“جو بایدن، تو برای سلاح های ما نمی آیی”

کایل ریتنهاوس روز دوشنبه ویدئویی از خود منتشر کرد که در حال شلیک سلاح گرم به نظر می‌رسید و در همان حال به رئیس جمهور جو بایدن می‌گفت که نمی‌تواند اسلحه آمریکایی‌ها را بردارد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





Source link

ما رسانه ها را مجبور خواهیم کرد تاوان کاری را که با من کردند بپردازند. آنها زندگی عادی را برای من سخت کردند. من نمی توانم در انظار عمومی بیرون بروم. نمی توانم به فروشگاه بروم. من. من بدون ایمنی به هر جایی بروم، ریتنهاوس گفت. “عادی بودن را واقعا سخت می کرد.”

کایل ریتنهاوس شهادت می دهد که گایگ گروسکروتز در جریان محاکمه اش در دادگاه شهرستان کنوشا در 10 نوامبر 2021 در کنوشا، ویسکانسین، اسلحه ای علیه او در دست گرفته است.مارک هرتزبرگ/پول از طریق گتی ایماژ

  • ساعاتی پس از انتشار کلیپی از شلیک اسلحه خود در روز دوشنبه، ریتنهاوس سپس به فاکس نیوز رفت تا در مورد دشواری زندگی عادی خود با توجه همه رسانه ها صحبت کند.

    محاکمه کیل ریتنهاوس

    پس از دور شدن از اسلحه و دریافت ضربه ای به پشت، ریتن هاوس انگشت شست خود را بالا می گیرد و می گوید: “جو بایدن، تو برای اسلحه های ما نمی آیی.”

    هفته گذشته، پس از تیراندازی یک مرد مسلح در مدرسه ابتدایی راب در اووالد، تگزاس که منجر به کشته شدن 21 نفر از جمله 19 کودک شد، بایدن از دولت فدرال خواست تا در مورد کنترل اسلحه اقدام کند. رئیس جمهور همچنین از میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا، که او را “جمهوری خواه منطقی” نامید، برای بررسی تغییر احتمالی در سیاست اسلحه استفاده کرد.

    او برگشت و به فردی که فیلمبرداری می کرد گفت: “جو بایدن، تو برای اسلحه های ما نمی آیی.”

  • همان روزی که او این کلیپ را پست کرد، ریتن هاوس به فاکس نیوز گفت که در حال مبارزه برای “زندگی عادی” است.

ریتنهاوس در جریان اعتراضات در کنوشا، ویس، در آگوست 2020 به دو مرد شلیک کرد و نفر سوم را مجروح کرد. او در نوامبر از پنج اتهام از جمله قتل درجه یک تبرئه شد.

به طور جداگانه، ریتنهاوس هفته گذشته گفت که پیروزی جانی دپ بر امبر هرد در دادگاه “او را وادار می کند تا شکایت های افترای خود را علیه رسانه ها و احزاب دیگر دنبال کند.” یک وکیل مدافع کایل ریتنهاوس همچنین گفت که تیم او در حال آماده شدن برای طرح “حداقل 10” دعوای افترا علیه شرکت های بزرگ و شخصیت های برجسته از جمله فیس بوک و مارک زاکربرگ است.

کایل ریتنهاوس روز دوشنبه در توییتر کلیپی از خود در حال شلیک یک سلاح گرم خودکار منتشر کرد.

  • Rittenhouse این ویدئو را با عنوان “بیا و آنها را بگیر، جو” در توییتر منتشر کرد. به نظر می‌رسد این ویدیو نشان می‌دهد که ریتن‌هاوس در حال شلیک گلوله‌هایی از یک سلاح خودکار در حالی که در یک محدوده شلیک است.