نیروی انتظامی در حیاط خلوت خود مشکل افراطی دارد

اگر FBI و وزارت دادگستری واقعاً می‌خواهند از آژانس‌ها و افسران خود در برابر حملات خشونت‌آمیز محافظت کنند، در نهایت باید با برتری‌طلبان سفیدپوست و افراط‌گرایان خشن MAGA که در مجریان قانون وجود دارند، مقابله کنند.

مایکل جرمن، مامور ویژه سابق اف‌بی‌آی، که اکنون همکار مرکز عدالت برنان است، به من گفت که اف‌بی‌آی در دهه 1990 زمانی که او یک مأمور مخفی بود که به گروه‌های برتری‌طلب سفیدپوست نفوذ می‌کرد، از این مشکل مطلع بود. او گفت این مشکل به قدری مهم است که به عوامل اف بی آی هشدار داده می شود که تکنیک های ضدتروریسم خود را هنگام تحقیق در مورد گروه های برتری طلب سفیدپوست و شبه نظامیان به دلیل نگرانی از اینکه متحدانشان در اجرای قانون به آنها خبر بدهند، تغییر دهند. در سال 2020، آلمان گزارشی نوشت، پنهان در یک دید ساده: نژادپرستی، برتری سفیدپوستان و ستیزه جویی راست افراطی در اجرای قانون، که در آن او نتیجه می گیرد که واکنش دولت به این تهدید فزاینده علیرغم علائم هشدار دهنده و اطلاعات متعددی که توسط تحلیلگران و ماموران FBI تولید شده است، کافی نبوده است.

در یک بولتن داخلی در سال 2006، FBI در مورد نفوذ ملی گرایان سفیدپوست به پلیس برای استخدام اعضا و مختل کردن تحقیقات در حال انجام هشدار داد. در سال 2015، راهنمای سیاست مبارزه با تروریسم FBI هشدار داد که برتری طلبان سفیدپوست و گروه های شبه نظامی راست افراطی “اغلب پیوندهای فعالی را با افسران اجرای قانون شناسایی کرده اند.” در یک ارزیابی اطلاعاتی فاش شده FBI از سال 2021، بخش FBI در سن آنتونینو به این نتیجه رسید که برتری طلبان سفید و افراط گرایان راست “به احتمال زیاد به دنبال وابستگی به ارتش و مجری قانون برای پیشبرد ایدئولوژی های خود هستند.”

ما برای کاری که MAGA Brownshirts در سال 2024 انجام خواهد داد، آماده نیستیم

دکتر هایدی بیریچ، یکی از بنیانگذاران پروژه جهانی علیه نفرت و افراط گرایی، بر این باور است که آمریکا تا زمانی که اعضای سازمان سوگند نام بسیاری از ماموران فعال و بازنشسته مجری قانون را فاش نکرد، از میزان دخالت مجریان قانون در این گروه ها قدردانی نکرد. پرسنل بیریچ یک دوره آموزشی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی (USC) در مورد افراط گرایی در اجرای قانون تدریس می کند و به من توضیح داد که چرا اجرای قانون چنین زمینه مناسبی برای استخدام گروه های نفرت و شبه نظامیان است.

تصویر توسط الیزابت براکوی / دیلی بیست / گتی

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

جنبش های قدرت سفید و افراط گرایان ضد دولتی، مانند جنبش شهروندان مستقل، سابقه طولانی در هدف قرار دادن مجریان قانون فدرال دارند. برای مثال، اعتقادات برتری‌طلبان سفیدپوستان تیموتی مک‌وی باعث نفرت شدید از دولت فدرال شد که منجر به حمله تروریستی او در سال 1995 به ساختمان فدرال آلفرد پی مورا در اوکلاهاما سیتی شد که منجر به کشته شدن 168 نفر شد.

پروفسور جوزف داردا، نویسنده مقاله “سفیدی زندگی آبی: نژاد در پلیس آمریکا” در مجموعه مقالات راهنمای میدانی برای برتری سفید، به من گفت که از آنجایی که بسیاری از این موسسات و آژانس های اجرای قانون در سطح ایالتی و محلی اداره می شوند، مداخله فدرال نه تنها دشوار خواهد بود، بلکه می تواند الهام بخش دیگری نیز باشد. او هشدار داد: «دومین بار که سعی می‌کنید اصلاحات در سطح فدرال را صادر کنید، شور و شوق به وجود می‌آید و در صورت وجود، نوعی حمایت از پلیس را که قبلاً در جناح راست می‌بینیم، عمیق‌تر می‌کند».

