ناتالی پورتمن می‌گوید که احساس می‌کرد «غریبی» سعی می‌کند در مجموعه «ثور: عشق و تندر» جا بیفتد.

(LR): ناتالی پورتمن در نقش مایتی ثور و کریس همسورث در نقش ثور در «ثور: عشق و تندر» استودیو مارول.Jasin Boland/Marvel Studios

  • اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

پورتمن ادامه داد: “اما آنها فقط بهترین افراد هستند، و همچنین من کریس و تسا را ​​از کارهای قبلی با هم به خوبی می شناسم و همچنین قبلا دو بار فیلم “ثور” را بازی کرده بودم. بنابراین آشنایی و راحتی زیادی در آن وجود داشت. آن دنیا هم، اما این ترکیب عجیب و غریب از کهنه سرباز بودن و تازه وارد بودن در همان زمان بود. من در ابتدا آنجا بودم. اما در عین حال، شما خارجی این گروه هستید.”

این تجربه برای پورتمن کاملاً جدید نبود زیرا او با همسورث در فیلم‌های قبلی «ثور» و تامپسون در فیلم «نابودی» در سال ۲۰۱۸ کار کرده است.

«ثور: عشق و تندر» از جمعه در سینماها اکران می‌شود.

پورتمن افزود که او هم احساس “کهنه سرباز” و “تازه کار” می کند.

پورتمن همچنین به Vogue گفت که “صحنه های مورد علاقه” او زمانی بود که با تامپسون کار کرد.

(LR) Korg (Taika Waititi)، Mighty Thor (Natalie Portman)، Valkyrie (Tessa Thompson) و Thor (Chris Hemsworth) در تریلر “Thor: Love and Thunder”.استودیو مارول

ستاره مارول گفت: «این خیلی عجیب است وقتی چیزی بسیار آشنا باشد، اما در عین حال، شما به نوعی بچه جدید هستید. چون کریس و تسا و تایکا روی «راگناروک» با هم کار کرده بودند، و خیلی موفقیت آمیز بود و به نظر می‌رسید که همه آنها دوباره به هم می‌پیوندند و من تازه وارد بودم و سعی می‌کردم بفهمم که چگونه با هم هماهنگ شوم.»

ناتالی پورتمن در نقش مایتی ثور و کریس همسورث در نقش ثور در فیلم
پورتمن می‌گوید: «این عشق و شراکتی که در زندگی واقعی داریم وجود دارد که فکر می‌کنم در صحنه‌های ما با هم ظاهر می‌شود. من فکر می‌کنم که بازتاب آن نوع خواهرخواندگی روی صفحه نمایش، منعکس‌کننده تجربه واقعی ما در صحنه فیلم‌برداری بود، جایی که خیلی خوب بود که بتوانم به دوست دخترم نگاه کنم و بگویم: اینجا چه خبر است! من احساس می‌کنم. این، آیا شما هم این احساس را دارید؟ فقط کسی که بتوانید با او بخندید و در محل کارتان با او صحبت کنید.”

با این حال، این بازیگر خاطرنشان کرد که احساس می‌کند باید «پیدا کند که چگونه با آن سازگار شود» زیرا بازیگران او، کریس همسورث و تسا تامپسون، و کارگردان تایکا وایتیتی، همگی در فیلم قبلی «ثور»، «راگناروک» با هم کار کرده‌اند.

بازیگران و کارگردان پورتمن همگی بدون او روی «ثور: راگناروک» در سال 2017 کار کرده بودند.

  • این فیلم که روز جمعه در سینماها اکران می‌شود، اولین حضور کامل پورتمن در یک فیلم مارول پس از «ثور: دنیای تاریک» در سال 2013 است. او برای تبدیل شدن به یک قهرمان مناسب است.

    جین فاستر و ثور در «ثور: عشق و تندر».

    ناتالی پورتمن گفت که احساس می کند “بچه جدید” در حال فیلمبرداری “ثور: عشق و تندر” است.

  • ناتالی پورتمن گفت که وقتی برای اولین بار به مجموعه فیلم “ثور: عشق و تندر” پیوست، احساس “غریبی” بودن را داشت.

    پورتمن به ووگ استرالیا گفت که بازگشت به دنیای سینمایی مارول پس از تقریبا یک دهه “باورنکردنی” و “سوررئال” است.