نظر: ناگهان ایالات متحده با مشکلی روبرو می شود که فکر می کردیم حل کرده ایم: کار بی رویه کودکان

تصور زمان بدتری برای لغو محدودیت‌های کار کودکان دشوار است، حتی با وجود اینکه برخی از قانون‌گذاران می‌گویند این اقدامات لازم است زیرا بسیاری از کسب‌وکارها برای یافتن کارگر کافی با مشکل مواجه هستند. گزارش اخیر نیویورک تایمز حاکی از آن است که کودکان (برخی از آنها در سن 12 سالگی) به طور غیرقانونی در کارخانه ها کار می کنند، برخی از شرکت های تامین کننده مانند جنرال موتورز، فورد، والمارت، تارگت و هول فودز.

موانع متعددی برای اجرای موثر قانون کار کودکان وجود دارد: بسیاری از نوجوانان از شناسنامه های جعلی استفاده می کنند، بازرسان وزارت کار در بسیاری از ایالت ها می گویند که دفاتر آنها به شدت کم کار است، و سیل نوجوانان مهاجر بدون همراهی که از مرز عبور می کنند و به دنبال یافتن شغل ناامید هستند.

در ماه فوریه، وزارت کار ایالات متحده جریمه 1.5 میلیون دلاری برای Packers Sanitation Services، یک پیمانکار نظافتی که بیش از 100 کارگر 13 تا 17 ساله را به طور غیرقانونی برای تمیز کردن 13 کارخانه فرآوری گوشت در هشت ایالت استخدام کرده بود، محکوم کرد. این نوجوانان اغلب در شیفت های شبانه کار می کردند و برخی از آنها در اثر استفاده از مواد شوینده خطرناک آسیب دیدند. وزارت کار می گوید که مشکل کار کودکان در حال افزایش است. در سال گذشته، بیش از 3.5 برابر تعداد افراد زیر سن قانونی به طور غیرقانونی در سال 2015 به کار گرفته شده است.

کانی رایان، مدیر اجرایی اتحاد بین ادیان آیووا، به قانونگذاران گفت: «آیا تصاویر کودکان در تولید و سایر کارهای خطرناک اوایل دهه 1900 را به خاطر دارید؟ دلیلی وجود دارد که جامعه ما گفته است که کار کردن در آن شرایط نامناسب است.»

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



منبع

نوجوانانی که به مدت پنج، 10، 15 ساعت در هفته در مشاغل ایمن کار می کنند، می توانند تجربیات ارزشمندی داشته باشند. آنها می توانند مسئولیت پذیری، وقت شناسی و سایر مهارت ها را بیاموزند. اما عقب انداختن قوانین به طوری که آنها بتوانند شش ساعت در روزهای مدرسه یا تا ساعت 11 شب کار کنند، می تواند عواقب منفی گسترده تری داشته باشد. مهم است که نوجوانان زمان کافی برای مدرسه، ورزش و سایر فعالیت ها و زمان کافی با دوستان و خانواده و برای خواب داشته باشند.

سارا هاکبی سندرز، فرماندار آرکانزاس اخیراً قانونی را امضا کرده است که بر اساس آن شرط لازم برای دریافت اوراق کار برای افراد 14 و 15 ساله قبل از شروع به کار حذف می شود. (ال دراگو / آسوشیتدپرس)

ایالات متحده با کمبود نیروی کار مواجه است، اما ما باید مراقب باشیم که این سوراخ را با جوانان 14 و 15 ساله ببندیم. (برخی از افرادی که تلاش می‌کنند تا نوجوانان جوان‌تر طولانی‌تر و دیرتر کار کنند، همان افرادی هستند که با اجازه دادن به مهاجران بیشتر مخالف هستند که می‌توانند برخی از این مشاغل خالی را پر کنند.)

همه اینها حاکی از نیاز به حفظ قوانین کار کودکان و تشدید اجرای آن است. متأسفانه اقدام برای تسهیل چنین قوانینی – تلاشی که مدتها توسط برادران کوچ آزادیخواه و شبکه آنها حمایت می شد – پیامی قوی به کارفرمایان می فرستد که استخدام نوجوانان جوان خوب است. این اقدامات قانونی می‌تواند کارفرمایان را برای نادیده گرفتن مقررات کار کودکان بیشتر جسارت کند.