جوامع رنگین پوست همیشه قربانی جنایات نفرت و خشونتی بوده اند که توسط برتری گرایان سفیدپوست، شبه نظامیان و افراط گرایان MAGA انجام می شود که معتقدند ما در تلاش برای «جایگزینی» آنها هستیم. ما همچنین در طول تاریخ توسط سازمان‌های مجری قانون که وظیفه آنها حفاظت و خدمت به جوامع ماست، به حاشیه رانده شده‌ایم، هدف قرار گرفته‌ایم و مورد سرکوب قرار گرفته‌ایم. هشدارها و درخواست‌های ما برای اصلاحات اغلب نادیده گرفته می‌شوند، مورد تمسخر قرار می‌گیرند یا به عنوان نفرت غیرمنطقی از پلیس توصیف می‌شوند.

با این حال، پس از حمله 6 ژانویه و آخرین تهدیدات علیه FBI، دیگر بهانه ای برای نادیده گرفتن ترور داخلی که در پشت سپر پنهان شده وجود ندارد.

از زمان جستجو و ضبط اسناد بسیار محرمانه در مار-آ-لاگو، اکوسیستم جناح راست به تقویت دروغ‌های توطئه‌آمیز دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مورد به اصطلاح «وضعیت عمیق» ادامه داده است. در نتیجه، یک هدف بزرگ در سازمان های مجری قانون وجود دارد.

متأسفانه، با توجه به اینکه بیش از 15 سال از آن مطلع بوده اند، نباید یک کودتای نافرجام برای وادار کردن FBI و DOJ به اذعان این تهدید خطرناک و رو به رشد در داخل مجریان قانون انجام می شد.

برای مثال، مارک فینچم، نماینده جمهوریخواه آریزونا، یکی از اعضای فعال Oath Keepers است و در رالی 6 ژانویه حضور داشت. داگ ماستریانو، نامزد جمهوری خواه فرمانداری پنسیلوانیا، یک ملی گرا مسیحی است که تیم امنیتی او حداقل از یک نفر تشکیل شده است که ارتباط مستقیمی با گروه شبه نظامی دارد. در ژانویه 2021، دوازده عضو گارد ملی ارتش ایالات متحده از تیم امنیتی مراسم تحلیف بایدن به دلیل داشتن ارتباط با گروه‌های شبه‌نظامی دست راستی یا انتشار دیدگاه‌های افراطی خارج شدند. دن بونگینو، یک شخصیت راست‌گرای بسیار با نفوذ که دروغ‌های بزرگ را می‌فروشد، زمانی یکی از اعضای سرویس مخفی بود. ظاهراً تیم سرویس مخفی ترامپ از قبل از تهدیدات علیه نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، مایک پنس، معاون رئیس جمهور وقت، و جو بایدن، رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور منتخب در 6 ژانویه اطلاع داشتند، اما آنها را گزارش نکردند. اوه، و آنها همچنین به طور مرموزی پیامک های 6 ژانویه خود را حذف کردند.

چیزی در ایالت دانمارک و در سازمان های مجری قانون ما پوسیده است.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

فیگلوئیزی مایل است فرآیند بررسی متمرکز تری را برای کاندیداهای افسر پلیس، از جمله ارزیابی و آموزش افسران ایالتی و محلی ببیند تا از ورود بازیگران بد به درب جلوگیری شود. او گفت: «در حال حاضر، زباله‌ها وارد می‌شوند، زباله‌ها بیرون می‌روند، و ما آنچه را که برای آن هزینه می‌کنیم، دریافت می‌کنیم. بخش هایی که این کار را به بهترین نحو انجام می دهند اغلب از جوامع مرفه هستند زیرا بودجه آنها به درستی تامین می شود. برای بررسی و شناسایی افرادی که تمایلات نژادپرستانه و نفرت‌محور دارند، به آزمایش‌های جدی، مصاحبه‌ها و پلی‌گراف‌های تخصصی نیاز داریم.»

اکنون که وزارت دادگستری و اف‌بی‌آی به هدف این جنبش نفرت‌انگیز تبدیل شده‌اند، شاید سازمان‌های مجری قانون چشمان خود را باز کنند، افراط‌گرایان را که این کشور و نهادهای آن را آلوده کرده‌اند شناسایی کنند و خانه‌شان را به شدت تمیز کنند.

