هایدی کلوم گفت که در یک سفر سالگرد با همسرش کولونوسکوپی شده است

کلوم به بایر گفت که در این سفر کولونوسکوپی کرده است و ظاهراً گفته است که آندوسکوپی هم انجام داده است. طبق گفته کلینیک مایو، کولونوسکوپی معاینه ای است که برای بررسی روده بزرگ و رکتوم استفاده می شود، در حالی که آندوسکوپی دستگاه گوارش فوقانی را بررسی می کند. هر دو روش از یک لوله بلند با یک دوربین در انتهای آن برای جستجوی تغییرات استفاده می کنند.

کلوم به شوخی گفت: «معمولاً من عکس‌هایم را از بیرون می‌گیرم، اما همه آنها در آنجا بودند.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

هایدی کلوم در مراسم جوایز موسیقی بیلبورد به همراه همسرش تام کائولیتز با لباسی زرد و دستکش های مشکی بلند عکس گرفته است.

کلوم همچنین به اشتراک گذاشت که قبل از سفر جداگانه به سنت بارتز آندوسکوپی انجام داده است.

“او پاپ کورن را در دست داشت، که من فکر می کردم قبلاً عجیب بود، مثلاً چرا من همیشه باید دستم را دراز کنم؟ چرا تو نمی رسی؟” او گفت. “من می‌روم و پاپ کورن را می‌خورم و ناگهان یک هات داگ در پاپ کورن وجود دارد – اما آن را چسبانده‌ام. هات داگ که هنوز چسبیده است.”

در حالی که کائولیتز و کلوم هیچ فرزندی با هم ندارند، این نوازنده ناپدری فرزندان کلوم با سیل است – هنری 16 ساله، یوهان 15 ساله و لو 12 ساله. سیل همچنین لنی 18 ساله، دختر کلوم و فلاویو بریاتوره تاجر ایتالیایی را به فرزندی پذیرفت.

این سوپرمدل 49 ساله خاطرنشان کرد که برای انجام کولونوسکوپی “به مهمانی” دیر رسیده است، که انجمن سرطان آمریکا توصیه می کند که به طور منظم از سن 45 سالگی شروع شود. کلوم اضافه کرد که نتایج آزمایش او عادی شد و او به سالگرد خود ادامه داد. تعطیلات با شوهر و فرزندانش در سنت بارتز.

در حالی که مدل تاریخ را “عجیب” و “به یاد ماندنی” نامید، بایر به شوخی گفت که “چیزی است که شما در مورد آن در درمان صحبت می کنید.”

هایدی کلوم گفت که در حین جشن گرفتن سالگرد ازدواجش با همسرش، در یک استراحتگاه سلامتی، کولونوسکوپی انجام داد.

Vogue France گزارش می دهد که کلوم و کائولیتز در یک مراسم خصوصی در فوریه 2019 با هم ازدواج کردند و مراسم دوم را در اوت سال بعد روی یک قایق تفریحی برگزار کردند. کلوم از سال 1997 تا 2002 با ریک پیپینو آرایشگر و از سال 2005 تا 2014 خواننده سیل ازدواج کرد.

هایدی کلوم، 49 ساله، گفت که در یک مرکز درمانی با همسرش کولونوسکوپی شده است.

  • این مدل در برنامه “Jimmy Kimmel Live!” پنجشنبه برای صحبت در مورد سفر به یاد ماندنی سالگرد.

  • هایدی کلوم و تام کائولیتز در مراسم جوایز موسیقی بیلبورد 2022 در 15 می 2022.فریزر هریسون/گتی ایماژ