متحد Meadows قرار است به جرم کمک مالی غیرقانونی در کمپین اعتراف کند

سوابق مالی کمپین بنت بلافاصله مشخص نمی کند که کدام کمک هایی که دادستان ها معتقدند غیرقانونی بوده است. گزارش های بنت نشان می دهد که او در پایان سال 2019 80000 دلار به خود وام داده و بخشی از آن را پس داده است. در گزارش او مبنی بر خاتمه دادن به کمیته سیاسی خود، هیچ تراز معوقی ذکر نشده است.

بر اساس اسناد دادگاهی که به تازگی منتشر شده است، یکی از دوستان خانوادگی مارک میدوز پذیرفته است که به دلیل پذیرش مشارکت غیرقانونی در مبارزات انتخاباتی در جریان انتخابات ناگوار سال 2020 برای جانشینی رئیس دفتر سابق کاخ سفید ترامپ در کنگره، اعتراف کند.

لیندا بنت که در مبارزات انتخاباتی مقدماتی جمهوری‌خواهان در سال 2020 به مدیسون کاتورن شکست خورد، بر اساس اسناد اتهامی که توسط دادستان‌ها ثبت شده بود، کمکی از یکی از اعضای خانواده‌اش بیش از 25000 دلار پذیرفت. بر اساس مقالاتی که توسط متیو گریوز، دادستان ایالات متحده و کوری آموندسون، رئیس بخش صداقت عمومی وزارت دادگستری امضا شده است، این کمک “به نام شخص دیگری” داده شده است.

مارک میدوز به دلیل نقشش در تلاش های دونالد ترامپ برای براندازی انتخابات 2020 با نظارت قانونی شدیدی مواجه است. دادستان های واشنگتن و جورجیا در حال بررسی این تلاش و همچنین نقش برخی از متحدان نزدیک ترامپ هستند.



منبع

قوانین مالی کمپین، کمک های فردی کمپین را برای چرخه انتخابات 2020 به 2800 دلار در انتخابات مقدماتی و 2800 دلار در کل برای مجموع 5600 دلار در آن دوره کمپین محدود کرد. با این حال، نامزدها می توانند کمک های مالی نامحدود یا وام های خود را به کمپین های خود اختصاص دهند.

بنت بلافاصله به پیام‌هایی که به دنبال نظر بودند پاسخ نداد. وکیل مارک میدوز نیز بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

میدوز پس از استعفا از کرسی خود برای پیوستن به کاخ سفید ترامپ، از بنت برای جایگزینی او در کنگره حمایت کرد تا اینکه در انتخابات مقدماتی به کاوثورن باخت. رئیس جمهور وقت دونالد ترامپ نیز از بنت در انتخابات مقدماتی حمایت کرد و جمهوری خواهان در کارولینای شمالی نگران بودند که تلاش تهاجمی میدوز برای هدایت صندلی خود به یک متحد نتیجه معکوس بدهد.

دبی همسر میدوز در مبارزات انتخاباتی در حمایت از بنت فعال بود و میدوز به نزدیکی همسرش با بنت اشاره کرد تا بر حمایت او از ترامپ تاکید کند.

جزئیات در مورد این ادعا پراکنده بود. دادستان ها از قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده، کریستوفر کوپر، روز دوشنبه خواستند تا جلسه استماع بنت را تعیین کند تا رسماً در دادگاه فدرال واشنگتن دی سی به توافقنامه دادخواست وارد شود، اما آنها نشان دادند که او مدارک را امضا کرده است.