نزاع پولی که می تواند جنگ صلیبی ضد پوتین را ویران کند

مدیر عامل Raytheon گرگ هیز

نیکلاس کام / گتی

” data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/8tPM2IPgJB9EdILZlR.7Aw–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNQ–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/u6zQHExCwyeonmEsOkmGhw–~B/aD0wO3c9MDthcHBpZD15dGFjaHlvbg–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/a71264dccd1ed1a3b2fa66c8c50c27b2″/>

و حرکات «خوش‌نیت» وقتی نیروهای روسی آماده به نظر می‌رسند که آماده هستند تا اوکراینی‌ها را بکوبند و تا زمانی که آنها شکست بخورند، بی‌خطر است. سفیر کارپنتر با روزنامه دیلی بیست به اشتراک گذاشت که ارزیابی کنونی ایالات متحده این است که پوتین هنوز برنامه هایی برای تصرف کل اوکراین دارد.

رئیس جمهور جو بایدن هنگام ملاقات با ینس استولتنبرگ دبیر کل ناتو در مادرید، اسپانیا، با اعضای مطبوعات صحبت می کند.

دنیس دویل/گتی

” data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/vpELm8DE.LdgwjueaGOh8g–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNQ–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/W9bXLHLiyATQl.bZfHMC3A–~B/aD0wO3c9MDthcHBpZD15dGFjaHlvbg–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/9c5ee727d201c7c374a747787e80b4f1″/>

نگرانی‌ها در مورد اینکه آیا ایالات متحده می‌تواند به اندازه کافی از دفاع نظامی اوکراین حمایت کند و در عین حال ذخایر کافی را در داخل کشور حفظ کند، افزایش یافته است، درگیری‌های دیگری برای شروع (مثلاً با چین، کره شمالی یا ایران) بود که دولت بایدن ممکن است نیاز به رفع آنها داشته باشد. .

بایدن گفت: «ما به اوکراین پایبند خواهیم بود – و تمام اتحاد با اوکراین – تا زمانی که در واقع مطمئن شویم که آنها در اوکراین از روسیه شکست نخواهند خورد.»



<div class="inline-image__caption">
<p>تونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا این هفته در یک رویداد شورای آتلانتیک در حاشیه ناتو گفت که پوتین هیچ نشانه ای از علاقه به مذاکره یا عقب نشینی نشان نمی دهد.</p>
<p

<figcaption class=تصویرسازی عکس توسط کلی کامیرو / The Daily Beast / Getty

ایالات متحده قبلاً حدود یک سوم ذخایر Javelins، حدود 6500 موشک و بیش از 1400 موشک استینگر این کشور را به اوکراین متعهد کرده است. کنگره بسته ای به ارزش 8.7 میلیارد دلار را برای جبران خسارات قبلی به تصویب رساند، اما ممکن است بیشتر مورد نیاز باشد.

سناتور جان کورنین (R-TX) هشدار داد که در هفته های آینده، کشورهای اروپایی باید بسیار بیشتر برای کمک به اوکراین انجام دهند، به ویژه با توجه به اینکه این قاره آنها است و اگر اوکراین این کار را انجام ندهد، آنها بعدی خواهند بود.

در حالی که در مورد اینکه چه کسی هزینه رشد را پرداخت می کند، در حال حاضر نیروهای اوکراینی به تقویت نیاز دارند. سرتیپ اوکراینی ولدیمیر کارپنکو در اوایل این ماه تخمین زده شد که برخی از واحدهای نیروهای مسلح اوکراین متحمل خساراتی شده اند که تقریباً 50 درصد تجهیزات آنها را تحت تأثیر قرار داده است. بر اساس ارزیابی روز چهارشنبه سرویس تحقیقات کنگره، اوکراین از این هفته به کمک تانک ها، نفربرهای زرهی و سیستم های توپخانه نیاز دارد.

نگرانی‌ها در مورد ذخیره‌سازی در پایگاه صنعتی دفاعی نیز شروع شده است. گرگ هیز، مدیرعامل ریتون، در آخرین تماس سه ماهه خود به سرمایه گذاران اطلاع داد که شرکت او با “ذخیره بسیار محدودی از مواد برای تولید استینگر” مواجه است و ممکن است تولید تا سال 2023 یا 2024 نتواند افزایش یابد.



