نظر پزشک اسرائیلی در مورد وضعیت نامناسب پوتین

بودانوف سپس گفت: “با این حال، ارزش این را ندارد که پوتین فردا بمیرد.”

همچنین بخوانید: ISW می گوید پوتین ممکن است موج دوم بسیج در روسیه را اعلام کند یا اعلان جنگ کند

در ماه مه 2022، رئیس اطلاعات نظامی اوکراین، کایرلو بودانوف، گفت که پوتین به سرطان و چندین بیماری جدی دیگر مبتلا است.

در همین حال، کریستوفر استیل افسر سابق اطلاعاتی بریتانیا مدعی شده است که پوتین به شدت بیمار است، اما دقیقاً مشخص نیست که چه چیزی.

یوآکیم گفت: «توهمات عظمت یکی از عوارض جانبی شناخته شده نوع درمان هورمونی است که او تحت آن قرار داشت.

من تقریباً 99٪ مطمئن هستم که این درست نیست. و (من بدبین هستم) نه تنها به تشخیص های پایانی که افراد در اثر آن جان خود را از دست می دهند، بلکه به هر بیماری دیگری، به جز، شاید، بیماری های اساسی به دلیل سن.»

همچنین بخوانید: اطلاعات اوکراین به پوتین هشدار می دهد که کرملین در دسترس تسلیحات اوکراینی است، درست مانند فرودگاه انگلس

الیور استون کارگردان آمریکایی که پیش از این فیلمی تبلیغاتی درباره پوتین ساخته بود نیز مدعی شده است که دیکتاتور روسیه مبتلا به سرطان است.

مقاله اصلی را در صدای جدید اوکراین بخوانید



منبع

یکی دیگر، بیماری پارکینسون، … فکر نمی کنم. من معتقدم که او سالم است. و مهم نیست که چقدر بسیاری از مردم دوست دارند میل را جایگزین واقعیت کنند، کاملاً درست نیست. و چه بسا مضر باشد، زیرا دست کم گرفتن دشمن در این شرایط ممکن است باعث آسیب شود.»

این پزشک گفت: در مورد سرطان لوزالمعده، اگر بازه زمانی را در نظر بگیریم، حتی با شیمی درمانی، حتی با بهترین گزینه های درمانی، فرد می میرد.

بریل گفت: “من آنها را باور نمی کنم.”

همچنین بخوانید: درمان برتر پزشکان غربی دلیل زنده بودن پوتین است – هوش

همچنین بخوانید: نخست‌وزیر اسپانیا می‌گوید پوتین متحدان «پنهان» بسیاری در اروپا دارد

پوتین در مراسم کریسمس در مسکو، 7 ژانویه 2023

در مصاحبه ای با رادیو NV در 29 ژانویه، بریل تایید کرد که شایعات در مورد ابتلای پوتین به بیماری های صعب العلاج و تشخیص های “پایانی” که از دور توسط رسانه های جهانی منتشر شده است را باور نمی کند.

در اواخر آوریل 2022، روزنامه انگلیسی سان نیز مقاله ای را منتشر کرد که در آن اظهار داشت پوتین سرطان دارد و به زودی تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

به عنوان مثال، او در مورد شایعات طولانی مدت مبنی بر ابتلای پوتین به سرطان لوزالمعده اظهار نظر کرد و خاطرنشان کرد که اگر این شایعات درست بودند، پوتین احتمالاً از قبل مرده بود.

روزنامه دانمارکی Berlingske، با اشاره به مصاحبه با منبعی به نام Joakim، که ظاهراً رئیس تحلیل روسیه در FE، سرویس اطلاعات دفاعی دانمارک است، در 30 دسامبر 2022 گزارش داد که دیکتاتور روسیه احتمالاً تحت تأثیر قرار داشته است. زمانی که او تصمیم به راه اندازی جنگ در اوکراین گرفت، یک دارو.

پوتین در مراسم کریسمس در مسکو، 7 ژانویه 2023

روزنامه های سراسر جهان نیز بارها گزارش داده اند که پوتین ممکن است از مراحل اولیه بیماری پارکینسون رنج می برد.

در ماه مه، نشریه آمریکایی New Lines Magazine تصاویری از یک الیگارشی نزدیک به کرملین به دست آورد که می گوید پوتین به سرطان خون مبتلا است.