نزاع رون دیسانتیس و دونالد ترامپ؟ نه هنوز. DeSantis با اعلام مناقصه سال 2024، رفتاری کم‌اهمیت دارد

والش گفت: «هرچه مردم بیشتر او را ببینند و بیشتر از او بشنوند، کمتر او را دوست دارند. “این مشکل اوست.”

دیسانتیس تنها نامزد جمهوری خواه نیست که تمایلی به حمله علنی به ترامپ نداشته است.

بدبینان دیسانتیس مهارت های مبارزات انتخاباتی را دلیل بزرگی برای بازگشت او به ترامپ عنوان کردند.

دیسانتیس در مورد اینکه چه ارقامی به عنوان یکی از موضوعات اصلی مبارزات انتخاباتی مطرح می شود، چیزی نگفت: مشکلات حقوقی ترامپ.

والش گفت، دسانتیس “فریبندگی و مهارت های مردمی صفر” دارد و “این در زمان اولیه اهمیت دارد”.

پرسش‌کنندگان در این رویدادها اشاره‌ای بدون نام به ترامپ کردند، اما دیسانتیس طعمه را نپذیرفت.

البته دموکرات‌ها فکر نمی‌کنند که ترامپ یا دیسانتیس می‌توانند در انتخابات عمومی پیروز شوند و نبرد داخلی در حال ظهور آنها فقط به بایدن در انتخاب مجدد کمک می‌کند.

در هر صورت، رئیس‌جمهور سابق حملات مکرر خود به فرماندار فلوریدا را به عنوان قدردانی با سابقه بد و شخصیت ضعیفی که با رأی‌دهندگان بازی خوبی نخواهد داشت، تقویت کرد.

تبلیغ دیگر، دیسانتیس را به دلیل تلاش برای شبیه شدن به ترامپ مورد تمسخر قرار می دهد و سوابق رئیس جمهور سابق در مقام ریاست جمهوری را تبلیغ می کند. “چرا ما هرگز به کلاهبرداران ترامپ بسنده می کنیم؟” راوی پرسید.

ران دیسانتیس

یکی به یاد می آورد که چگونه حمایت ترامپ به دیسانتیس کمک کرد تا در انتخابات فرمانداری فلوریدا در سال 2018 برنده شود. راوی گفت: “به جای قدردانی، اکنون دیسانتیس به همان مردی حمله می کند که حرفه او را نجات داد.”

در طول شب، ترامپ و متحدانش دیسانتیس را به دلیل نقص فنی در رویداد توییتر خود مورد تمسخر قرار دادند. وب‌سایت مدام خراب می‌شد و صدا اغلب منتشر می‌شد و این رویداد را نزدیک به نیم ساعت به تاخیر انداخت.

به نظر می‌رسد دیسانتیس در یک مقطع از مصاحبه‌ی توییتری خود به اعتراضات مداوم ترامپ در مورد شکستش در انتخابات 2020 به رئیس جمهور جو بایدن اشاره کرد و گفت: «ما باید به جلو نگاه کنیم، نه به عقب».

در هر صورت، ورود رسمی دیسانتیس به رقابت‌های انتخاباتی منجر به نبرد جمهوری‌خواهان شد که احتمالاً تعیین می‌کند که حزب چه کسی را برای ریاست جمهوری سال آینده معرفی می‌کند.

یک DeSantis تهاجمی تر؟

ترامپ و دیگر جمهوری‌خواهان نیز به دیسانتیس به دلیل مهارت‌های مبارزاتی‌اش یا فقدان آن حمله کردند. آنها به ویدئوی مبادلات ناخوشایند بین نامزد جدید و رای دهندگان احتمالی اشاره کردند.

با توجه به پیشتازی بزرگ ترامپ در نظرسنجی های جمهوری خواهان، باید دید که آیا دیسانتیس می تواند سکوت خود را حفظ کند یا خیر.

ترامپ در حمله باقی می ماند

بسیاری از دیگر نامزدهای اعلام شده یا احتمالی – از جمله نیکی هیلی، تیم اسکات و مایک پنس – به اندازه ترامپ زمان صرف انتقاد از دیسانتیس کرده اند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: نزاع رون دسانتیس و دونالد ترامپ؟ نه هنوز. DeSantis هنوز هم کم حرف است



منبع

دیسانتیس در مصاحبه ای با فاکس نیوز اظهار نظر «فرهنگ باخت» خود را تکرار کرد – اما به نام ترامپ یا دیگر مخالفان جمهوری خواه اشاره نکرد.

ران دیسانتیس

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از حضور در دادگاه بر سر پرداخت ادعایی «پول خاموش» در ملک مار-آ-لاگو در پالم بیچ، فلوریدا، در 4 آوریل 2023 صحبت می‌کند.

ترامپ و متحدانش نیز پیشتاز او را در نظرسنجی ها ارتقا دادند.

با این حال، در بیشتر موارد، دیسانتیس به رویکردی که برای ماه‌ها استفاده کرده بود، پایبند بود: ترویج سیاست‌های فلوریدا در زمینه آموزش، مهاجرت، نظم و قانون، و اقتصاد، و این استدلال که آنها باید در کل کشور اعمال شوند. .

مطمئن باشید ترامپ به نزاع با دیسانتیس ادامه خواهد داد.

دیسانتیس طی یک مصاحبه دوستانه در توییتر اسپیس گفت: “هیچ جایگزینی برای پیروزی وجود ندارد.” ما باید به فرهنگ باخت که در سال های اخیر به حزب جمهوری خواه سرایت کرده است پایان دهیم.»

هیئت منصفه شهر نیویورک ترامپ را در ارتباط با پرداخت پول به یک معشوقه سابق متهم کرده است. رئیس جمهور سابق در حال حاضر قرار است در اواخر ماه مارس، درست در میانه روند نامزدی جمهوری خواهان، محاکمه شود.

حملات ترامپ در شبکه های اجتماعی شامل تبلیغات ویدئویی ضد دیسانتیس بود.

در یکی از چندین پست ضد دیسانتیس در Truth Social، ترامپ گفت که دیسانتیس بیشتر پول خود را «قبل از اینکه تعداد نظرسنجی‌هایش کاهش یابد – جمع‌آوری کرده است – و وای (!) آیا آنها مختل شدند!»

واشنگتن – ران دیسانتیس اکنون یک نامزد رسمی جمهوری خواه برای ریاست جمهوری است، اما روز اول را صرف انتقادی خاموش از آنتاگونیست پیشرو دونالد ترامپ کرد.

ترامپ در Truth Social راه اندازی توییتر DeSantis را “یک فاجعه! کل مبارزات انتخاباتی او فاجعه خواهد بود. تماشا کنید!”

ترامپ و ویدئوها

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور اسبق ایالات متحده در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از حضور در دادگاه به دلیل ادعای