<div class="inline-image__caption">
<p>شاهین که در حال حاضر در حال حاضر به سر می برد، گفت: «ما می دانیم که وضعیت در میدان چقدر مخاطره آمیز است و ایالات متحده و متحدان ما باید به انجام هر کاری که می توانیم برای اطمینان از اینکه اوکراینی ها برای نجات جان افراد و دفاع از خود در برابر تهاجم روسیه نیاز دارند، ادامه دهند. رهبری یک هیئت دو حزبی کنگره در نشست سران ناتو.  جنگ مرگبار پوتین در اوکراین فقط مربوط به اوکراین یا حتی اروپا نیست، بلکه به سرنوشت دموکراسی‌ها در سراسر جهان در نبرد علیه استبداد می‌پردازد.  ضروری است که ما به درخواست‌های کمک‌های شرکای اوکراینی خود گوش دهیم و اطمینان حاصل کنیم که کمک‌ها به سرعت برای نجات جان اوکراینی‌ها ارائه می‌شود.»</p>
<figure class=


<div class="inline-image__caption">
<p>مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید.  اکنون مشترک شوید.</p>
</div>
<p><br />
<br /><a href=منبع

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

و آنها به تنهایی نمی توانند این کار را انجام دهند.

Sen. جین شاهین

کریس مدالونی / گتی

” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/FdjTLRdGP5BzfmqudFyjBA–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNQ–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/bTV3fK1KHHOIjutCXrJ6hg–~B/aD0wO3c9MDthcHBpZD15dGFjaHlvbg–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/06331cc1a1ea2f34326e43b93e1abba0″ class=”caas-img”/>

به گفته مارک کانسیان، رئیس سابق بخش ساختار نیرو و سرمایه گذاری در دفتر مدیریت و بودجه، جایی که او روی استراتژی بودجه پنتاگون و بودجه جنگ کار می کرد، برخی از اعداد احتمالاً خدمات را نگران می کند.

“ما احتمالاً به اندازه ای که در این مرحله راحت ارسال کرده ایم، ارسال کرده ایم.”

بسیاری بر این باورند که برای دادن فرصت جنگ به اوکراین، این باید تغییر کند.

تصویرسازی عکس توسط کلی کامیرو / The Daily Beast / Getty

رئیس جمهور جو بایدن هنگام دیدار با ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو در مادرید اسپانیا با خبرنگاران صحبت می کند.

اروپا می گوید که اوکراین را دوست دارد، اما به اندازه ای نیست که آنها را به باشگاه بپیوندد

بلینکن گفت: «ما هیچ علاقه ای از سوی ولادیمیر پوتین برای مشارکت در هر نوع ابتکار دیپلماتیک معنی دار ندیده ایم.

دنیس دویل/گتی

در این میان، جنگ قرار است ادامه یابد، زیرا نیروهای روسیه و اوکراین به نبرد بر سر شهرهای شرق و جنوب اوکراین ادامه می دهند. نیروهای روسی روز پنجشنبه از جزیره مورد مناقشه مارها یا جزیره زمینی عقب نشینی کردند و به طور غیرقابل قبولی ادعا کردند که این یک ژست «حسن نیت» برای نشان دادن اینکه آنها در واقع تلاش نمی کنند مانع صادرات غذا شوند. اما وحشیگری ارتش پوتین همچنان ادامه دارد: نیروهای روسی موشک هایی را علیه اهداف غیرنظامی شلیک کرده اند و در آخر هفته گذشته کیف و یک مرکز خرید را در روز دوشنبه هدف قرار داده اند و تلفات متعددی برجای گذاشته اند.

برخی از قانونگذاران بر این باورند که اکنون که فنلاند و سوئد به ناتو می‌پیوندند، تقسیم بار بیشتر می‌تواند شروع به کار کند. به گفته میچ مک کانل، رهبر جمهوریخواه سنا (R-KY) پس از دیدار ماه گذشته از سوئد و فنلاند، الحاق آنها ممکن است به کاهش برخی از فشارها بر ایالات متحده برای پرداخت هزینه اوکراین کمک کند.