قاضی نشان می دهد که ممکن است درخواست ترامپ برای یک استاد ویژه برای بررسی اسناد ضبط شده در مار-آ-لاگو را بپذیرد

یک قاضی در روز شنبه اعلام کرد که او تمایل دارد به این درخواست پاسخ دهد.

  • کانن که توسط ترامپ منصوب شده بود، به وزارت دادگستری دستور داد تا فهرست «جزئیات بیشتری» از اقلام بازیابی شده از اقامتگاه ترامپ در فلوریدا در جریان جستجو و اطلاعاتی درباره وضعیت بررسی‌های فعلی مواد، از جمله «بازبینی فیلتر» ارائه کند. تیمی که در حال بررسی اسنادی است که توسط امتیاز وکیل-مشتری محافظت می شود.

    دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، برج ترامپ را ترک می کند تا با لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک برای تحقیقات مدنی در 10 اوت 2022 در شهر نیویورک ملاقات کند.جیمز دوانی / تصاویر جی سی

    • آیلین کانن، قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده، در دستوری کوتاه، از “قصد اولیه خود برای انتصاب استاد ویژه در این پرونده” نوشت و افزود که نباید به عنوان تصمیم نهایی او به اشتباه تعبیر شود.

      این شکایت همچنین وزارت دادگستری را به رفتار ناعادلانه با ترامپ متهم کرد.

    یک قاضی روز شنبه اعلام کرد که احتمالاً به درخواست دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا مبنی بر اینکه یک فرد خارجی منصوب شده توسط دادگاه بازبینی اسناد ضبط شده توسط وزارت دادگستری در مار-آ-لاگو را در اوایل ماه جاری بپذیرد.

    کانن همچنین از تیم ترامپ خواست تا به فهرست دقیق جدید وزارت دادگستری از مواد توقیف شده پاسخ دهند و هر دو طرف انتظارات خود را برای نقش استاد ویژه در این پرونده توضیح دهند. او جلسه استماع را برای پنجشنبه برنامه ریزی کرد.

    در جریان بازرسی مار-آ-لاگو در 8 آگوست، FBI جعبه هایی از مواد را که برخی از آنها بسیار طبقه بندی شده بودند، کشف کرد. وزارت دادگستری در حال بررسی نقض احتمالی قوانین مربوط به رسیدگی به اسناد دولتی است.

    ترامپ شکایتی را تنظیم کرد و از یک فرد خارجی منصوب شده توسط دادگاه خواست تا اسناد مار-آ-لاگو را بررسی کند.

  • دونالد ترامپ در حالی که باد موهایش را وزش می دهد، هنگام ورود به ماشینی در منهتن که در مسیر استیضاحش نزد دادستان کل نیویورک بود، انگشت شست را به صدا در می آورد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    ترامپ روز دوشنبه شکایتی را تنظیم کرد و از دادگاه درخواست کرد که بازبینی اسناد توسط وزارت دادگستری را مسدود کند و یک استاد ویژه را برای “حفاظت از یکپارچگی اسناد ممتاز” یا فیلتر کردن اسناد محافظت شده توسط امتیاز اجرایی تعیین کند.

    این شکایت همچنین وزارت دادگستری را به رفتار ناعادلانه با وی متهم کرد، اتهاماتی که قاضی در دستور روز شنبه خود به آنها توجه نکرد.