در طول نهمین اینینگ پرتنش آرامش خود را حفظ کرد، زمانی که نریس با یک زمین تای فرانس را دریل کرد، سپس پس از اتصال، احساسات خود را با فریاد بدی در نزدیکی پایه اول پس از اتصال بیرون داد.

خوزه آلتوو، کایل تاکر و چاس مک کورمیک هر کدام یک هومر انفرادی برای آستروس زدند، اما آنها نتوانستند کار دیگری در حمله انجام دهند، 1 به 9 با دوندگان در موقعیت گلزنی.

سرویس و لوپز اخراج شدند و به هر دو نیمکت اخطار داده شد.

او گفت: “بعد از آن شرایط و اینکه بتوانم برای چنین تیمی ارائه دهم… قطعاً اخراج شدم.” این کار را انجام دهم و اجازه دهم تمام احساساتم از بین بروند.”

هومر سه ران رالی باعث شد سیاتل در اینینگ دوم 4-1 پیش بیفتد، اما آستروس سه ران در انتهای اینینگ به ثمر رساند تا آن را به تساوی بکشاند.

نریس همچنین انکار کرد که زمین های اشتباه او عمدی بوده است و حتی فرانسه هم باور نمی کند ضربه ای که به او زده عمدی بوده است.

سرویس گفت: “تنها چیزی که می دانم این است که بهترین گلزن ما آنجاست، دو بازی در نهم است و شما اولین زمین را پشت سر او پرتاب می کنید. این کاملا واضح است.”

مشکل از زمانی شروع شد که با دو اوت در نهم، زمانی که نریس فرانسه را در عقب فرو برد. بازیکنان و مربیان هر دو طرف شروع به غوغا کردن روی یکدیگر کردند و Servais در حالی که نیمکت سیاتل خالی شد برای مقابله با آستروس در نزدیکی صفحه اصلی، راه را هدایت کرد.

در روزی که یوردان آلوارز از هیوستون و آستروس تمدید قرارداد 6 ساله 115 میلیون دلاری خود را نهایی کردند، او به عنوان بهترین بازیکن هفته AL انتخاب شد.

زمانی که آلتوو سومین زمین بازی را برای ری به صندلی های زمین چپ فرستاد، هیوستون به تساوی رسید. این ششمین قهرمان برتر او در این فصل بود که پس از جورج اسپرینگر از تورنتو، که 7 امتیاز دارد، در رده دوم مسابقات اصلی قرار دارد. این به او 175 خانه‌دار حرفه‌ای می‌دهد، که باعث می‌شود او از اسپرینگر عبور کند و جایگاه پنجم را در فهرست تاریخ هیوستون به دست آورد.

بیکر پرتاب عمدی نریس به سمت هر یک از بازیکنان را تکذیب کرد.

جاستین ورلندر از هیوستون (6-2، 2.23 ERA) با کریس فلکسن (2-6، 4.55) که سریال سه شنبه شب ادامه دارد، مخالفت می کند.

رودریگز نریس را از اسکرام دور کرد، در حالی که سرویس و داستی بیکر، مدیر هیوستون، در مرکز هل دادن و هل دادن بودند، با اشاره و فریاد زدن مکرر به سمت مربی پایه اول آستروس، عمر لوپز، سرویس.

مارینرز پس از دبل RBI توسط کرافورد در اولین اینینگ، زودهنگام پیش افتاد.

مفتخر

رابی ری (5-6) شروع کننده مارینرز، اجازه 8 ضربه و چهار دوش – سه تایی – را در حالی که سه در پنج اینینگ راه می رفت. دیگو کاستیلو برای سومین سیو خود نهمین گل بدون گل را به ثبت رساند.

فرانس گفت: “زمان مناسب برای عمدی نبود. بنابراین نمی دانم اینطور نبود، اما فکر نمی کنم اینطور باشد.”

هوستون (AP) – هکتور نریس، تسکین دهنده آستروس، در زمین تنبلی مارینرز، تای فرانس، و اسکات سرویس، مدیر سیاتل، تیمش را به سمت یک غوغا در خانه هدایت کرد. هر دو طرف هل دادند و فریاد زدند – به جز خولیو رودریگز 21 ساله خونسرد، که نریس را در آغوشش گرفت و او را با خیال راحت از درگیری دور کرد.