نامزد حزب جمهوری‌خواه و مدافع ضد سقط جنین که برای فرمانداری میشیگان نامزد می‌شود، گفت قربانیان تجاوز با مجبور شدن به بچه دار شدن «شفا» پیدا می‌کنند.

دیکسون گفت: “اگر شکارچی هستید، چیزی بیشتر از سقط جنین دوست ندارید. و اگر بتوانید دختری را بدون اینکه والدینش بدانند سقط جنین کنید، می توانید به او صدمه بزنید.”

به گزارش دیلی بیست، در یک کمپین در اوایل این ماه، دیکسون استدلالی نگران کننده به نفع پایان دادن به سقط جنین ارائه کرد و اظهار داشت که سقط جنین یک پناهگاه امن برای هر نوع شکارچی در آنجا ایجاد می کند.

دیکسون اوایل این ماه پس از دریافت تاییدیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، در انتخابات مقدماتی فرمانداری حزب جمهوری خواه میشیگان پیروز شد.

نامزد جمهوری خواهان میشیگان برای فرمانداری میشیگان در مصاحبه ای گفت که او معتقد است در صورت اجبار به بارداری، یک “پیوند” بین قربانی تجاوز جنسی و کودکی که در اثر تجاوز جنسی متولد شده است وجود دارد.

تودور دیکسون، نامزد حزب جمهوری خواه برای فرمانداری میشیگان، گفت که قربانیان تجاوز جنسی و کودکی که در اثر تجاوز به عنف به دنیا آمده است، می توانند یک “پیوند” ایجاد کنند.

  • گروه‌های حقوق سقط جنین مدت‌هاست هشدار داده‌اند که افرادی که مجبور به انجام بارداری ناشی از تجاوز جنسی یا تجاوز جنسی می‌شوند، ممکن است آسیب‌های بیشتری را تجربه کنند یا از مشکلات سلامتی دیگری رنج ببرند.

    تودور دیکسون در کاندیدای فرمانداری جمهوری خواه در میشیگان شرکت می کند.

    او در این مصاحبه گفت: «پیوندی که آن دو نفر ایجاد کردند و این واقعیت که از آن تراژدی شفای آن نوزاد حاصل شد، چیزی است که ما به آن فکر نمی‌کنیم.»

    تودور دیکسون به عنوان نامزد فرمانداری جمهوری خواه در میشیگان نامزد می شود.تودور دیکسون برای فرمانداری

    • او از این استدلال استفاده کرد تا توضیح دهد که چرا از یک قربانی تجاوز جنسی 14 ساله که سقط جنین می کند، حمایت نمی کند.

    • او در مصاحبه ای با فاکس 2 دیترویت گفت: «از طریق آن نوزاد شفا یافت.

    وقتی از روپ راج مجری شبکه فاکس 2 دیترویت پرسید که آیا از یک قربانی تجاوز جنسی 14 ساله برای سقط جنین حمایت می کند، نامزد نامزد تجاوز جنسی، تودور دیکسون گفت که وقت خود را صرف صحبت با کودکان قربانی تجاوز جنسی کرده است و معتقد است تولد آنها حس “شفا” را فراهم می کند. “

    او در مجله نیوزویک ادامه داد: “آن صداها – نوزادان قربانیان تجاوز – که به گوش می رسند، وقتی داستان آنها را می شنوید و حقیقت پشت آن چیست، بسیار قدرتمند می شوند. خیلی سخت است که از آنها دفاع نکنید.”

    ایزابلا زواریسه از Insider گزارش داد که دیکسون مادر چهار فرزند و یک مدافع سرسخت ضد سقط جنین است.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع