مک کارتی امتیازات جدیدی برای تلاش برای برنده شدن پست سخنران ارائه می دهد

مک کارتی قول داد که به مبارزه ادامه دهد، اما مشخص نبود که آیا بن بست می تواند شکسته شود یا خیر، و حتی درخواست دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا برای متحد شدن حزب در اطراف مک کارتی، بی نتیجه ماند.

مک کارتی پس از از دست دادن نیم دوجین رای متوالی برای این پست طی دو روز تحقیرآمیز، به طور خصوصی با درخواست‌های بیشتر شورشیان راست‌گرا موافقت کرد که قبلاً از قبول آن امتناع می‌کرد، از جمله اجازه دادن به یک قانونگذار واحد برای رای‌گیری فوری در هر زمان. به گفته سه نفر از آشنایان با مذاکرات که به شرط ناشناس ماندن آنها را توصیف کردند، وی را از ریاست مجلس برکنار کردند و خاطرنشان کردند که مذاکرات ادامه دارد و توافق نهایی حاصل نشده است.

در نمایشی در مجلس نمایندگان که طی 100 سال گذشته دیده نشده است، قانونگذاران تندرو تندرو بارها از حمایت خود از مک کارتی، رهبر حزب خودداری کرده‌اند، که روز چهارشنبه سه شکست تحقیرآمیز دیگر را در یک تکرار تلخ از سه شکستی که سه شنبه تحمل کرد، متحمل شد. .

با این حال، حامیان او روز چهارشنبه را با روحیه امیدوارانه به پایان رساندند، و نشان دادند که امتیازات جدیدی که مک کارتی به طور خصوصی داده بود، در نهایت به اندازه کافی برای رساندن او به عنوان سخنران دستخوش تغییر خواهد شد. کمیته اقدام سیاسی او با «باشگاه رشد»، یک گروه محافظه کار ضد مالیاتی که با پیشنهاد مک کارتی برای رئیس مجلس مخالفت کرده، توافق کرد و موافقت کرد که برای حمایت از نامزدها در انتخابات مقدماتی آزاد در کرسی های امن جمهوری خواهان پول خرج نکند.

همچنین ضعف مک کارتی را برجسته کرده است، که خود را وارث بلندگو و بهترین فرد برای رهبری اکثریت ناچیز حزبش معرفی کرده است، و سؤالات جدی در مورد توانایی او در شمارش آرا و کنترل رتبه و پرونده سرکش خود ایجاد کرده است. .

برای خبرنامه The Morning از نیویورک تایمز ثبت نام کنید

رهبر جمهوری خواه همچنین متعهد شده بود که به جناح راست اجازه دهد یک سوم اعضای حزب را در کمیته قواعد قدرتمند انتخاب کند، کمیته ای که به گفته یکی از افرادی که در آن نقش داشته است، کنترل می کند که چه قانونی و در چه شکلی به کف می رسد. در مذاکرات، و همچنین برای باز کردن لوایح هزینه‌ها به یک بحث آزادانه که در آن هر قانون‌گذار می‌تواند تغییراتی را پیشنهاد کند، از جمله تغییراتی که برای خنثی کردن یا غرق کردن این اقدام طراحی شده‌اند.

این بحران – اولین در نوع خود از سال 1923، زمانی که 9 رای برای انتخاب رئیس مجلس انجام شد – عملاً مانع از عملکرد مجلس شده است، مانع از تحلیف قانونگذاران، به تعویق انداختن تصویب قوانین جدید برای اداره مجلس و تصویب قانونگذاری شده است. کار غیر ممکن

نماینده کوین مک کارتی (رئیس کالیفرنیا) در 19 نوامبر 2022 با ائتلاف یهودی جمهوری خواه در لاس وگاس صحبت می کند. (میکایلا ویتمور/نیویورک تایمز)

واشنگتن – نماینده کوین مک کارتی از کالیفرنیا در تلاشی مذبوحانه برای قفل کردن آرا برای انتخاب شدن به عنوان رئیس مجلس، امتیازات جدیدی را به گروه راست راستگرای شورشیان ارائه کرد، زیرا بن بست تاریخی جمهوری خواهان که کنگره را فلج کرده است، روز پنجشنبه بدون هیچ قطعنامه ای وارد سومین روز خود شد.

نماینده کوین مک کارتی (رئیس کالیفرنیا) در 19 نوامبر 2022 با ائتلاف یهودی جمهوری خواه در لاس وگاس صحبت می کند. (میکایلا ویتمور/نیویورک تایمز)

این خواسته اصلی محافظه کاران بود که از تلاش های این گروه برای تقویت بیشتر نامزدهای جریان اصلی نسبت به نامزدهای تندرو خشمگین شده بودند، اگرچه مشخص نبود که آیا این تعهد برای جلب نظر هر یک از شورشیان کافی است یا خیر.

با حضور همه اعضای مجلس نمایندگان و رای دادن، مک کارتی باید 218 رای به دست آورد تا به عنوان رئیس مجلس انتخاب شود و فضای کمی برای جدایی جمهوری خواهان باقی بماند، زیرا حزب تنها 222 کرسی را در اختیار دارد. او در این هفته به طور مداوم از این سطح فاصله داشت و بیش از 203 رای به دست آورد، حتی در حالی که همتای دموکرات او، نماینده حکیم جفریز از نیویورک، 212 رای را به دست آورد و همه اعضای حزب او پشت سر او متحد شدند.

روز چهارشنبه، مک کارتی چهارمین، پنجمین و ششمین رای گیری را از دست داد، در حالی که همان 20 جداشدنی که روز سه شنبه با او مخالف بودند، حمایت خود را از بایرون دونالدز، نماینده فلوریدا، که به تازگی برای دور دوم ریاست جمهوری خود انتخاب شده بود و اولین سیاه پوستی بود که نامزد شده بود، حمایت کردند. توسط جمهوریخواهان برای این کار

حتی زمانی که او و متحدانش برای به دست آوردن آرای مورد نیاز برای کسب اکثریت تلاش می کردند، مک کارتی در حال از دست دادن موقعیت خود بود.

قرار بود مجلس بعد از ظهر چهارشنبه بازگردد و دوباره وارد نبرد شود، زیرا مک کارتی و متحدانش تا شب با جداشدگان چانه می‌زدند تا حمایتی را که از او دور شده بود را مسدود کنند.

© 2023 شرکت نیویورک تایمز



منبع

این اپیزود مجدداً اختلافات جمهوری خواهان را به نمایش گذاشت، مجلس را به بن بست کشاند و شروعی شرم آور را به اکثریت جمهوری خواه جدید گسترش داد، که به طور بالقوه نشان دهنده دوران نابسامانی و بی نظمی است.

در مجموع، این امتیازات قدرت رئیس مجلس را به میزان قابل توجهی تضعیف می کند و محیطی ناخوشایند را در مجلس ایجاد می کند، جایی که اکثریت اندک جمهوری خواه قبلاً قول داده بودند که حکومت را با مشکل مواجه کنند. و مشخص نبود که این پیشنهاد برای تضعیف آرا برای پیروزی مک کارتی کافی باشد.