این نشانه مبارکی است که وزارت دادگستری نسبت به شورشیان صرفاً به این دلیل که نشان می پوشند، نرمش نشان نمی دهد. به هر حال، وبستر تنها افسر پلیسی نبود که ساختمان کنگره آمریکا را اخراج کرد. حداقل 39 افسر پلیس از 17 ایالت بودند که در یک کودتای نافرجام علیه دموکراسی ما شرکت داشتند، که تا حدی توسط گروه های ستیزه جوی راست افراطی مانند پسران مغرور و نگهبانان سوگند سازماندهی شده بود، که رهبران آنها به اتهام توطئه فتنه انگیز متهم شده اند. سایر جرایم مربوط به نقض ساختمان کنگره ایالات متحده.

آلمانی معتقد است که راه حل واقعا آنقدرها هم پیچیده نیست. او به من گفت: «این علم موشک نیست. «روی رفتار نادرست واقعی در حال وقوع تمرکز کنید. کنش ها مشکل هستند، ایده ها مشکل نیستند.» آلمانی می گوید که وزارت دادگستری در حال حاضر اختیارات زیادی برای پیگیری نقض حقوق مدنی توسط مقامات مجری قانون دارد. آنها می توانند از ابزارهایی که در اختیار دارند استفاده کنند، اما مشکل این است که آنها این کار را نمی کنند. او گفت که برای کشف رفتار نژادپرستانه در محل کار، لازم نیست در شبکه‌های اجتماعی جستجو کنید، فقط باید به اتاق تیم بروید و بپرسید: “عوامل نژادپرست چه کسانی هستند؟” و اسامی را دریافت خواهید کرد. می توانید از جامعه بپرسید “چه کسی بیشترین آسیب را می رساند؟” و آنها به شما خواهند گفت شما می توانید به شکایات مدنی و شکایات داخلی نگاه کنید و به بازیگران بد پی ببرید. او معتقد است: «چشم بستن یک انتخاب نهادی است».

تصویر توسط الیزابت براکوی / دیلی بیست / گتی

در 15 آگوست، FBI و وزارت امنیت داخلی (DHS) در مورد افزایش تهدیدات علیه مجریان قانون هشدار دادند، به طور خاص با شناسایی «تهدیدات بیان شده متعدد و درخواست ها برای کشتن هدفمند مقامات قضایی، مجری قانون، و دولتی مرتبط با پالم بیچ. جستجو، از جمله قاضی فدرال که حکم بازرسی پالم بیچ را تایید کرد.

همانطور که در 6 ژانویه دیدیم، برخی از حامیان MAGA ترامپ و دیگر ایدئولوگ های دست راستی را به معنای واقعی کلمه می دانند و به طور جدی.

این گروه‌های خشونت‌آمیز دارای اعضایی هستند که شامل تعداد بسیار زیادی از مقامات مجری قانون، کهنه‌سربازان و نظامیان سابق است و حتی با بسیاری از مقامات منتخب جمهوری‌خواه نیز ارتباط دارند.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

با این حال، کریستوفر رای، رئیس اف بی آی، سال گذشته به قانونگذاران گفت که این دفتر زنگ خطر را در مورد این تهدید تروریستی داخلی “چند سال است که” به صدا در آورده است. فرانک فیگلیوزی، دستیار بازنشسته FBI، این احساس را تکرار می‌کند و به من گفت که FBI به عنوان دشمن MAGA ظاهر شده است، دقیقاً به این دلیل که آژانس در حال تحقیق در مورد نگهبانان سوگند، گروه‌های شبه‌نظامی خشن و «پادشاه» آنها – دونالد ترامپ – است.

اخیراً یک مرد پنسیلوانیا به نام آدام بیس به ارسال چندین تهدید علیه اف بی آی در شبکه های اجتماعی متهم شد. یکی دیگر از حامیان ترامپ، ریکی شیفر، پس از تلاش برای نفوذ به دفتر میدانی اف‌بی‌آی در سینسیناتی با یک AR-15 و یک تفنگ میخ‌کوبی هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد. شیفر، کهنه سرباز نیروی دریایی، توسط FBI شناخته شده بود که با گروه های افراطی راست افراطی ارتباط داشت. او همچنین در حمله 6 ژانویه به کنگره همراه با هزاران نفر دیگر از حامیان ترامپ، از جمله توماس وبستر، افسر سابق پلیس نیویورک، که به اتهام حمله به یک پلیس دیگر در ساختمان کنگره محکوم شد، حضور داشت. برای جنایات او، وزارت دادگستری به تازگی اعلام کرد که به دنبال طولانی ترین مجازات تا کنون برای یک متهم 6 ژانویه است: 17.5 سال.

