نامزد حزب جمهوری‌خواه می‌گوید درخواست برای مرگ گارلند “شادانه” بود

سال بعد، او به دلیل بحث نادرست در مورد مذاکرات قرارداد معلمان از هیئت مدیره مدرسه بوفالو حذف شد، اگرچه او اظهار داشت که اظهارات در مورد اوباماها دلیل واقعی برکناری او بود.

بورا گفت: «نظر واضح است: کارل فکر نمی‌کند گارلند باید اعدام شود و وقتی به مصاحبه گوش می‌دهید، وقتی از او پرسیدند منظورش چیست، او اظهار داشت که حیله‌گر است.

کارل پالادینو، تاجر منطقه بوفالو، این اظهار نظر را در مصاحبه ای با Breitbart News در روز شنبه 13 اوت بیان کرد. در طول این مصاحبه، پالادینو از رئیس جمهور جو بایدن به دلیل آنچه که او می گوید فقدان رهبری و جدایی از دولت بود، انتقاد کرد.

بوفالو، نیویورک (AP) – یک نامزد جمهوری خواه برای کنگره در غرب نیویورک در یک مصاحبه رادیویی گفت که مریک گارلند، دادستان کل ایالات متحده، به دلیل مجوز بازرسی از خانه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، “باید اعدام شود”، قبل از اینکه بعداً در برنامه روشن شود که او جدی نبود

اف‌بی‌آی و وزارت دادگستری در روزهایی که ماموران خانه ترامپ را به عنوان بخشی از تحقیقات در مورد کشف اسناد طبقه‌بندی شده کاخ سفید بازرسی کردند، با سیل تهدیدهای خشونت‌آمیز مواجه شده‌اند.

پالادینو سابقه طولانی در اظهار نظرهای ظالمانه دارد.

مدت کوتاهی بعد در مصاحبه، متیو بویل مجری برنامه، پالادینو را تحت فشار قرار داد که منظورش از اینکه گارلند باید اعدام شود چیست.

کمپین Paladino به درخواست برای اظهار نظر در روز پنجشنبه پاسخ داد و تاکید کرد که این اظهارات جدی نبود.

پالادینو گفت: «بنابراین ما چند نفر غیر منتخب داریم که دولت ما را اداره می‌کنند، در دولت افرادی مانند گارلند، که نه تنها باید استیضاح شوند، بلکه احتمالاً باید اعدام شوند. “مرد فقط گم شده است. او یک روح گمشده است. او سعی می کند تصویری به دست آورد، و تصویر او، روش شناسی او بسیار وحشتناک است. یورش به خانه یک رئیس جمهور سابق عادلانه است – مردم سر خود را می خارند و می گویند “این پسر چه مشکلی دارد؟”

سخنگوی وزارت دادگستری بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد. FBI عموماً مسئول بررسی تهدیدات علیه دادستان کل است.

پالادینو، یک میلیونر توسعه‌دهنده املاک و مستغلات که نامزد حزب برای فرمانداری نیویورک در سال 2010 بود، با نیک لانگ‌ورثی، رئیس کمیته ایالتی جمهوری‌خواه نیویورک درگیر مبارزه اولیه نزدیک است. پالادینو توسط نماینده ایالات متحده الیز استفانیک تایید شده است.

در سال 2016، پالادینو به یک روزنامه به شوخی گفت که امیدوار است باراک اوباما، رئیس جمهور وقت آمریکا بر اثر بیماری جنون گاوی بمیرد و گفت میشل اوباما باید “به مرد بودن بازگردد” و برای زندگی با یک گوریل در غار فرستاده شود.

روز انتخابات 23 اوت است.

در طول نامزدی خود برای فرمانداری، او به دلیل ارسال ایمیل هایی حاوی جوک های نژادپرستانه و پورنوگرافی به دوستانش مورد انتقاد قرار گرفت.



منبع

“من فقط حیله گر هستم. پالادینو گفت این مرد باید از سمت خود برکنار شود. او بی کفایتی خود را نشان می دهد. او می‌خواهد چهره‌اش را در مقابل مردم نشان دهد و نشان دهد که به او توجه دارد، اما انتخاب مسائل و انتخاب روش‌شناسی او بسیار ناراحت‌کننده است.»

یکی از سخنگویان پالادینو، ویش بورا، نیز روز چهارشنبه به بوفالو نیوز گفت که پالادینو در واقع خواستار مرگ گارلند نبود.

در ماه ژوئن، او پستی در فیس بوک به اشتراک گذاشت که نشان می داد تیراندازی دسته جمعی نژادپرستانه در بوفالو بخشی از توطئه ای برای گرفتن اسلحه از مردم بوده است. در همان ماه، او به خاطر اظهارنظری که در مصاحبه‌ای انجام داده بود، عذرخواهی کرد و در آن گفت که آدولف هیتلر به دلیل توانایی‌اش در جمع کردن جمعیت، «آنگونه رهبری است که ما امروز به آن نیاز داریم».

مردی که در شبکه‌های اجتماعی گفته بود که ماموران فدرال باید «در عین حال» کشته شوند، در تیراندازی با افسران مجری قانون در اوهایو پس از تلاش برای ورود به دفتر صحرایی FBI در سینسیناتی با یک تفنگ نیمه‌خودکار جان باخت.