با پچ، سگی که پس از تصادف مرگبار صاحبش، خودش را به خانه رساند، آشنا شوید

پچ

اداره بهداشت در تلاش است تا نزدیکان پچ را پیدا کند.

به گفته اداره پلیس مترو نشویل، روز چهارشنبه، 22 مارس، پچ با صاحبش در ریو ویستا درایو در مدیسون در حال قدم زدن بود که در اثر برخورد با دویدن مجروح شد.

پیترز گفت که گروه های مختلف نجات علاقه مند به پذیرش پچ هستند.

پیترز گفت: واضح است که این یک تجربه آسیب زا برای او بود، بنابراین ما سعی می کنیم تا جایی که می توانیم به او زمان و فضای بیشتری برای رفع فشار بدهیم.

پیترز گفت: “در حال حاضر چیزی که ما روی آن تمرکز کرده ایم مراقبت از او و ارائه حمایت است… ما به او عشق و مراقبت زیادی می دهیم.”

این مقاله در اصل در نشویل تنسی ظاهر شد: چرا این سگ شجاع در انتظار پذیرش در نشویل است



منبع

پچ به یک خانه جدید نیاز دارد.

اگرچه پچ به بقیه سگ ها در Metro Animal Care and Control معرفی نشده است، او روابط خود را با کارکنان ایجاد کرده است.

مت پیترز، سخنگوی اداره بهداشت عمومی مترو، گفت که پچ با توجه به شرایط، وضعیت خوبی دارد.

او 50 ساله بود و بینایی ضعیفی داشت.

پس از این حادثه، افسران MNPD پچ را در جلوی درب مجتمع آپارتمانی مجاور که او و صاحبش در آن زندگی می کردند، پیدا کردند. او ظاهراً به دنبال تصادف به خانه رفت…

با این حال، اگر در عرض یک هفته هیچ خانواده ای پیدا نشود یا نتوانند او را بپذیرند، پچ ارزیابی می شود تا مشخص شود که آیا می توان او را برای فرزندخواندگی قرار داد یا با یک گروه نجات مطابقت داد.

پچ

چشم‌های قهوه‌ای لطیف با تکه‌ای قهوه‌ای روی چشم چپ او، این نام برای پچ، سگی از نژاد مخلوط در مراقبت و کنترل حیوانات مترو مناسب است.

دیانا لیوا اخبار داغ/پرطرفدار را برای The Tennessean پوشش می دهد. از طریق ایمیل [email protected] با او در ارتباط باشید یا او را در توییتر به آدرس @_leyvadiana دنبال کنید.