نامزد جمهوری‌خواه کنگره پیشنهاد می‌کند که فروشگاه‌های اسلحه برای فرار از مالیات احتمالی اسلحه، میله‌های Snickers را به قیمت تفنگ‌های تهاجمی بفروشند.

با این حال، به نظر می رسید که وبر راهی برای دور زدن نیات بایر پیدا کرده است.

وبر گفت: “راه حل ساده: فرض کنید یک AR-15 خاص 950 دلار قیمت دارد. سپس صاحبان اسلحه فروشی فقط باید یک نوار “سرگرم کننده” Snickers را به قیمت 950 دلار بفروشند.” توییت کرد.

با این حال، پیشنهاد وبر کارساز نبود. لایحه Beyer، همانطور که وجود دارد، مالیات را بر تولیدکنندگان، تولیدکنندگان و واردکنندگان اعمال می کند، به این معنی که خود فروشگاه اسلحه نمی تواند از چنین شکاف نظارتی استفاده کند.

لایحه Beyer در واقع می تواند در سنا تصویب شود، زیرا از طریق روند آشتی پیش می رود، که فقط به اکثریت ساده نیاز دارد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





Source link

سپس فروشگاه یک “مالیات غیر مستقیم 10 دلاری” دریافت می کند و از پرداخت مالیات 1000 درصدی AR-15 خودداری می کند.

این شامل فروشگاه‌ها می‌شود که یک نوار Snickers را به قیمت 950 دلار می‌فروشند در حالی که یک AR-15 را با قیمت 1 دلار می‌فروشند.

  • یکی از نامزدهای جمهوری خواه کنگره این هفته ادعا کرد که راهی برای فروشگاه های اسلحه برای دور زدن تلاش های قانونگذاران دموکرات برای اعمال مالیات 1000 درصدی بر AR-15 وجود دارد.

    یکی از نامزدهای کنگره حزب جمهوری خواه پیشنهاد کرده است که چگونه اسلحه فروشی ها می توانند مالیات 1000 درصدی بر AR-15 را دور بزنند.

  • کنگره در حال حاضر در حال کار بر روی یک بسته توسعه یافته ایمنی اسلحه جدا از مذاکرات سنا است که بر روی یک لایحه سلامت روان دو حزبی، قوانین پرچم قرمز و بررسی‌های گسترده پیشینه متمرکز است. رئیس جمهور جو بایدن همچنین خواستار اعمال محدودیت های جدید در مورد سلاح های تهاجمی در پی کشتار مدرسه تگزاس شده است.

    او به مشتری پیشنهاد کرد که آب نبات را در فروشگاه بخورد تا نتواند برای بازپرداخت 950 دلار درخواست کند.

    پیشنهاد قانونگذار دموکرات به این معنی است که یک AR-15 جدید – که در حال حاضر بین 500 دلار تا بیش از 2000 دلار قیمت دارد – می تواند مالیاتی را بین 5000 تا 20000 دلار به قیمت فروش نهایی اضافه کند. AR-15 سلاحی بود که در تیراندازی در مدرسه 24 می مورد استفاده قرار گرفت و 21 نفر را در مدرسه ابتدایی راب در Uvalde، تگزاس به ضرب گلوله کشت.

    ارول وبر، کاندیدای جمهوری خواه کنگره برای منطقه 47 کالیفرنیا، روز دوشنبه در واکنش به گزارش Insider در مورد مالیات احتمالی اسلحه، توییت کرد.

    عکس تفنگ کارابین AR-15.

    Beyer به Insider گفت: «آنچه در نظر گرفته شده است این است که یک مسیر خلاقانه دیگر برای اجرای کنترل منطقی اسلحه فراهم کند. ما معتقدیم که حق امتیاز 1000 درصدی سلاح‌های تهاجمی دقیقاً نوعی از اقدامات محدودکننده است که تأثیر مالی کافی برای واجد شرایط بودن برای مصالحه ایجاد می‌کند.»

    خود این لایحه، که دان بیر، نماینده ویرجینیا قصد دارد ارائه کند، شامل مالیات 1000 درصدی بر سلاح‌های تهاجمی است – اقدامی که احتمالاً دسترسی را بدون ممنوعیت کامل محدود می‌کند.

    Don Beyer، یک دموکرات مجلس نمایندگان، قصد دارد مالیات 1000 درصدی را برای تفنگ های AR-15 وضع کند.گتی ایماژ