در آرکانزاس، فرماندار سارا هاکبی سندرز قانونی را امضا کرد که این شرط را لغو می کند که افراد 14 و 15 ساله قبل از شروع به کار ابتدا برگه های کاری دریافت کنند. مجلس سنای ایالت اوهایو با اکثریت آرا به جوانان 14 و 15 ساله اجازه کار تا ساعت 9 شب در روزهای مدرسه را داد. در مینه‌سوتا، قانون‌گذاران جمهوری‌خواه برای اجازه دادن به جوانان 16 و 17 ساله در کارگاه‌های ساخت‌وساز، و در آیووا، اجازه دادن به جوانان 16 و 17 ساله برای سرو نوشیدنی‌های الکلی در بارها فشار می‌آورند.

فشار برای تسهیل مقررات کار کودکان در زمان وحشتناکی انجام می شود زیرا دانش آموزان مدارس ایالات متحده در طول همه گیری از نظر تحصیلی به عقب رفتند. بسیاری از مطالعات نشان داده‌اند که دانش‌آموزانی که 20 ساعت یا بیشتر در هفته کار می‌کنند، احتمال ترک تحصیل و کاهش نمراتشان بیشتر است، البته ناگفته نماند که آنها اغلب برای انجام تکالیف مدرسه خیلی خسته هستند یا در کلاس بیدار می‌مانند.

به طور ناگهانی قانونگذاران در چندین ایالت عجله دارند تا قوانین کار کودکان را تسهیل کنند تا کار نوجوانان در ساعات طولانی تر، ساعات دیرتر و مشاغل خطرناک تر آسان تر شود.

دفتر سندرز استدلال می‌کند که قوانین آرکانزاس – حتی با قوانین ساده‌شده جدید – برای ارائه حفاظت کافی از کارگران جوان بسیار قوی است. (حامیان قانون جدید گفتند که گرفتن برگه های کار بسیار دردسرساز است.) اما برخی از مدافعان رفاه کودکان و کار، شاید به یاد عکس های لوئیس هاین در اوایل قرن بیستم از کودکانی که در معادن و کارخانه ها زحمت می کشند، نگران هستند که ملت در حال عقب نشینی است. در مورد قوانین کار کودکان که برای نسل ها وجود داشته است.

فرماندار سارا هاکبی سندرز، آرک، هنگام ارائه پاسخ جمهوری خواهان به سخنرانی رئیس جمهور بایدن در مورد وضعیت اتحادیه، سه شنبه، 7 فوریه 2023، در لیتل راک، آرک (آل دراگو/ بلومبرگ، پول) صحبت می کند.

ترک تحصیل می تواند به چشم انداز اقتصادی بدتری منجر شود. متوسط ​​درآمد هفتگی افراد ترک تحصیل در دبیرستان تنها 626 دلار در سال 2021 بود که 23 درصد کمتر از 809 دلاری است که فارغ التحصیلان دبیرستان (بدون دانشگاه) به دست آورده بودند. کارگرانی که مدرک لیسانس دارند 1334 دلار در هفته درآمد دارند که بیش از دوبرابر دستمزد افرادی است که از دبیرستان بازمانده اند.

استخدام افراد 14 تا 17 ساله بیشتر و اجازه دادن به آنها برای ساعات طولانی کار ممکن است در کوتاه مدت به برخی از مشاغل کمک کند. اما می‌تواند تمرکز و انرژی این نوجوانان را از مدرسه دور کند و احتمال ترک تحصیل و در نهایت تبدیل شدن به کارگران کم‌درآمد و کم‌بازده را افزایش دهد. چنین کاهشی در عملکرد آموزشی نه تنها برای آینده این نوجوانان بد خواهد بود، بلکه می تواند در درازمدت به اقتصاد کلی آمریکا نیز آسیب برساند.

استیون گرین هاوس، محقق ارشد بنیاد قرن، نویسنده کتاب «Beaten Down، Worked Up: گذشته، حال و آینده کار آمریکایی