نگران نباشید، دموکرات ها بیدار باش

دکتر بیریچ گفت: «پلیس ها به آنها مشروعیت می دهند. «پلیس ها به عنوان رهبران جامعه دیده می شوند. آنها همچنین محافظه کارتر از افراد عادی دیده می شوند. آنها کسی هستند که می توانند استخدام بیشتری را به همراه داشته باشند. آنها به نوعی شبیه به کهنه سربازان هستند که همان بدبختی را دارند.»

متأسفانه FBI در مورد پوسیدگی در خانه خود اظهار نظر نکرده است. پس از 6 ژانویه و گزارش فاش شده سال گذشته، جیمی راسکین، نماینده دموکرات، آژانس را متهم کرد که در ابتدا مدعی بود هیچ مدرکی دال بر نفوذ نژادپرستانه در مجریان قانون وجود ندارد. راسکین در بیانیه‌ای نوشت: «شکست اف‌بی‌آی در همسویی با مردم آمریکا در مورد نفوذ سازمان‌یافته نژادپرستانه به مجریان قانون، عواقب خطرناک و مرگباری دارد.»

دکتر بیریچ مایل است “سیاست از بالا به پایین” را ببیند که در نهایت با این تهدید مقابله کند. با بیش از 18000 آژانس مجری قانون در ایالات متحده، که هر کدام با سیاست های متفاوتی همراه هستند، او معتقد است که اجرای و نظارت فدرال بسیار دشوار خواهد بود. برای او، ابتکارات در سطح ایالتی امید بیشتری ایجاد می کند. اما حتی در آنجا، موانع راه باقی مانده است. تلاش اخیر برای ممنوعیت حضور پلیس در گروه‌های نفرت‌انگیز شکست خورد، زیرا توافقی در مورد تعریف گروه‌های نفرت وجود نداشت. با این حال، دکتر بیریچ معتقد است که ریشه‌کن کردن پلیس‌های افراطی «باید اولویت اصلی» باشد، زیرا آنها همان جوامعی را تهدید می‌کنند که قرار است از آنها محافظت کنند و به آنها خدمت کنند، و در حال حاضر «ما هیچ سیستمی برای مقابله با آن نداریم».

فیگلیوزی گفت: «اف‌بی‌آی نشان‌دهنده سرعت‌گیر غول‌پیکری است که آن‌ها می‌خواهند ایجاد کنند، جامعه‌ای اقتدارگرا و ملی‌گرای سفیدپوست، ضد دموکراتیک و رئیس‌جمهور بسیار قدرتمندی». و آنها افراد قهوه ای را نمی خواهند و می خواهند جلوی هر نوع مهاجرت را بگیرند. اف بی آی مانع است. آنها کلانتر محلی را تحمل می کنند زیرا به او رای می دهند، اما نمی خواهند آژانس های فدرال از گردن آنها نفس بکشند.

من از آلمانی پرسیدم که چرا وزارت دادگستری و اف‌بی‌آی اغلب در حین تحقیق و پیگرد تهاجمی جنگ علیه تروریسم که هموطنان آمریکایی را صرفاً به خاطر مسلمان بودن به مظنون تبدیل می‌کردند، روی این تهدید چشم پوشی می‌کردند. آلمانی پاسخ داد: «اف‌بی‌آی یک سازمان عمدتاً مردانه سفیدپوست باقی می‌ماند – این تصادفی نیست. سوگیری ساختاری و صریح هر دو در سیستمی وجود دارد که عمدتاً از افراد سفیدپوست و نهادهای سفیدپوست محافظت می‌کند در حالی که افراد غیرسفیدپوست را به عنوان نهادهایی برانداز می‌بیند. او گفت که این تا حدی توضیح می‌دهد که چرا مدیران FBI ترجیح می‌دهند گروه‌های دیگر، یعنی مسلمانان، گروه‌های معترض به رهبری رنگین پوستان، و گروه‌های ضد نژادپرست و ضد فاشیست را هدف قرار دهند، حتی اگر تروریسم برتری‌طلب سفیدپوست اکنون تهدید شماره یک تروریستی در آمریکا است.

آن عواقب خطرناک و مرگبار اکنون به درگاه آنها می رسد – به معنای واقعی کلمه.